PSAC به حالت تعلیق در تمام رشته های ورزشی از طریق پایان سال 2020 با توجه به کروناویروس

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 9:51 AM EDT Jul 15, 2020ایالتی پنسیلوانیا ورزشی, کنفرانس رسما تصمیم به

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

ایالتی پنسیلوانیا ورزشی, کنفرانس رسما تصمیم به تعلیق تمام رشته های ورزشی از طریق پایان سال 2020 این سازمان اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی صبح روز چهارشنبه.

تصمیم بر تمام پاییز و زمستان ورزشی برنامه ریزی شده برای شروع قبل از Jan. 1 از 2021.

این کنفرانس در حال حاضر انجام "بررسی کامل" تغییر سقوط ورزش به بهار و در نظر دارد به انجام است که اگر یک "بازگشت به رقابت می تواند با خیال راحت اجرا" با توجه به آزادی مطبوعات.

تصمیم گیری در انتخاب شد توسط PSAC روسای دانشگاه ها شنبه شب. این می آید به عنوان کالج, ورزشی, همایش ها در سراسر کشور شده اند لغو سقوط ورزش و یا به تعویق انداختن تا بهار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"کل کنفرانس کار کرده است سخت این چند ماه گذشته به آماده شدن برای بازگشت به ورزش برای دانشگاه های ما آغاز این سقوط" گفت: PSAC کمیسر استیو موری در انتشار. "اما آن را تبدیل به آشکار است که امن انجام ورزش تحت دستورالعمل های اجتماعی فاصله غیرقابل دفاع است برای اعضای ما. ما نمی توانیم محل ما دانشجو-ورزشکاران در معرض خطر بیشتری نسبت به کل بدن دانش آموز. با وجود برنامه ریزی ما و تلاش جمعی, روشن شده است که ما قادر به انجام این کار است."

این تصمیم نیز تاثیر می گذارد برنامه های ورزشی در PSAC مدارس که در رقابت های مختلف همایش. مثلا لاک هیون زمینه هاکی (اطلس 10) و کشتی تیم (MAC) در حال NCAA بخش برنامه ها اما اعلام کرد در این تیم خواهد بود نیز کنار می شود از طریق 2020.

در نظر گرفته بزرگترین کنفرانس در NCAA این PSAC سوم بخش دوم کنفرانس به لغو یا به تعویق انداختن سقوط ورزش همراه با CIAA و SIAC. در طول هفته گذشته لیگ آیوی و پاتریوت لیگ باید تبدیل به دو NCAA بخش همایش به انصراف از سقوط های ورزشی. کنفرانس های بزرگ مانند بزرگ ده و Pac-12 در حال حاضر تصمیم به حرکت به کنفرانس-تنها برنامه در این پاییز اگر بازی ها را در همه.

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

بیشتر: "نمی داریم که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

ملی تاریخ و کالج ورزشی انجمن اعلام کرد و آن را حرکت سقوط های ورزشی مانند فوتبال مردان و زنان فوتبال و والیبال به بهار.

این PSAC تصمیم بر دانشجویان ورزشکار در 18 NCAA بخش دوم مدارس, 17 که در پنسیلوانیا است. 14 کنفرانس پنسیلوانیا مدارس بر اساس دانشگاه های دولتی. چوپان دانشگاه در غرب ویرجینیا است PSAC را تنها در خارج از مدرسه دولتی.

این PSAC مکرر اصلی برای بسیاری از دانشجویان ورزشکار در سراسر منطقه 3 و YAIAA. بسیاری از تیم های موفق در سراسر کشور و در بخش دوم سطح.

در سال های اخیر بسیاری از بهترین بازیکنان فوتبال از YAIAA مرتکب شده اند به بازی برای PSAC مدارس. چهار سال گذشته هفت نفر از هشت نفر به نام های تهاجمی و یا دفاعی بازیکن سال توسط GameTimePA در ادامه به ارتکاب به PSAC مدارس.

در انتشار این PSAC گفت: آن را توسعه دستورالعمل برای تیم به ادامه "آموزش مهارت و همچنین قدرت و مطبوع فعالیت های اجتماعی تحت دورى از پروتکل های" بعد از آن در تابستان است. بالقوه و تاریخ شروع زمستان و بهار, شیوه در نظر گرفته خواهد شد بعد.

آن باقی مانده است دیده می شود اگر این حرکت تاثیر می گذارد PIAA فرایند تصمیم گیری که آیا برای برگزاری یک سقوط ورزش های نجومی.

مدارس سراسر کشور شروع تابستان تمرینات چند هفته گذشته — هر چند با مقررات ایمنی و بهداشت — اما برخی از مدارس در حال حاضر به حالت تعلیق در تمرینات با توجه به بازیکنان تست مثبت است. Shippensburg دبیرستان لغو فوتبال و بسکتبال تمرینات به مدت دو هفته در روز دوشنبه هنگامی که یک بازیکن فوتبال مثبت آزمایش.

این PIAA هیئت مدیره در جلسه روز شنبه اما مدیر اجرایی رابرت لومباردی گفت PennLive هفته گذشته که شایعات در سازمان لغو خواهد سقوط ورزش در این جلسه هستند "بی اساس است." گرما هم هوایی برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 10 و شیوه های برنامه ریزی شده برای شروع Aug. 17.

ایالتی پنسیلوانیا کنفرانس ورزشی مدارس

وست چستر

کوتزتاون

بلومسبورگ

Shippensburg

میللرسویلل ستلمنت

لاک هیون

ایست سترودسبورگ

سنگ لغزنده

Indiana University of Pennsylvania

کالیفرنیا دانشگاه پنسیلوانیا

Edinboro

Merychurst

شیپور

Brodie

Seton هیل

منسفیلد

چوپان

پیت جانزتاون

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب