دستیابی به شادی از طریق قمار: '30 به مدت 30', volume 1 قسمت 6 روکش

سال 2020 ممکن است جذاب ترین سال از زندگی من, اما برای بسیاری از دلایل منفی. من فکر می کنم از سال 2020 است که ب

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

سال 2020 ممکن است جذاب ترین سال از زندگی من, اما برای بسیاری از دلایل منفی.

من فکر می کنم از سال 2020 است که به عنوان پارچ با یک منزجر کننده موبایل و کامپیوتر است که هیچ کس واقعا می تواند کشف کردن. اگر شما تحت آن شناور. اگر شما بیش از آن را دریافت شما پایه را برای اولین بار.

شما نمی خواهد ، شما دنبال آن هستید در strikeout شهر بادی و زمین خواهد شد به شما حق را در کنار هم تیمی خود که خاراندن پوست سر خود بر روی نیمکت.

این از دست دادن-از دست دادن-از دست دادن وضعیت. تا زمانی که یک کهنه سرباز, عمیق در ستاره شرق است فرصت داده شده توسط یک طرف مدیر به DH می رود و حیاط برای 400 و فراتر از آن.

تا کنون هیچ یک از ما را نمیفهمد این COVID-19 موبایل و کامپیوتر. هر کس خاراندن سر خود را زمانی که آن را در نهایت تمام می شود. اما من می دانم که جایی در ما استعاری جهان ستاره شرق, ما یک جانباز که می توانید آمار این چیز و ارسال آن به ماه.

من می دانم که در نهایت یک فرد (یا گروهی از افراد) خواهد بود که جانباز برای همه ما و آخر ما قرنطینه بدبختی اما من هیچ پیش بینی برای آینده من فراتر از روال بارگیری در این هفته از گذاشتن درپوش "30 30" قسمت.

من حدس می زنم ما همه فقط نوسانی نگه تا زمانی که کهنه می رسد.

بیایید پس از آن.

جلد 1 قسمت 6: "افسانه جیمی یونانی"

جیمی جیمی جیمی. اوه چه باید شده اند.

از این گذشته "30 30" قسمت شده اند مأیوس کننده به حداقل می گویند عمدتا به این دلیل که مردم با علاقه در هر قسمت شد تا به خوبی دریافت شده توسط عموم مردم.

جیمی "یونانی" اسنایدر است که به صورت های مختلف.

متولد در Steubenville, اوهایو, اسنایدر شروع به قمار در سن 13 سالگی در اوایل '30s و خدای مهربان او فوق العاده که در آن.

راستش من حتی تحت تاثیر قرار با این واقعیت است که او شرط بندی هری ترومن برای پیروزی در انتخابات عمومی در 17-1 شانس و برنده $170,000. (این بود چرا که او تا به حال ایمان است که آمریکایی ها نمی مانند سبیل و که آنها نمی خواهد رای برای توماس دیویی که sported یکی است.)

مستند تواریخ اسنایدر زمان در دوربین — و چگونه او فرمان توجه بسیاری از افرادی که تصمیم به اتصال به "NFL امروز" در CBS در '80s در.

این گروه تیم "فوتبال امروز" در '80s شامل فیلیس جورج Irv عبور و برنت Musburger. آنها یک تیم در واقعیت اما اسنایدر بود که بسیاری از بینندگان تنظیم کنید. او relatable آرام در رفتار, اما بیشتر از همه او خوب بود در یونانی.

هیچ کس در تلویزیون کابلی می تواند انجام آنچه اسنایدر بود و عنوان دقیق که او خود را با پیش بینی. او در اصل صدای وگاس برای هر روز مرد و یا زنی که می خواست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدا کردن جهان است که قمار است.

اسنایدر سابق کارگران شرکت Musburger و صلیب واقعا به هر چیزی بد در مورد او می گویند اما جورج مطمئن بود. در آنچه به پایان رسید تا بودن تصادفی اما مهم مماس از قسمت جورج اعتراف کرد که اسنایدر بود فوق العاده بی ادب به او درجه.

Synder حتی تا آنجا پیش رفت که بگویید جورج (ثانیه قبل از آنها رفت هوا من ممکن است اضافه کردن) که از او متنفر بودم ، فراتر از آن حادثه او به طور کلی فضای ناراحت کننده برای او. به طوری که آنها به پایان رسید تا فیلمبرداری در زمان های مختلف برای برآوردن نشان می دهد ،

اخلاقی از این قسمت است که یونانی بود یک مرد مختلف دوربین. او یک مرد بود که از دست مادر خود را در یک تیراندازی توسط خود آشفته و مردی زندگی می کردند که از طریق سه تن از فرزندان خود را در مرگ و میر مربوط به فیبروز کیستیک.

اسنایدر است یک نوع متفاوت از شخصیت اصلی از آنهایی که از گذشته "30 30" قسمت. او نیست کسی شما ریشه و یا حتی احساس می کنم که همه بد برای زمانی که او در مارپیچ رو به پایین می آید.

این شد پرهیاهو و آشکار است که اسنایدر در توصیف مردم سیاه و سفید به عنوان ورزشکاران بهتر است از سفید مردم به خاطر آنها به "تربیت شده اند که راه" از روز از برده داری. این غیر ممکن است قرص فرو برد و آن را شرم آور است که این واژه از زبان یونانی است.

در این روز و سن بسیاری از نمی پلک زدن یک چشم قبل از لغو اسنایدر و محکوم کردن او برای خود نژادپرستانه نظرات.

فیلم برداری در سال 2009 اما قسمت جالب را نشان می دهد سابق خود و همکاران او آمرزنده. خود همدردی تقریبا گسترده و آنها حتی در توصیف خود را شلیک و احتمالی سقوط به عنوان "دلخراش است."

من نمی دانم که چگونه به احساس در مورد یونانی. احساس می کنم بد برای آنچه که او و خانواده اش را تحمل? کاملا. فقط وجود دارد هیچ بهانه ای به عمل راه او و می گویند چیزهایی که او گفت.

من نتیجه گیری افکار در این قسمت به سادگی می شود که بیمار به شهرت و خودنمایی نشانه ای از این بیماری است که احساس بودن نجس است که بسیاری از افراد به نظر می رسد اتخاذ این دوره از حرفه خود.

اسنایدر فقط اثبات بیشتر است که حتی کسانی که در بالا به راحتی می توانید پیدا کردن راه خود را به پایین.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن