جوانب مثبت و منفی از رفتن به برکلی برای ترم پاییز

با توجه به اعلام اخیر اختیاری در کلاس های حضوری برای ترم پاییز شما را به تصمیم گیری. یا شما می توانید به بازگش

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

با توجه به اعلام اخیر اختیاری در کلاس های حضوری برای ترم پاییز شما را به تصمیم گیری. یا شما می توانید به بازگشت به برکلی برای ترم یا ترم از راه دور در خانه خود را (و یا هر کجا که شما در حال صرف تابستان خود را در لحظه ای). برای کمک به شما را تا ذهن خود را در اینجا جوانب مثبت و منفی از رفتن به برکلی برای ترم پاییز یا اقامت در جایی که شما هستند.

پدر و مادر وجود ندارد که به شما بگوید چه باید بکنید, اما شما باید برای انجام کارهای خود را

دانشگاه یک فرصت مستقل تر می شود. برای یک پدر و مادر به ناگ شما در کالج یا آنها را به تماس و یا سفر کردن. اگر شما می خواهم به جای نیست که پدر و مادر خود را آزار دهنده از شما در همه زمان ها و به شما می گویم آنچه به انجام این مهم علاوه ماندن در برکلی است. این امر به ویژه درست است اگر شما بیمار پناه در محل با خانواده خود را.

حرکت نزولی این است که شما باید برای انجام کارهای بیشتر برای خودتان. شما باید برای مقابله با تمام کارهای آن (و بیشتر) است که پدر و مادر خود را مورد استفاده برای nag شما در مورد انجام. هیچ کس دیگری (علاوه بر این شاید خوب هم اتاقی) را انجام دهد آنها را برای شما. بنابراین اگر شما می خواهید لباس تمیز و یا جای خود را به بوی آن ممکن است تا به شما. پس از همه هم اتاقی های خود را فقط ممکن است تصمیم به صرف این ترم در خانه.

همان سن هم اتاقی ارائه شرکت, اما شما باید برای مقابله با هم اتاقی

اگر شما شده ایم اجتماعی فاصله در خانه خود را برای برخی از زمان در حال حاضر, پس از آن شانس هستند شما دیده نمی شود کسی هم سن و سال شما (و نه فقط از طریق یک صفحه نمایش کامپیوتر) در حالی که برای. بازگشت به آپارتمان و یا اتاق خوابگاه خواهد شد که شما در زندگی با این افراد است. همچنین هم اتاقی های خود را دوستان شما هستند. که به معنی شما قادر خواهید بود به اویختن در فرد احتمالا برای کل ترم. که می تواند یک به علاوه قطعی.

تنها مشکل این است که شما در حال رفتن به زندگی می کنند و احتمالا گیر با کسانی که هم اتاقی. برای به اشتراک گذاشتن یک فضا و یا حتی یک اتاق با افراد دیگر می تواند تبدیل به غیر قابل تحمل به خصوص اگر مردم شما را به اشتراک گذاری با دریافت بر اعصاب خود را. نیز وجود دارد یک فرصت است که شرایط را تغییر دهید و شما را مجبور به پناه در محل با آنها. که بدان معنی است که هم اتاقی های خود را که ممکن است در نهایت مردم تنها شما قادر خواهید بود برای دیدن در فرد برای هفته ها یا ماه. آیا هم اتاقی های خود را به پایان خواهد رسید که یک حرکت نزولی بستگی دارد اما نگه داشتن آن در ذهن.

شما می توانید مدرسه در خانه کار می کنند اما خانواده شما ممکن است منحرف کردن اذهان شما

نیز وجود دارد بهره مند شوند و یا اگر شما نمی رفتن به برکلی برای حضور در این ترم در فرد است. حضور در این ترم در صفحه اصلی می توانید این ترم کمتر استرس زا باشد. اگر شما علاقه مند خاطرات دوران کودکی خود را در خانه و در اتاق خود را, سپس آن را ممکن است خوب کردند و یادآوری است که زندگی وجود دارد در خارج از مدرسه استرس است. که می تواند تمام تفاوت در ساخت این ترم بیشتر قابل تحمل است.

شما فقط باید به یاد داشته باشید که خود را پدر و مادر و حتی خواهر و برادر خود را در حال کار یا در نظر گرفتن کلاس در منزل در همان زمان. این همه مردم رفتن در مورد زندگی خود و صحبت کردن ممکن است آن را سخت را برای شما برای پیدا کردن یک گوشه از خانه خود را آرام به اندازه کافی که شما می توانید تمرکز در یک سخنرانی و یا مطالعه است. اعضای خانواده نیز می تواند راه رفتن در در زمان اشتباه و غلظت خود را. حرکت نزولی این است که به اشتراک گذاری خانه خود را با خانواده می تواند آن را سخت تر ترم به عنوان به خوبی.

شما در یک محیط آکادمیک اما نمی توان آن را به عنوان راحت

گاهی اوقات این ساده ترین راه برای انجام کار مدرسه در حالی که در محوطه دانشگاه. این تنظیمات طراحی شده برای مطالعه و یادگیری است. که می توانید آن را بسیار آسان تر برای به دست آوردن انگیزه برای دریافت کنید که مشق شب انجام می شود و یا قرار دادن در یک مولد مطالعه نمایید. نیز وجود دارد منابع در کتابخانه و در جای دیگر در محوطه دانشگاه است که می تواند کمک به شما در یادگیری این مواد, اما آنها بسیار سخت تر برای دسترسی به, اگر شما در واقع در محوطه دانشگاه. به طور خلاصه آن را آسان تر برای یک دانشجو در دانشگاه برکلی اگر شما در واقع می تواند در UC برکلی دانشگاه.

رفتن به برکلی نیز بدان معنی است هر چند که شما به عنوان یک به طور منظم UC برکلی ، این بدان معناست که کلاس های خود را آزمایش و زمان حمل و نقل به و از کلاس تعیین خواهد شد برنامه خود را. اگر شما یک روز صبح کلاس شما هیچ بهانه ای برای بیدار شدن و رفتن به آن. کلاس ممکن است ثبت شود اما پس از آن شما فقط انجام آنچه شما انجام داده اند می تواند در خانه در یک احتمالا بسیار کوچکتر زندگی در فضا است. بنابراین اگر شما نوع فقط به تماشای تمام کلاس های خود را پس از آن شاید شما را به بسیاری از بازگشت به دانشگاه.

بنابراین در حال حاضر آن را تا به شما برای تصمیم گیری. امیدوارم این لیست کمک کرده است شما متوجه جوانب مثبت و منفی هر تصمیم گیری شما را. هر آنچه که تصمیم خوب و آموزنده و سازنده ترم پاییز نیست که بیش از حد استرس زا باشد.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب