اولویت شهرستانها برای مردم

به طور متوسط آمریکایی ها ساعت 13,000 کیلومتر رانندگی اتومبیل خود را هر سال بیشتر رفت و آمد به کار می کنند. سال

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

به طور متوسط آمریکایی ها ساعت 13,000 کیلومتر رانندگی اتومبیل خود را هر سال بیشتر رفت و آمد به کار می کنند. سالانه به طور متوسط خودرو رفت و آمد صرف بیش از یک هفته در بالای چه خواهد بود یک uncongested رفت و آمد است. در لس آنجلس رقم سه هفته را صرف معطل ماندن در ترافیک است. برای هر هفته زمان آمریکا مسافران صرف در ترافیک گیر کرده در مجموع برگه به 2.5 میلیون سال است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Coronavirus و پناه در محل تقویت این تصور که مکان بدون ماشین ها لذت بخش تر. حتی قبل از این ویروس در بسیاری از شهرها به خصوص در اروپا شد اتخاذ سیاست هایی برای کاهش ترافیک ماشین در حالی که اولویت پیاده و دوچرخه سواران. اصلی سیاست رویکرد به کاهش خودکار ترافیک به تنهایی و در ترکیب کرده اند:

  • ایجاد خیابان های مرکب: طراحی جاده ها به اشتراک گذاشته شود که در آن تمام حالت های درآمیزند اغلب بدون پیاده رو. از جمله خیابان های آهسته ترافیک خودرو و هر کس نیاز به سازمان دیده بان برای دیگران.
  • پیاده سازی محدود-ترافیک مناطق (LTZ) و/یا احتقان قیمت: LTZ مشخص کنید چه زمانی و چه نوع از وسایل نقلیه ممکن است وارد یک منطقه تعیین شده. برای مثال اتومبیل ممکن است محدود به شب ساعت تحویل کامیون به قبل از 10 صبح و تاکسی تنها زمانی که در خدمت غیر فعال است. احتقان قیمت گذاری شده است یکی دیگر از راه برای نازک فضایی بارهای. لندن کاهش آلودگی هوا و تولید گازهای گلخانه ای توسط یک سوم از طریق منطقه قیمت گذاری شده است. سان فرانسیسکو به تازگی ممنوع خودرو در بازار سنت آن است که در حال حاضر دامنه منحصر به فرد از اتوبوس و تراموای دوچرخه و پیاده رو. حتی Uber و Lyft باید از سمت جاده ها.
  • از بین بردن پارکینگ خیابان: محدود کردن پارکینگ را کاهش می دهد, اتومبیل, سفر, به ویژه هنگامی که همراه با افزایش حمل و نقل عمومی. کپنهاگ حذف 2-3 درصد از آن خیابان پارکینگ در هر سال برای بیش از یک دهه است. این آزاد کردن فضای عمومی برای دیگر استفاده می کند. ایالات متحده منطقه بندی کدهای اغلب نیاز به پارکینگ در نتیجه افزایش تراکم.
  • افزایش حمل و نقل گزینه های: محدود کردن ترافیک ماشین تنها با این نسخهها کار در پشت سر هم با یک سالم سیستم حمل و نقل. شهرهای کوچکتر در تلاش برای توسعه قوی حمل و نقل.

برای به حداقل رساندن تماس های اجتماعی و به حداکثر رساندن ورزش روزانه بسیاری از شهرستانها در سراسر این سیاره تجربه با دوچرخه سواران و عابران مصرف بیش خیابان در طول بیماری همه گیر. پاریس و همچنین بیش از 100 شهرستانها در فرانسه منجر شده است این ابتکارات است. شهردار پاریس ایجاد بیش از 400 کیلومتر از cycleways برای کارگران ضروری در طول lockdown; برخی از آنها بیان راه برای e-دوچرخه. این تلاش ها باید صرفا شتاب شهردار به طرح حذف 72 درصد از در خیابان پارکینگ اتومبیل و ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری.

بسیاری از شهرهای آمریکا در حال شروع به اتخاذ برخی از این ترافیک-کاهش راهبردهای اما بیشتر ترس و شرم از اروپا trailblazers.

دوچرخه به نجات آمد در طول سال 1973 تحریم نفتی. آنها ارائه راه های جدید برای سازماندهی خیابان های ما در طول این بیماری همه گیر. اگر با توجه به اولویت آنها می تواند کمک به کاهش یکی دیگر از بحران جهانی: تغییر آب و هوا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن