غرور به معنی لغو پلیس

آن را ماه ژوئن دوباره. اول من افتخار بود که در اینجا در حال حاضر سال پیش در خلیج. شخص من در قدمت در آن زمان من

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

آن را ماه ژوئن دوباره. اول من افتخار بود که در اینجا در حال حاضر سال پیش در خلیج. شخص من در قدمت در آن زمان من واقعا قدمت: ارتباط وضعیت تقریبا به عنوان به عنوان کلیشه سفر صدها مایل به صرف غرور در سان فرانسیسکو. چه می توانم بگویم من سعی می کنم به بررسی تمام جعبه. اما من واقعا دوست دارم پس از آن — با او و با ایده غرور و افتخار است. یک مفهوم گمان می کنم از جوان بودن و خوش بینانه در مورد عجیب و غریب آتی. و داشتن رابطه جنسی برای اولین بار ، که احساس کردم شاید ابلهانه انقلابی به من.

که ژوئن, من در حال حاضر سابق و من به تماشای جمعیت از یرباع بونا باغ به عنوان هزاران نفر از مردم تحت فشار قرار دادند و راه خود را چند بلوک در هر دو جهت (به بازار در یک طرف Folsom دیگر) به اسنپ چت شناور نورد. و میان آنها و پلیس. پلیس سوار بر موتور سیکلت پلیس ، پلیس در ماشین پرواز رنگین کمان پرچم خود را ضد گلوله ویندوز. Paradegoers هم نما با پلیس: پلیس دولت selfie متحرک.

من خودم به خاطر سپردن این کار به تازگی در حالی که خواندن. در حقیقت من نمی اغلب فکر می کنم در مورد غرور کنه. حداقل نه رژه. من سعی کردم بهترین من برای پیدا کردن مکان های دیگر که در آن عجیب و غریب جمع آوری می تواند رخ دهد بدون سرمایه و به اصطلاح "کنترل جمعیت است." اما با این وجود غرور بازگشت به آگاهی من از لس آنجلس.

لا غرور ساخته شده است سرفصل های این هفته است. هر چند این رژه در ابتدا لغو شد در نور از coronavirus قتل جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس و پس از آن در سراسر جهان اعتراض باعث افتخار سازمان بازگرداند و نام تجاری جدید تعریف این رویداد به عنوان یک سیاه زندگی موضوع همبستگی اعتراض در روح استون وال در متعارف ضد شورش به رهبری ترانس زنان از رنگ علاقه مند نه تنها عجیب و غریب سیاسی بلکه یک ضد نژادپرستانه یک. مارشا P. جانسون و سیلویا ریورا در میان بهترین و شناخته شده از این لحظه-تبدیل-جنبش که اولین و مهمترین خشونت پلیس را محکوم کرد. که عبارت ما ممکن است فکر می کنم دو بار در مورد: هیچ پلیس و بدون خشونت. هم کلمات در حال کار برکنار شده است.

جای تعجب نیست, روح مارس بود به سرعت نفی خبر که لا غرور هماهنگ رویداد (به طور معمول) با اداره پلیس لس آنجلس — که همان پلیس که صرف هفته گذشته اشک کشتار با گاز معترضان تیراندازی به جمعیت و دفاع از gentrified عرض از مرکز شهر لس آنجلس در هزینه های سیاه و سفید زندگی می کند. مدیران باید پس از پایین پا و تبدیل بیش از این رویداد به یک سیاه و سفید هیئت مشورتیاما نه قبل از اینکه به خوبی سزاوار عمومی بشود در توییتر.

این جنبش به "حفظ پلیس از غرور" حدود برای سال بوده است اما فقط در حال حاضر آن را به نظر می رسد در نزدیکی چسبیده. و در حالی که من خوشحالم که در مورد LA — آن گیر کرده مقدار زمان آن را به جریان اصلی این مفهوم است که پلیس نمی تواند حزب در کنار جامعه آنها ستم نشان دهنده دیگری هنوز مشکل حل نشده. موضوع عجیب و غریب همدردی با پلیس و ملی homonormativity کثیف و بسیاری از طرفه اما یک قسمت باقی می ماند همان: مردم سفید, سفید برتری و چگونه سفید مردم صحبت کنید (یا اصلا بحث) در مورد ما عجیب و غریب تاریخ است. وقتی که من می گویند "چگونه ما بحث" من واقعا "از این کلمات استفاده می کنیم" — من می خواهم به طرز و من واقعا نمی مراقبت اگر شما پیدا کردن آن را مورد علاقه و یا نه. فقط با من.

غرور در منشاء آن به دنبال به مناسبت LGBTQ انعطاف پذیری در برابر آسیب برساند. اما راستش من نفرت هر دو از کسانی که واژه "انعطاف پذیری" و "آسیب برساند." به همان اندازه آنها universalize فرد racialized تجربه. عجیب و غریب, مردم, بخصوص, سیاه, ترانس زنان, طول عمر را صرف مبارزه با carceral دولت مقاومت در برابر به طور فعال نسبت به تحول می رسد. تعریف می شود انعطاف پذیر است به گزاف گویی برگشت به انعطاف پذیر برای ثابت پس از هرج و مرج است. انعطاف پذیری لازم است — بازگشت به مبارزه — اما privileging از مدت بیش از همه دیگران می آید در هزینه. آن را القا نوع فرهنگی فراموشی, اگر به عنوان اعتراض با هدف بازگرداندن ثبات وضع موجود و نه برای تحقق بخشیدن به یک دنیای جدید است.

اصطلاح "آسیب" بیش از حد ی کلی نوع خاصی از خشونت است. چه پلیس فراموش تروریسم است. و همه آنها exactors از ترور. نمونه هایی از این آنقدر آشکار و چشمگیر که به لیست آنها را احساس می کند تقلیل. من می توانم اگر تنها به این نکته که این تروریسم ساخته شده بود برای نظارت, سرکوب و قتل مردم سیاه و سفید. سیاه, افرادی که, همچنین, همیشه, رهبری که مبارزه با ترور.

درست است که عجیب و غریب مردم در بسیاری از زمینه شده اند به pathologization و خشونت در دست دولت است. اما شایان ذکر است که کسانی که ظالمانه ابزار اختراع شد و به اجرا در ایالات متحده در زمینه, با تسلط بر مردم سیاه و سفید داشته باشید. هنگامی که سفید, بدون مو, کیرخوری, طرف با پلیس و یا تحمل آنها را ما به غفلت گرفتار این تاریخ است. و یا فراموش کردن آن در دسترس نباشد: انتخاب جهل به دنیا آمد و از عدم گوش دادن. و نژاد پرستی.

راه سفید مردم بحث در مورد غرور و تاریخچه آن مهم است. نئولیبرالیسم کمین در زبان ما و زبان هدایت اعمال ما. در طول زمان, سفید حافظه اجازه می دهد تا از آن در دست شرکت های بزرگ بهره غرور واژک از یک جشن, messy, عجیب و غریب محبت و لازم عجیب و غریب ستیزه جویی به سودآور نمایش از جذب است. واقعی ترین گی فضاهای نیست مثل این — همگن و تلاش برای شما چیزی برای فروش — اما مارک جشن شناخته شده به عنوان "غرور" است یک درس در فروش است. فروش هر دو ساخته شده و با حروف بزرگ در با مردم است.

من به یاد داشته باشید اولین بار من غرور و آنچه در آن به معنای به من. اما من در حسرت آن است. من نمی خواهم دوباره آن را. من لازم نیست که هر چیزی به سوگواری با از دست دادن آن. لغو غرور راهپیمایی در سراسر کشور (و نوع دیگر از "لغو" ما در حال حاضر باید انجام دهید برای LA Pride) بسیار دیر شده است. زمانی که عجیب و غریب, سفید مردم خودشان غرور از دست رفته و یا پشیمان لغو آن ما یاد یک اختراع از یک جنبش است که در حقیقت کمی برای انجام با ما در همه.

و اگر آن را شامل ما باید آن را به دلیل وجود یک نیاز برای پاسخگویی برای ساخت خوب در عجیب و غریب از رنگ مقاومت به ارمغان آورده است که ما از این راه دور. وقتی که من می گویند مایا مامنظورم مردم سفید. من می دانم که در آن من صحبت از و در نهایت به. وجود واقعی جهانی ضمیر جمع به جز شاید در قالب یک آرزو: که این — غیر قابل مذاکره در سراسر جهان برای تماس با پلیس لغو — یک غرور ما می توانید در پشت و در جلو.

لغو مورد نیاز برای یک واقعا عجیب و غریب, آینده, البته بسیار فراتر از بین بردن پلیس. زندان ها و اموال ملی شکل. سرمایه داری. این چیزها هم باید برود. آنچه که من باید بگویم این است که منحصر به فرد نیست: همه این ایده ها و انگیزه های آمده از فعالان و نویسندگان و هنرمندان است. گوش دادن لازم است, به عنوان در حال تبدیل به سفید دیگر مردم به بحث انتقادی در مورد سفیدی. این یک چیز بسیار کوچک است که به تنهایی هرگز نمی تواند به طور کامل آدرس ضد سیاهی است اما کار که هنوز باید انجام شود.

برای اهداف این انجمن ستون خواندن در مورد فکر کردن در مورد و تلاش برای از بین بردن سازه های ظلم و ستم امپریالیستی تنها "مورد چگونگی گرفتن بهتر در بستر" مشاوره شما نیاز دارید. و آسان گام ما می توانیم در حال حاضر به بهبود هر دو جنسی ما و زندگی سیاسی است که اجازه رژه رفتن و به جای سرازیر شدن به خیابان ها (اگر بتواند) در دستور عجیب و غریب, سیاه جوامع ساخته شده است که غرور آشکار در وهله اول.

طلایه دار Turkel می نویسد: سهشنبه ستون در رابطه جنسی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن