فضاهای عمومی کاهش خطر ابتلا به کسب و کار می تواند بازگشایی, CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه اعلام کرد که دولت آغاز خواهد شد مرحله دو از سرگیری فعالی

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه اعلام کرد که دولت آغاز خواهد شد مرحله دو از سرگیری فعالیت های اقتصادی در طول COVID-19 همه گیر که شامل بازگشایی فضاهای عمومی و کاهش خطر ابتلا به کسب و کار با سازگاری شروع مارس 8, مطابق با دستورالعمل دولت منتشر شد مارس 7.

از جمله کاهش خطر ابتلا به محل کار عبارتند از: کتاب فروشی, گل, لباس, فروشگاه ها و مغازه های ورزشی, با توجه به آزادی مطبوعات از Newsom ، کسب و کارهای دیگر مانند شام خوردن در رستوران ها و دفاتر شامل خواهد شد و بعد از آن در مرحله دو و بازگشایی مدارس باقی می ماند یک موضوع بحث است.

"همانطور که ما حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی ما انجام خواهد شد با به روز رسانی راهنمایی برای کمک به کسب و کارهای مقدماتی ایجاد تغییرات مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 مواجهه با مشتریان و کارگران" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "کالیفرنیا باید در حال حاضر آماده برای که مرحله دوم بازگشایی."

Newsom همچنین یک فرمان اجرایی را امضا دوشنبه کارگردانی دولتی بهداشت عمومی افسر به ایجاد معیارهای بهداشت محلی افسران که می خواهند به تصویب کمتر محدود کننده بهداشت عمومی اقدامات است.

کالیفرنیا است که در حال حاضر در مسیر ایجاد ثبات در بستری اعداد و ارائه به اندازه کافی تست و تجهیزات حفاظت فردی با توجه به آزادی مطبوعات. استان ها باید قادر به نشان دادن کافی بهداشت عمومی اقدامات و حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر به منظور به حرکت به سرعت از طریق مرحله دو.

برکلی و بیشتر منطقه خلیج ماند و تحت اجباری پناهگاه در محل سفارش تا پایان ماه مه. در حالی که Newsom اعلام ممکن است برای کمک به کسب و کارهای کوچک برخی از برکلی صاحبان کسب و کار هنوز مطمئن شوید که بازگشایی در چشم است.

"برای Newsom به بازگشایی دولت بزرگ است و آن را باید به آرامی پیش بروید و ما باید مراقب باشید" گفت: ان Leyhe مالک مشترک از خانم Dalloway کتابفروشی در برکلی است. "اما since ما در یک وضعیت کمی متفاوت اینجا را در منطقه خلیج ما می شود مصرف آن را به آرامی تا زمانی که ما کلمه از ما مردم محلی."

Leyhe گفت: خانم Dalloway را در ادامه برای تکمیل سفارشات آنلاین با تحویل. او افزود که او امیدوار منظقه تحویل — در حال حاضر در محل برای غذا ارائه دهندگان — آغاز خواهد شد در منطقه خلیج برای انواع کسب و کار موجود در Newsom را اعلام اخیر.

مل ویلیس صاحب نیلی, قدیمی, تعاونی در برکلی گفت: نیلی را بازگشایی خواهد معنی محلی منظقه وانت و به طور بالقوه, خصوصی, بدون, تماس, خرید, قرار ملاقات, بسته به اینکه چگونه راحت کارکنان احساس می کنید.

"به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک من در یک موقعیت منحصر به فرد است زیرا نه تنها آن است که من کسب و کار من حدود 30 فروشندگان محلی درگیر و درآمد خود را به نوعی در خط" ویلیس گفت. "گرفتن وجود دارد خوب است اما من نمی خواهد باز به ظرفیت کامل در هر زمان به زودی."

کسب و کار و سازمان در تلگراف بهبود کسب و کار منطقه و یا TBID هستند با تکیه بر دانش آموزان از بازگشت به دانشگاه در پاییز امسال به منظور بهبود یافتن از زیان های اقتصادی با توجه به الکس, Knox, مدیر اجرایی TBID.

Knox اضافه شده است که حتی اگر کسب و کار قادر به بازگشایی بعد از این بهار یا اوایل تابستان برخی ممکن است ظرفیت های مالی به باز باقی می ماند.

"این یک دوره بحرانی در حال حاضر که در آن کسب و کار یا گرفتن وام و کمک های مالی و یا آنها نمی گرفتن آنها" ناکس گفت. "آنها به دنبال در بیشتر پرداخت اجاره بها در آینده در این ماه و ماه آینده و در حال وزن گیری برای بسته شدن به طور دائم و یا اگر آنها را به منابع به بازگشایی شده است. ... آن را تبدیل به بیشتر روشن چه نتایج به ما نزدیک شدن به تابستان."

اولیویا Buccieri است منجر کسب و کار و اقتصاد خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @obuccieri_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن