کشیده از غفلت و سوء استفاده به عنوان یک کودک, York, کارآفرین اعتبار او به تصویب رسید مادر

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 6:15 PM EDT مه 6 2020جولی Swope انتظار است.این ممکن است تنها زمانی در زندگی

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

جولی Swope انتظار است.

این ممکن است تنها زمانی در زندگی اش که او هنوز ایستاده برای مدت طولانی, اما چاره ای نیست او. نه این زمان.

خیلی دوست دارم راه زندگی او آغاز شد Swope نیاز به نجات حتی اگر تمام سال پس از آن و در حال حاضر او شده است یکی به حک کردن سرنوشت خود را.

مستقل و قوی فکر زن Swope به تصویب رسید به عنوان یک کودک نو پا توسط یک زن و شوهر ثروتمند و سپس ایجاد خود, خانواده, ساخته شده یک کسب و کار در نیویورک جهان سفر کرده و نوشت: خاطرات در مورد همه آن - بهترین زندگی او و بدترین.

در حال حاضر او رسیده است یکی دیگر از چالش افسار به یک مخزن اکسیژن در شهرستان, خانه, در حال انتظار برای یک ریه.

این اولین بار نیست او نیاز به ذخیره شود.

از بی توجهی به سوء استفاده

زمانی که Swope در حال رشد بود تا او ساخته شده داستان در مورد پدر و مادر بیولوژیک گفتن دوستان است که آنها تا به حال تصادف اتومبیل درگذشت.

تخیل او در تلاش برای پاسخ به همین دلیل پدر و مادر خود را ترک کرده بودند فرزندان خود را در یک یتیم خانه. آن را نمی توانست خود را تقصیر او فکر می کردم.

این یک داستان خیلی زشت است که او به تصویب رسید مادر نمی خواهد آن را توضیح دهید.

"شما نمی خواهم آنچه را که شما در پیدا کردن" او گفت: Swope. "آنها white trash."

حقیقت این است که او را سالها به یادگیری درگیر یک الکلی پدر و نوجوانان, نوجوانان و مادر که تا به حال جولی و او شش خواهر و برادر در 11 سال است. غفلت از کودکان گرفته شد دور از پدر و مادر خود توسط دادگاه قرار می گیرد و در سنت فرانسیس یتیم خانه در Schuylkill County است.

آن وجود دارد در یک مذهبی کودکان خانه که Swope تحمل جنسی و روحی و جسمی سوء استفاده از تجارب او وقایع در سال 2012 خاطرات "از ریشه و بال."

خود کتاب منتشر شده است اختصاص داده شده به این زن که او را نجات داد و یک خواهر از خانه او به تصویب رسید مادر, کاتلین O'Melia DiMedio. این DiMedios یک زن و شوهر زندگی در چلسی, پنسیلوانیا, به تصویب رسید و بعد از خود ،

Swope در این کتاب نوشت: تعهد: "او به من ریشه اما به من بال."

مادری

Swope بیولوژیکی خانواده پیوست در اطراف این زمان او اولین عروسی. جدا از طریق فرزندخواندگی به دختران تا به حال تمام خانه اما پسر نشده بود. آنها در نهایت همه پیوست نیروی دریایی زمانی که آنها به اندازه کافی.

آن زمان عاطفی برای Swope. او تصویب شده بود در حال مرگ از سرطان و تولد او خانواده بود دوباره وارد زندگی او از جمله مادر بیولوژیکی زن بود که خیلی جوان و بی سواد که او تا به حال شده است قادر به مدیریت ،

"من او را می دانم و او داستان" Swope گفت. "من متاسفم برای او."

مادری مشترک است که آن را احساس به عنوان اگر آن را باید آسان باشد. و شما خواهد بود دوست داشت. آموزش درس های زندگی است و آنها را آموخته است. اما آن را بسیار ساده است. آن را تا به بسیاری از لایه های بیشتر: پذیرش بخشش همدلی فداکاری و عشق بی قید و شرط.

ظریف رقص بین مادر و فرزند نمی کند همیشه با همان ریتم در طول زمان و گاهی اوقات موسیقی متوقف می شود به طور غیر منتظره. که چه Swope در بر داشت برای خودش.

از طریق یک زن و شوهر از ازدواج و طلاق Swope به هنگام تولد به یک بیولوژیکی پسر پس از آن به تصویب رسید و چهار نفر دیگر کودکان سه از کره جنوبی و یکی از کانادا.

"اتخاذ احساس بسیار طبیعی به من چون من تا به حال شده است به تصویب رسید," او گفت:. "به تصویب رسید بچه ها دوست هستند به همان اندازه به عنوان هر یک به طور طبیعی متولد کودکان است."

با وجود این که دو نفر از کودکان به تصویب رسید چپ او به عنوان بزرگسالان انتخاب به قطع روابط بین آنها است. یکی از فرزندان او بود در 40s خود را زمانی که او تا به حال تصویب خاتمه یافته است.

"او می خواست به خود فرد و من درک می کنم که" Swope گفت. پس از آن یک دختر بود همان در 23 سال. "آه عجب است که صدمه دیده است. این صدمه زیادی است."

آن را سخت برای او به درک اجازه رفتن از این کراوات: "چیزی که برای من بود وقتی که من پیدا کردم من بیولوژیکی آن ساخته شده من قدردانی خیلی در آنچه به من داده شد از تصویب است."

قهرمانان: جشن مهم کار از نیویورک شهرستان, بهداشت عمومی, قهرمانان,

دسترسی به درد

نیویورک شد Swope خانه چند دهه پیش به عنوان یک معلم برای دانش آموزان با استعداد. اما با آموزش و پرورش شغل پراکنده در آن زمان او تصمیم گرفت به مطالعه روانشناسی تصمیم گیری است که تغییر زندگی خود را دوباره.

او تا به حال هرگز به کاوش و غفلت از قبل از او ملاقات DiMedios و مطالعه روانشناسی به او کمک کرد تا از طریق آن راه رفتن. او کسب و کار خود Yorktowne روانی و اعتیاد خدمات در سن 36.

ازدواج و طلاق دو بار او مطرح فرزندان او در نیویورک, شهرستان سپاسگزار از جامعه متنوع در اطراف آنها.

"من فکر می کنم آن را آماده آنها را برای زندگی واقعی" او گفت:.

او خدمت در این شهرستان هیئت مدیره مدرسه و موج خودش را به جامعه. او سفر جهان گاهی اوقات به تنهایی. چنگ شد سرگرمی او به عنوان یک بزرگسال در نهایت بازی در باغ احزاب و رنسانس اقتصادازاد, او گفت:.

او سوار در خیابان های این شهر را از طریق تابستان گذشته قادر به راه رفتن اما هنوز هم قادر به سفر به, بانک, اداره پست, ناهار با دوستان. او مشتاق است استیلرز' فن و مانند هر چیز دیگری در زندگی او نقش آن را به دسته شمشیر پانسمان سر تا پا در پیتسبورگ دنده برای هر بازی.

در سال 2009 Swope به پایان رسید تدوین این داستان از زندگی خود تصمیم به انتشار آنها در سال 2012 زمانی که او آماده بود برای قرار گرفتن در معرض.

آن دایره کامل از مواجهه با او در گذشته - در نهایت آشکار آن است.

"او تا به حال به یک جنگنده برای زنده ماندن و مبارزه با آن بخشی که به او گفت:" دوست خود را از دو دهه مینا Edmonson مدیر مارتین کتابخانه.

Swope ساخته بود زندگی بود که تقریبا غیر قابل تصور برای یک یتیم در 1950s اما یک روز تمام آن را به توقف آمد.

منتظر یک اهدا کننده

پنج سال پیش Swope خانواده گفته شد توسط پزشکان به او را در خانقاه.

او می خواهم به بیمارستان برای ذات الریه یک عفونت است که در نهایت به هر دو ریه ها. آن منجر به پزشکی ناشی از کما و یک دستگاه تنفس مصنوعی به مدت چهار ماه.

"تا بعد من در رفت و من مشغول به کار بود, من سالم بود. ناگهان من در بالا رفتن از پله ها و من نفس بازگشت," او گفت:.

پس از ماه ها در بیمارستان پزشکان زیادی ندارد امید برای Swope, اما خانواده اش بود. آنها نقل مکان کرد و او را به پن استیت هرشی مرکز پزشکی و او یاد گرفته برای نفس کشیدن و راه رفتن دوباره.

او تشخيص فيبروز ريوی یک ناتوان کننده بیماری های ریوی ناشی از زخم یا آسیب به بافت ریه است. هرگز یک فرد سیگاری, پزشکان نمی تواند با دقت اشاره کردن علت بیماری در او. نمونه آگهی برای این است که سه تا پنج سال.

او تا به پنج سال و در حال حاضر او منتظر است.

در 72, او فراتر از سن زمانی که بیشترین پیوند بیمارستان او را قبول اما معبد بیمارستان دانشگاه در فیلادلفیا را انجام داد. فراتر از خود بیماری او سالم است.

یک ریه است که همه او نیاز دارد اما او پیچیده است. در تنها 4 فوت و 8 اینچ, او نیاز به یک ریه است که متناسب با شاید اطفال ریه است که نه به طور کامل توسعه یافته, اما آن را به بیماران جوان قبل از او.

Coronavirus کاهش پیدا کرده است و پیوند قابل توجهی در این سال, در بخشی به دلیل کمتر تصادفات و تروما و صدمات مرتبط با عنوان quarantining کمتر رانندگان در جاده ها است. ارگان گاهی اوقات در دسترس از تصادف قربانیان.

Swope خرج می کند روز چک کردن Facebook, تماشای فیلم و خواندن. هنگامی که آب و هوا خوب است او می رود به نسخه خود را از یک کلیسا: باغ خود را.

در میان سنبل لاله ها خونریزی قلب و سير او یابد و احساس آرامش.

"من لذت می برد و بسیاری از چیزهایی که بسیاری از مردم نمی خواهد که فرصت به انجام," او گفت:. "من فکر می کنم این مهم است به زندگی می کنند و من واقعا. اگر من بمیرم, من زندگی می کردند خیلی بهتر و خیلی بیشتر از 95 درصد از افرادی که من می دانم."

ادمونسون, دوست او گفت: "او از ترس به مرگ. او می داند که او زندگی می کردند یک زندگی کامل اما او آماده نیست. او هنوز هم احساس می کند هنوز هم وجود دارد چیزهایی که او می تواند انجام دهد و او می خواهد به انجام است."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب