قدرت به دلفین

همانطور که می دانید دلفین ها قربانی شده توسط انسان برای هزاران سال. دلفین مجسمه توسط استرنز اسکله خشن است یادآ

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

همانطور که می دانید دلفین ها قربانی شده توسط انسان برای هزاران سال. دلفین مجسمه توسط استرنز اسکله خشن است یادآوری از ظلم و ستم رنج می برد با کسانی که دوست داشتنی porpoises. هر بار که من دیدن دلفین مجسمه پایین بارانداز در سانتا باربارا, من تبدیل به خشم یادآور شد چقدر درد و رنج انسان ها به ارمغان آورده اند به دلفین ها در طول اعصار است.

امشب من و برخی از دوستان من در حال رفتن به دریافت واقعی عصبانی است. ما در حال رفتن به ماه مارس از طریق خیابان, داد, واقعا با صدای بلند, سر و صدا کردن برخی از مغازه ها و ویندوز و ... و پس از آن ما در حال رفتن به رفتن به آن بزرگ سرکوبگر دلفین مجسمه توسط اسکله و ما میخوایم پاره کردن آن.

آزادی برای دلفین ها در حال حاضر! دلفین امن ماهی تن در حال حاضر!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب