سرپا نگه داشتن. 209, COVID-19 استخدام یخ پیچیده UC تنوع استخدام تلاش

برای سال دانشگاه برکلی مشغول به کار بوده است به آدرس پایین دانشکده تنوع از طریق استخدام طرح با وجود مشکلات مطر

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

برای سال دانشگاه برکلی مشغول به کار بوده است به آدرس پایین دانشکده تنوع از طریق استخدام طرح با وجود مشکلات مطرح شده توسط کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت.

به تازگی سیستم UC سرمایه گذاری میلیون ها دلار به تست و اجرای برنامه های جدید برای افزایش دانشکده تنوع. با وجود این طرح ها مالی تاثیر COVID-19 باعث UC سیستم به توقف غیرضروری تلاش های استخدام, باعث, برخی نگران هستند که دانشکده تنوع خواهد شد نهفته است.

تنوع با شماره

گزاره 209 به تصویب رساند که در سال 1996 ممنوع کالیفرنیا نهادهای عمومی مانند UC سیستم از اولویت دادن به افراد بر اساس نژاد و قومیت و جنسیت و یا منشاء ملی در استخدام و پذیرش. این ممنوعیت اقدام مثبت "حذف" برخی از استراتژی های این دانشگاه قبلا مورد استفاده قرار گیرد به افزایش تنوع با توجه به یک سال 2016 UC گزارش بر افزایش تنوع در سیستم UC.

"ما نمی توانیم انتخاب دانشکده فقط برای دموگرافيک اما ما می توانید ببینید که اگر فردی خود را ویژگی های کمک خواهد کرد به دانشکده در راه معنی دار گفت:" دیوید Ahn صندلی از دانشگاه برکلی علمی سنای آمریکا با تنوع سهام و پردیس آب و هوا. "وجود دارد برخی از راه های که در آن نیاز به کار در اطراف سرپا نگه داشتن. 209 ساخته شده است این روند از تنوع بیشتری را استخدام مشورتی."

سطح اقليت ها در UC برکلی است نه پایین تر از همسالان موسسات Ahn افزود: اگر چه در آن است به طور قابل توجهی پایین تر از آن در جمعیت عمومی است. Ahn نسبت به این "دیرینه خط لوله مشکلات است." با توجه به یک گزارش از UC رئیس جمهور نیروی کار در ارومیه تنوع این مسائل شامل افت نمایندگی از اقلیت ها در هر مرحله از "خط لوله" از دبیرستان به کالج از کالج فارغ التحصیل مدرسه و از مدرسه فارغ التحصیل دانشکده.

با توجه به دانشگاه و بخش حقوق صاحبان سهام و ورود به سایت به عنوان 2016 درصد از اعضای هیئت علمی از گروه کمتر بود به طور قابل توجهی پایین تر از بدن دانش آموز. در سال 2016 18 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی در آمد از گروه های کمتر در مقایسه با 9 درصد از اعضای هیئت علمی. زنان نیز کمتر نشان داده شده در میان هیات علمی نسبت به دانشجو در مقطع کارشناسی بدن با 21 درصد است.

در سال 2017, 44.1% جدید نردبان-rank استخدام و یا کسانی که با و یا واجد شرایط برای تصدی بودند و 17.1 درصد کمتر از گروه با توجه به یک سال 2018 UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP مطبوعاتی. آزادی مطبوعات می افزاید که جنسیتی و نژادی دانشکده تنوع به طور قابل توجهی متفاوت در میان رشته های. زنان و اقلیت نژادی کمتر نشان داده شده در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی رشته از غیر بنیادی افراد از آزادی مطبوعات می گوید.

عدم دانشکده تنوع می تواند منجر به کاهش دانشجویی حفظ و نگهداری بنا به ASUC سناتور منتخب Chaka Tellem خواهد شد که به نمایندگی از جامعه سیاه پوستان در محوطه دانشگاه.

"هنگامی که شما ببینید کسی که به نظر می رسد مانند شما انجام این کار شما می خواهید به انجام, شما کمتر احساس جدا شده و احتباس قطعا افزایش می یابد" Tellem گفت. "داشتن پایین دانشکده تنوع نیز کاهش می دهد تاثیر درس و بحث — وجود دارد برخی از چیزهایی که شما نمی توانید از آموزش بدون نیاز بود که تجربه."

زمان ASUC سناتور و علمی در امور, معاون رییس جمهور منتخب نیکول Anyanwu موافق است و اضافه کرد که در حالی که از دیدن نمایندگی میان دانشکده می تواند در توانمند سازی و عدم نمایندگی می شود دلسرد. Anyanwu همچنین گفت: استادان که عدم آگاهی از تنوع قادر به جای دانش آموزان از زمینه های متنوع.

UC طرح

پس از سال 2016 UC سیستم دریافت 2 میلیون دلار سالانه در بودجه دولت برای حمایت از فرصت های شغلی برابر برای دانشکده با افزایش 2.5 میلیون دلار در سال 2019. با این بودجه این دانشگاه ایجاد شده و پیشرفت دانشکده تنوع یا AFD برنامه که ترویج توسعه "نوآورانه و متمرکز" پردیس پروژه با هدف افزایش دانشکده تنوع با توجه به UCOP گزارش.

این گزارش اضافه می کند که در سال 2018 دانشگاه گسترش AFD برنامه شامل بودجه برای دانشکده احتباس و پردیس طرح های آب و هوا. با توجه به UCOP آزادی مطبوعات, سیستم UC متعهد شده است به ارتکاب بیش از 7 میلیون دلار در سال به سمت طرح با هدف افزایش دانشکده تنوع و بهبود دانشکده احتباس.

برای توزیع بودجه UCOP ایجاد رقابتی کمک برنامه که در آن دانشگاه ارائه طرح های پیشنهادی برای آزمون علمی تنوع طرح. این طرح در نظر گرفته شده برای توسعه شیوه های است که می تواند به تصویب رسید و به طور گسترده تر در سراسر UC سیستم با توجه به دانشگاه برکلی دفتر دانشکده حقوق صاحبان سهام و رفاه و یا OFEW وب سایت.

"ما می دانیم که عملکرد تحصيلی دانشجويان و آرمان های حرفه ای در حال افزایش زمانی که دانشکده زمینه های مشابه به عنوان مدل نقش" گفت: رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو در یک UC Board of Regents جلسه در ماه سپتامبر سال 2018 است. "آموزش و پژوهش و نوآوری و خدمات, رشد, زمانی که همه اعضای جامعه ما استقبال و پشتیبانی می کند. این چیزی است که ما می خواهیم در دانشگاه است."

طرح پردیس

در سال 2018 سه UC برکلی دانشگاه های همکاری برای ایجاد ابتکار عمل برای پیشبرد دانشکده تنوع سهام و ورود در علوم زندگی که دریافت $500,000 در بودجه از رقابتی کمک های مالی برنامه با توجه به OFEW. این طرح در حال انجام است و دارای سرنشین استفاده از تنوع سهام و ورود و یا DEI اظهارات در طول فرآیند استخدام.

تحت ابتکار عمل یک نامزد برای یک موقعیت علمی مورد نیاز است شامل یک دی بیانیه ای را در کار خود نرم افزار ترسیم تاریخ خود را با تنوع و طرح های خود را برای پیشبرد تنوع در محوطه دانشگاه. کالج' موضوع برای ارزیابی کاندیدای کمک به تنوع سهام و ورود — که یکی از عوامل در نظر گرفته شده در فرایند استخدام را تحت این طرح — به نظر می رسد برای آگاهی از DEI, پیگیری پرونده در DEI و برنامه ریزی برای پیشبرد دئی.

"این اظهارات یک راه برای ارزیابی که در آن دانشکده ارزش دروغ وقتی که می آید به تنوع و من فکر می کنم که یک دارایی بزرگ در تلاش برای ساخت پردیس فرهنگی است که ما می خواهیم" Anyanwu گفت.

Anyanwu اضافه شده است که ایجاد یک پردیس فرهنگ از تنوع و شمول نیاز به حصول اطمینان از استادان فرهنگی حساس است که اجازه می دهد تا دانش آموزان از زمینه های متنوع احساس راحتی بیشتری را برای درخواست کمک و درگیر شدن در کلاس. علاوه بر این اظهارات اجازه می دهد تا به صورت غیر آشکار عوامل گوناگونی مانند ناتوانی جنسی و گرایش جنسی در نظر گرفته شود Anyanwu گفت.

به عنوان بخشی از سیستم UC تعهد به فرصتهای برابر و چندگونگی در استخدام UCOP سخنگوی سارا مک براید گفت: دانشگاه باید انعطاف پذیری در تصمیم گیری که آیا برای استفاده از DEI اظهارات. مک براید اضافه شده که البته UC علمی سنا اخیرا توصیه می شود برای UC کشيش مایکل براون که ارزیابی از کمک به تنوع بخشی در تمام دانشکده بررسی در سیستم UC.

اضافی استخدام استراتژی برای بهبود ورود به مطالعه شامل هدف قرار دادن و تعریف ارومیه استخدام جستجوهای متفاوت با توجه به OFEW. اختصاص منابع لازم برای استخدام در برش لبه زمینه تحقیق می تواند به افزایش تنوع نامزد استخر OFEW سایت متحده به عنوان می تواند با تمرکز بر استخدام nontenured دانشکده.

خوشه استخدام یک استراتژی است که در آن استخدام تلاش برای پر کردن موقعیت های مختلف گروه بندی می شوند با هم نیز نشان داده شده است برای افزایش تنوع استخدام استخر با توجه به بنیامین Hermalin UC برکلی معاون شهردار برای دانشکده.

"ما پروژه شتاب رشد در تعداد نردبان-رتبه علمی است که به عضویت UC در دهه های آینده در بخش های بزرگ به آموزش ما در حال رشد ثبت نام دانشجویی" براون گفت: در UCOP آزادی مطبوعات. "ما باید برای به دست گرفتن این فرصت برای پیشرفت در تلاش ها برای افزایش دانشکده تنوع است."

COVID-19 تاثیر

در میان همه گیر UC دولت نهاد systemwide استخدام یخ برای غیرضروری نقش به منظور اطمینان حاصل شود که UC سیستم می توانید اختصاص منابع به زمان اعضای هیات علمی و کارکنان که آن را "رشد" نیروی کار خود را و که در آن آدرس فعلی ناامنی اقتصادی مک براید گفت: در یک ایمیل.

همه استخدام جستجوهای تحت UC برکلی دانشکده مهندسی و علوم زندگی بخش در حال حاضر تکمیل شده و منجر به قرار ملاقات با توجه به Hermalin اگر چه بسیاری از دیگر جستجوهای متوقف شده است. خوشه ای استخدام طرح نیز به تعویق افتاد, با توجه به Ahn به عنوان دیگر پردیس استخدام کردند.

Ahn اضافه شده است که افرادی که حداقل قادر به "جذب هزینه" از COVID-19 کسانی هستند که نهفته است.

"من امیدوارم که مردم دست کم نگیرید اثر تنوع و حقوق صاحبان سهام است که تاثیر مالی COVID داشته باشد" Ahn گفت.

الکساندرا فلدمن است منجر دانشگاهیان و دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب