عمومی مدافعان ایجاد یک پایه برای زندگی

به نژادی و بی عدالتی در سیستم قضایی روشن است به وکلای مدافع و حتی در شهرستان سانتا باربارا, که در آن مردم سیاه

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

به نژادی و بی عدالتی در سیستم قضایی روشن است به وکلای مدافع و حتی در شهرستان سانتا باربارا, که در آن مردم سیاه و سفید را تشکیل می دهند تنها 3 درصد از جمعیت است. یک "رژه" از زندانیان به طور منظم از طریق دادگاه عالی گفت: لایحه Makler و شاید یک در صد از اعضای هیأت منصفه که قضاوت نیز ممکن است آمریکایی آفریقایی تبار است. کسی که دادستان انجام بهترین خود را به هیئت منصفه او اضافه شده است.

Makler خصوصی دفاع وکیل ساخته شده نظرات خود را به یک جمعیت حدود 100 نفر جمع آوری شده برای بخش عمومی دفتر مدافع فراخوان برای همبستگی با زندگی مهم است. "من عصبانی هستم و غمگین گفت:" تریسی Macuga که سر دفتر از ادامه بدرفتاری "سیاه و قهوه ای برادران و خواهران" در کالیفرنیا و ملت است. "به اندازه کافی به اندازه کافی است," او نامیده می شود به جمعیت. "به اندازه کافی بی عدالتی به اندازه کافی اختلاف." به عنوان تجمع را برانگیخت مطرح علائم نشان دادن نام افراد دیگر که می خواهم قربانیان بی عدالتی همه زانو روی چمن و flagstones برای هشت دقیقه و 46 ثانیه است که جورج فلوید رنج می برد و قبل از مرگ او در مارس 25 زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس است.

پس از نقطه نظر خود را در مورد تناسب تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار که زندانی Makler ذکر شده متفاوت درمان دریافت می کنند از زمان یک فرد سیاه و سفید است تا به قید وثیقه جلسات و محاکمه. ادیسون استیل, عمومی, مدافع, تقویت نقطه گفته پروفایل توسط مشروط و افسران منجر به ترافیک بیشتر متوقف می شود به صورت سیاه و سفید و قهوه ای مردم است. "آنها نمی پرسند سفید مردم اگر آنها را در مشروط شدن زمانی که آنها متوقف شد," او گفت: روشن تبعیض آمیز انتخاب است.

در این تجمع برگزار شد در ظهر ناهار ساعته در دوشنبه Mindi Boulet نیز با مدافع عمومی دفتر اظهار داشت که اتحادیه خود را چانه زنی واحد استوار در خط با این جنبش خواسته بودند به عنوان عمومی مدافعان بالا و پایین کالیفرنیا در تضاد کامل گزارش داد که پلیس اتحادیه های کارگری بودند مسدود کردن درخواست های غیر نظامی نقد و بررسی تخته. یک بررسی در هیئت مدیره را بررسی شکایت از خشونت پلیس و استفاده بیش از حد از نیروی یک تقاضا که سانتا باربارا شهردار کتی Murillo به جمعیت گفت او مایل بود به شورا را تا. در روز بعد رابرت Landheer یک دیرین وکیل مدافع در شهر اظهار نظر که اگر چنین بررسی هیئت مدیره داده شد احضاریه و قدرت آنها می شود قادر به یادگیری از یک افسر پرسنل سوابق اگر یک حادثه و یک اتفاق غیر معمول و یا یکی در یک رشته از آنها را.

شهادت به نیاز برای نظارت بود LaTonya Herrod-Fuhring. "من 57 ساله سیاه زن," او گفت: در باز کردن میکروفن و گفت: داستان از متوقف شدن برای رانندگی 40 مایل در ساعت در 35 مایل در ساعت در منطقه. افسر ذکر شده برای استفاده از تلفن همراه, او گفت:, و قاضی جریمه او $575. "آیا شما می خواهید به پرداخت در حال حاضر و یا در پرداخت بیش از شش ماه" قاضی از او خواست که او به دادگاه رفت و بیش از جزئی تخلف. "من نمی توانم خود را تغییر مو و یا رنگ پوست" Herrod-Fuhring گفت: "اما هر یک از شما در اینجا می توانید چیزی را تغییر دهید. رای او گفت:" به سلامتی از جمعیت است.

اداره پلیس در حال حاضر طول می کشد یک سوم از بودجه شهرستان است گفت: John Douglas بازنشسته مدافع. شهر جدید ایستگاه پلیس واقعا ارزش 200 میلیون دلار او پرسید: اضافه کردن "می گویند هیچ به این که" به کف زدن از جمعیت است.

یک محقق با مدافع عمومی, لیلیان, خیابان, اعتراف به جمع آوری است که او آنقدر خسته بود از دو هفته از تظاهرات اما با این وجود تشویق کرد: "هر بار که من آمده به یکی از این تجمعات," او گفت: "من کمی بیشتر انرژی است. من احساس می کنم کمی امید بیشتر به دلیل آن را احساس واقعی نا امید کننده گاهی اوقات. آنچه می تواند ما را به آن را به سمت راست؟" "سوئیچ آن را" او توصیه می شود زمانی که کسی می خواهد به بحث در مورد آینده قساوت بحث در مورد چه راه حل ها در آینده به تمرکز.

"مارتین لوتر کینگ کلمات چنان قدرتمند بود" خیابان گفت. "او به جهانی فکر کردن در مورد یک رویای جدید. این چیزی است که ما رو به انجام است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب