پروژه دست آوردهای کلید اتاق 1 میلیون دلار در شهرستان سانتا باربارا

شهرستان سانتا باربارا 900،000 دلار به پروژه خود را تلاش های Roomkey به خانه افراد بی خانمان در متل به طور موق

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

شهرستان سانتا باربارا 900،000 دلار به پروژه خود را تلاش های Roomkey به خانه افراد بی خانمان در متل به طور موقت اضافه شده است. قرارداد با گروه هتل سانتا باربارا برای این پروژه، که در ماه آوریل آغاز شده است، توسط هیئت نظارت شهرستان تصویب شد، به عنوان یک دلار اضافی 111،000 به PATH سانتا باربارا برای مدیریت برنامه و شرکت کنندگان آن بود. شرکت کنندگان برنامه باید یا ۶۵ سال یا مسن تر باشند یا دارای یک وضعیت مزمن پزشکی باشند، و در میان حدود ۱۸۹۷ نفر که بدون خانه در سانتا باربارا کانتی هستند، آسیب پذیرترین افراد در برابر COVID-19 به نظر می رسن.

رایدر بیلی از بخش خدمات اجتماعی شهرستان گفت: مزایای گسترش به جامعه, به عنوان برنامه تبدیل شده است به یک پله به مسکن دائمی, گفت: رایدر بیلی از بخش خدمات اجتماعی شهرستان. برنامه متل اضطراری را قادر کرده است تا کارگران را به طور مداوم پیدا کردن و کمک به مشتریان خود، که قبلا روز خود را صرف راه رفتن از جایی به محل برای غذا و سرپناه را فعال کرده است. همچنین باغ های مسکن شهر در پروژه ارشد مسکن امید در ماه آوریل درهای خود را باز کرد و تعدادی از افراد مسن تر بی خانمان را در داخل خانه ها آورد. جورج چپجیان، مدیر سرویس جامعه روز سه شنبه به سرپرستان گفت: "در حال حاضر، 30 نفر از برنامه کلید اتاق پروژه به خانه های دائمی خارج شده اند.

در مجموع ۶۰ اتاق متل اکنون بخشی از برنامه است که در حال حاضر ۵۶ نفر در شهر سانتا باربارا مسکن دارند. Chapjian گفت که بخش خود را برای متل ها در شمال شهرستان جستجو، بیش از حد، اما هیچ یک از حاضر به شرکت در.

بودجه این برنامه در بخشی از ایالت کالیفرنیا - 400،000 دلار از کل، بیلی گفت. باقي مانده از طريق بودجه قانون مراقبت ها مي آيد و هزينه ها نيز توسط اداره مديريت اورژانس فدرال قابل بازپرداخت است.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب