غرور در ماه ژوئن در محل کار جشن پیروزی

به عنوان سالگرد شورشهای استون وال در نزدیکی اقیانوس آرام غرور بنیاد است به عقب کشیده آن غرور ملی ماه جشن به د

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

به عنوان سالگرد شورشهای استون وال در نزدیکی اقیانوس آرام غرور بنیاد است به عقب کشیده آن غرور ملی ماه جشن به دلیل COVID اما به هیچ وجه آن را به پایان رسید آنها. به جای غرور و افتخار همچنان تمام شده جوشان توسط روز دوشنبه حکم دادگاه عالی که منع تبعیض در محیط کار در برابر افرادی که LGBTQ (lesbian, gay, bisexual, transgender, و عجیب و غریب و یا سوال).

"اقیانوس آرام غرور بنیاد خوشحال است با حکم دادگاه عالی گفت:" پاتریک شلیاق Lanier های غیر انتفاعی مدیر برنامه زبان برای هیئت مدیره و کارکنان است. "این خوب است به خصوص در طول ماه ژوئن است که غرور ماه به جشن یک پیروزی برای عدالت اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک کل. همیشه وجود دارد بیشتر به انجام, اما ما باید زمان را امروز به این درک تاریخی و به شدت مورد نیاز گام به سوی محل کار صاحبان سهام برای تجاوز+ آمریکایی ها در سراسر کشور."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


تصمیم گیری قرار می گیرد گوشته قانون حقوق مدنی سال 1964 حمایت اطراف کار مردم برای گرایش جنسی و هویت جنسیتی. "هیچ کس نباید اخراج از کار خود را به دلیل که آنها هستند و یا کسانی که آنها را دوست دارم" گفت: Congressmember SaludCarbajal از این تصمیم. "دیوان عالی کشور ایستاده در سمت راست از تاریخچه آورده و ما را یک گام نزدیک تر به برابری کامل برای جامعه آمریکایی است."

کربجل همچنین اشاره کرد: "تبعیض آمیز موانع قانونی مانع از جامعه تجاوز دسترسی به مراقبت های بهداشتی, تصویب مسکن, آموزش و پرورش, و خیلی بیشتر" از جمله تهمت و دولت های اخیر مرمت توانایی تبعیض در مراقبت از سلامت در برابر تغییر جنسیت بیماران. سلامت و خدمات انسانی اعلام شده در ژوئن 12, سالگرد تیراندازی در پالس کلوپ شبانه در سال 2016 پس از یک محل امن برای اورلاندو transgender community. آن troublinglanguage اظهار داشت: تبعیض جنسی تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه خواهد تنها به معنای "مرد یا زن و به عنوان تعیین شده توسط زیست شناسی." با توجه به کربجل, "گام بعدی باید برای سنا را به این خانه هر دو حزب مساوات عمل می کنند و در نهایت از بین بردن ضد تجاوز و تبعیض در همه اشکال آن است."

همراه با کار سیاسی پیش رو و اقیانوس آرام غرور باقی می ماند آگاه از تابستان و جامعه خود را. تعدادی از eventsaddress جوان و پیر, از جمله, جوانان, خواندن برنامه از طریق کتابخانه های عمومی برای سه شنبه و پنج شنبه بعد از ظهر. ویژه storytime می گیرد در بعد از ظهر چهارشنبه و سلامت روانی و خودکشی ارائه کیت Nbsp روز پنج شنبه به عنوان به خوبی به عنوان یک فرد بالغ ناهار با مربی جین Fleishman. اخیر بحث TEDx شد با عنوان "آیا آن را خوب برای مادر باشد."

آموزش در حمایت و استقبال از تجاوز+ افراد و خانواده ها ادامه دارد و به ویژه از جامعه کسب و کار از جمله یک مثلثی رنگین کمان شیرینی از قلاب و مطبوعات و اطلاعات بیشتر را می توان در غرور و افتخار را در monthlynewsletter pacificpridefoundation.org.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن