شاهزاده هری و میگان مارکل به سانتا باربارا حرکت می کند

[دراصل آنلاین در خبرسازها با جری رابرتز منتشر شده] شاهزاده هری و همسر میگن مارکل، ظاهرا مطلع است که مردم محلی

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

[دراصل آنلاین در خبرسازها با جری رابرتز منتشر شده]

شاهزاده هری و همسر میگن مارکل، ظاهرا مطلع است که مردم محلی به طور تکینه توسط افراد مشهور بی تاثیر هستند، خریداری یک خانه در سانتا باربارا و در میان ما با آرچی جوان زندگی می کنند شش هفته گذشته، بر اساس گزارش منتشر شده است.

به ظاهر منبع ستون صفحه شش توسط امیلی اسمیت، برچسب New York Post"انحصاری" در نیویورک پستی ، گزارش می دهد که این زوج ، که فرار از زندگی سلطنتی در انگلستان ، شده است "آرام زندگی در خانه خود را در سانتا باربارا از اوایل ژوئیه است."

زن و شوهر دوستان با هر دو اوپرا و الن، که ظاهرا در متقاعد کردن آنها را که سانتا باربارا نوع از مکان های آزاد paparazzi که در آن آنها می تواند تمایل بسیار عمومی خود را برای حفظ حریم خصوصی و بزرگ کردن بچه خود را در صلح بود.

از صفحه شش:

در میان حدس و گمان زیادی که زن و شوهر را به خرید یک محل در لس آنجلس، یک منبع به صفحه شش گفت: 'هری و میگان شده اند آرام در خانه خود را در سانتا باربارا از اوایل ژوئیه زندگی می کنند.

آنها مهمان خانه اپرا و یا هر دیگری نیست; آنها این خانه را خودشان خریدند. در اینجا ست که آنها می خواهند پس از خروج از ایالات متحده به زندگی خود ادامه دهد.

اين اولين خونه ايه که هيچکدومشون صاحبش شده آن زمان بسیار ویژه ای برای آنها به عنوان یک زن و شوهر و به عنوان یک خانواده بوده است -- به حفظ حریم خصوصی کامل برای شش هفته از آنها نقل مکان کرد. آنها قصد دارند ریشه در این خانه و جامعه آرام، که حریم خصوصی قابل توجهی دارد، قرار داده شود. این جایی است که آنها می خواهند آرچی را بالا بیاورد، جایی که آنها امیدوارند که او می تواند به عنوان یک زندگی عادی که ممکن است داشته باشد.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب