سرپا نگه داشتن. 16 نباید گذشت مسابقه نباید یک عامل در پذیرش

در میان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض UC Board of Regents به اتفاق آرا رای دادند در حمایت از لغو گزاره

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

در میان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض UC Board of Regents به اتفاق آرا رای دادند در حمایت از لغو گزاره 209 — که تا به حال ممنوع از درمان ترجیحی توسط نهادهای دولتی بر اساس نژاد و یا قومیت. اگر گزاره 16 شد و به تصویب و لغو سرپا نگه داشتن. 209 و سپس UC سیستم قادر خواهد بود به طور مستقیم در نظر متقاضی نژاد به عنوان یک عامل در پذیرش. به عنوان یک شرکت معتقد به تساوی فرصت برای هر کس من مخالفت با این تصمیم.

من خودم یک حامی قوی از زندگی مهم جنبش است. به عنوان کسی که دوست دارد مطالعه تاریخچه من می تواند تشخیص ویرانگر میراث برده داری استعمار و استثمار امپریالیستی و چگونه آنها شکل توازن قدرت در صحنه بین المللی است. من دیده ام مورد مطالعه قرار گرفته و گفته شده است که تجربه کرده اند که چگونه میراث Jim Crow قوانین sharecropping نژادی پروفایل redlining و انحصاری ى همچنان به امد و شد زیاد از رنگ جوامع در ایالات متحده به این روز است.

نیازی به گفتن نیست رنگ پوست یک فرد توسط خود را ندارد و نباید خود را تحت تاثیر قرار توانایی های علمی در هر راه. لیبرال یا محافظه کار در این بیانیه مشترک برای بشریت است. این بیانیه در تضاد با UC سیستم تایید.

احساسات پشت, حمایت حسن نیت — چون مسابقه است که اغلب نزدیک به یک فرد وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه رشد آنها در منابع خود محله و مدارس و مرتبط با فرصت اقدام مثبت عمل می کند به عنوان یک شکل از "تبعیض مثبت" برای رسیدگی به اختلافات در پيشرفت تحصيلی که نتیجه قرن ها ظلم و ستم و نهادی نابرابری.

فعلی هنجار برای پذیرش کالج است که به نظر دانش آموزان در زمینه, به عنوان وسیله ای برای پرداختن تاریخی آموزشی بی عدالتی. این را حس می کند; آن را ناعادلانه به طور مستقیم مقایسه دستاوردهای کسی از یک محله مرفه با دسترسی به مقدار زیادی از extracurriculars و تدریس خصوصی خدمات به کسانی که از کسی که به همان اندازه با اخلاق کاری قوی و عقل است که دیگر فشار دادن زندگی مسئولیت های خارج از دانشگاهیان.

اما لغو سرپا نگه داشتن. 209 می تواند به این معنی است که نژاد خود را تبدیل به یک عامل در پذیرش مدرسه. و به عنوان یک نتیجه, مدارس, مارس اعتراف کمتر-دانشجویان واجد شرایط با هدف افزایش تنوع صدمه زدن به هر دو بیشتر واجد شرایط رد نامزدها و کمتر واجد شرایط پذیرش داوطلبان است.

دانش آموزان بستری در یک مدرسه که در آن آنها underqualified آکادمیک ممکن است پیدا کردن خود را در پایین از کلاس های خود را به تلاش برای نگه دارید تا با خواسته های دقیق ترم و عدم امتحانات و در نهایت آمادگی برای ورود به نیروی کار است. زمانی که پذیرش دانشجو هدف از کمیته های پذیرش این است که مجموعه آنها را به صورت علمی و حرفه ای از موفقیت است. به سادگی اعتراف بیشتر کمتر اقلیت ها به یک مدرسه و اعلام پیروزی ممکن است در واقعیت و نه در رسیدن به این هدف است.

قرار داده و با صراحت بیشتری به سختی امتحانات و بدنام درجه بندی منحنی های رقابتی دانشگاه نمی مراقبت از آنچه رنگ پوست شما است. هیچ اقدام مثبت در بندی استاندارد هنگامی که شما در یک مدرسه بالا; خواهد بود که تبعیض آشکار.

در منفی ننگ است که دانش آموزان از رنگ ممکن است از همسالان خود در انتخابی موسسات که اقدام مثبت است که در حال حاضر اغلب لطمه می زند و اعتماد به نفس خود را و همچنین می تواند کمک به فقیر نتایج آموزشی. من بارها و بارها دیده می شود دانش آموزان دست کم گرفتن همسالان خود که دانش آموزان از رنگ و بعضی حتی رفتن تا آنجا که می گوید آشکار نژادپرستانه عباراتی مانند "او تنها می کردم چرا که او را سیاه و سفید!"

در حالی که این ادعا است عینی غلط به سرپا نگه داشتن. 209 به وضوح برقرار لغو سرپا نگه داشتن. 209 می تواند تاری این مرز است. علاوه بر این درمان ترجیحی نژاد در پذیرش اغلب می تواند هم بزنید تا تنش های نژادی در میان دانش آموزان به عنوان کسانی که نمی توانید از این قرار است درمان ترجیحی برای پیدا کردن آن ناعادلانه است.

استدلال پشت احیا اقدام مثبت است که مسابقه است که اغلب در ارتباط با عوامل دیگر است که ممکن است بر عملکرد تحصيلی دانشجويان مانند وضعیت اجتماعی و اقتصادی و فرصت است. اما به جای اجازه دادن رنگ پوست در خدمت به عنوان یک شاخص دیگر این عوامل خود را باید در نظر گرفته شود به طور مستقیم.

به عنوان فوق هنگامی که ارزیابی دانش آموزان, پذیرش باید همچنان به نظر یک دانش آموز دستاوردها در زمینه محیط زیست آنها در رشد و فرصت های آنها تا به حال ساخته شده و برای خود. اگر چه این سیستم کامل نیست, آن است که عادلانه تر از این امکان مسابقه خود را به یک عامل است.

کالیفرنیا به عنوان یک دولت جشن های باور نکردنی تنوع. اگر پذیرش می توانید نظر متقاضیان زمینه موثر, سپس این تنوع به طور طبیعی منعکس شود در ورودی کلاس از دانش آموزان در هر سال است. هدف از آموزش این است که به فعال کردن دانش آموزان برای موفقیت در علمی و حرفه ای جهان و با سرمایه گذاری بیشتر به شدت در آموزش ابتدایی و متوسطه در زیر منابع جوامع (که اغلب نیز جوامع رنگ) کالیفرنیا سیستم آموزش و پرورش عمومی می تواند اطمینان حاصل شود که هر دانش آموز فرصت برابر برای موفقیت در این صورت رقابتی پذیرش کالج های علمی و چالش های دنیای واقعی.

Saagar Sanghavi افزایش junior در دانشگاه برکلی تحصیل در رشته علوم کامپیوتر و ریاضیات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب