پروژه Homekey آنلاک $600 میلیون بی خانمان در مسکن

فرماندار Newsom هفته گذشته اعلام کرد که 600 میلیون دلار در کمک های مالی در دسترس تبدیل خواهد شد به شهرستانها و

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

فرماندار Newsom هفته گذشته اعلام کرد که 600 میلیون دلار در کمک های مالی در دسترس تبدیل خواهد شد به شهرستانها و استان ها در سراسر کالیفرنیا برای خرید مسکن کالیفرنیا برای تجربه بی خانمانی که در معرض خطر بالا برای بیماری های جدی از COVID-19. ساحل مرکزی که شامل مونتری, San Benito, San Luis Obispo, Santa Barbara, و, Santa Cruz شهرستان اختصاص یافته است که حدود 22 میلیون دلار برای پروژه های شخصی است.

ادامه ضرورت برای حفاظت از دولت ترین جمعیت های آسیب پذیر تبدیل شده تا پنج بالقوه در شهرستان سانتا باربارا. "کار با بخش مسکن اقتدار ما را شناسایی کرده اند حدود پنج مکان در جنوب شهرستان که در حال حاضر در هتل و یا متل" گفت: Lucille رئیس ارشد مسکن متخصص در شهرستان خدمات اجتماعی. "ما در حال حاضر در تلاش برای کشف کردن اگر ما صندوق تمام این پروژه های کوچک و یا برخی از آنها به طور کامل."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Kimberlee Albers که سران این شهرستان را بی خانمان کمک برنامه است که منجر به یک گروه ضربت برای توسعه شهرستان برنامه ریزی با سازمان مسکن شهرستان سانتا باربارا. هر دو Albers و رئیس گفت که خیلی زود به شناسایی پنج خواص به عنوان فرایند برنامه فقط گرفتن آغاز شده و بسیاری از موانع باقی مانده است. آنها گفتند اطلاعات املاک خواهد شد هنگامی که آنها انتخاب شد رسما. در میان باقی مانده تصمیم گیری شد که آیا این امکانات خواهد بود به طور موقت جمع مسکن (پل مسکن) و یا در دراز مدت مقرون به صرفه مسکن. یک جلسه آموزشی در تاریخ 24 ژوئیه آنها را بیشتر Albers گفت.

پل مسکن خواهد ارائه یک محل برای اقامت تا شش ماه برای مردم به طور مستقیم انتقال از بی خانمانی برای اقامت شخصی است. مسکن مقرون به صرفه گزینه خواهد ارائه یک خانه دائمی با پرداخت اجاره تکمیل شده از طریق سازمان مسکن.

دولت جدید پروژه Homekey برنامه ایجاد شده بر موفقیت پروژه Roomkey توسعه یافته به عنوان بخشی از کالیفرنیا پاسخ به COVID-19. پروژه Roomkey اجاره هتل و متل, اتاق های سراسر کشور به ارائه موقت بی خانمان مسکن برای افرادی که در حال حاضر در معرض خطر از کاهش امید به زندگی, سوء مصرف مواد, بهداشت ضعیف و عفونی و بیماری های مزمن موجب شود بدون سرپناه.

"Homekey یک بار در یک نسل فرصت برای گسترش انبوه مسکن برای بی خانمان های کالیفرنیا و فدرال با محرک بودجه گفت: فرماندار Newsom در آزادی مطبوعات. "این فرصت منحصر به فرد ما نیاز به حرکت به سرعت در همکاری نزدیک با ما, شهر و شهرستان, همکاران, برای محافظت از آسیب پذیر ترین افراد در دولت ما."

موجود قابلمه پول بخشی از کالیفرنیا مستقیم تخصیص فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و بودجه. اولیه عامل سرمایه از 50 میلیون دلار به این برنامه در جریان برگ $550 میلیون دلار ارائه می شود به طور مستقیم به شهرستانها و استان ها برای مسکن. آن را نشان دهنده بزرگترین توسعه مسکن برای افرادی که دچار بی خانمانی در تاریخ معاصر است.

برای سریعتر اجرای Homekey مسکن فرماندار Newsom امضا قانون ارائه اتوماتیک ى انطباق برای تبدیل هتل ها و متل ها و دیگر انواع مسکن است که استفاده از Homekey بودجه.

کالیفرنیا وزارت مسکن و توسعه جامعه در زمان برنامه شروع جولای 22 و اولین ردیف از پروژه ها می تواند اهدا می شود به عنوان اوایل به عنوان 30 روز بعد. تمام برنامه های کاربردی ارسال شده باید توسط 30 سپتامبر و هر گونه کمک های مالی اعطا باید صرف دسامبر 30.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن