Q & A: درس های آموخته شده از نیویورک شهرستان, پاسخ به COVID-19 همه گیر

جیم مک کلور منتشر شده 3:17 PM EDT Jun 17, 2020Albert S. باشد مشغول به کار به عنوان یک York County, اهن کوب و س

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

Albert S. باشد مشغول به کار به عنوان یک York County, اهن کوب و سمت چپ یک ترکه از 80.000 دلار در سال 1906.

که هدیه ای برای فقرا در نیویورک انجام داده است خوب است که او در نظر گرفته شده - و خوبی که در ادامه به ترکیب.

این هدیه تا به حال رشد به 2 میلیون دلار در سال 1984 زمانی که تصمیم دادگاه آزاد از آن استفاده می شود برای خدمات بهداشت عمومی.

این بدان معنی است که در نتیجه در شهر نیویورک اداره بهداشت و درمان شده است در جامعه مبارزه رنگ سرب, مسمومیت کودک آزاری و یک میزبان از دیگر چیزهایی که در 35 سال گذشته. و کارکنان اداره مبارزه کرده اند مبارزه خوبی در این COVID-19 لحظه

سلامت اداره تخصص بوده و اعتبار برای کاهش نرخ مرگ و میر در شهرستان نیویورک در مقابل به مقایسه استان ها در این بحران است.

در حال حاضر شهر سلامت اداره دیده می شود به عنوان یک مدل در پشت نخ ریسی تا countywide واحد است که می تواند در خدمت همه 450,000 ساکنان.

بنابراین Albert S. باشد ماهر اهن کوب تقریبا از دست داده و به تاریخ تأثیر شهرستان نیویورک زندگی اجتماعی بیش از یک قرن پس از مرگ او.

بیشتر: نیویورک شهرستان, نوار پایه و اساس برای جشن قانون روز افتخار بازنشسته YDR ویرایشگر جیم مک کلور

پرسش از YoCo قوی کار

بخش گسترده ای در بخش بهداشت و درمان پیشنهاد می آید از این کار یک YoCo قوی بازیابی نیروی کار.

وظیفه نیروی نگاه جامعه پاسخ به کرونا ویروس در مهلت در میان همه گیر – و هشت اولویت توصیه. یکی از آنها شامل countywide نیروی کار.

برای به دست آوردن درک بهتر از نیروی کار را من مطرح شده و هشت پرسش و پاسخ به آن منجر سیلاس Chamberlin York County اقتصادی اتحاد معاون اقتصادی و توسعه جامعه.

Chamberlin پاسخ آن را دنبال کنید:

1. چه 2-3 بیشتر امیدوار کننده بهداشت عمومی و یا ایده های اقتصادی برای خروج از این مطالعه که حرکت York County پیش ؟

York County سلامت عمومی پاسخ به COVID-19 شده است بسیار قوی است. پاسخ ما محدود گسترش و میزان مرگ و میر از COVID در مقایسه با کشورهای همسایه با مشابه جمعیت و جمعیت شناسی. این بخشی بود که با توجه به شهر نیویورک سلامت اداره بازی گسترش یافته و نقش مهمی در انتقال بهداشت عمومی اطلاعات و دفتر دکتر مت Howie مشاوره شهرستان دولت در پاسخ آن. با اینحال وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود در حال گسترش است که همان ظرفیت countywide. نیروی کار ما توصیه می کند ارزیابی توسعه شهرستان سلامت اداره برای خدمت به نیازهای ما از 450.000 ساکنان. این اداره می تواند هماهنگ با جریان عمومی اطلاعات سلامت و ارائه یک برنامه مداوم از دستورالعمل های بهداشتی countywide.

در جبهه اقتصادی نیروی کار ما توصیه می کند ایجاد یک استخر از بودجه برای بخشایش وام و کمک های مالی به کسب و کارهای کوچک به خصوص اقلیت متعلق به کسب و کار و خیابان اصلی کسب و کار در خدمت ما هسته جوامع است. هر دو در طول COVID بحران و در طول زمان عادی این کسب و کار هستند کسانی که حداقل به احتمال زیاد به دسترسی به سرمایه برای شروع و یا گسترش عملیات. استقرار دائمی YoCo قوی کسب و کار کوچک صندوق کشت شهرستان و تقویت محلی ما philanthropies می تواند اطمینان از کسب و کار کوچک ما جامعه دسترسی به سرمایه در حال حاضر و در آینده است.

بیشتر: نیویورک کلیساها تا به حال خود را در جنگ های داخلی در 1800s - اما آنها جان سالم به در برد و رونق

2. چه 2-3 پاسخ به این زمان همه گیر است که کار کرده اند به خصوص خوب است که ممکن است به عنوان یک مدل برای رفتن به جلو ؟

در اولین هفته از همه گیر ترین نیاز ما ساکنان و کسب و کار و دولت های محلی بود و دسترسی به پاک کردن مداوم و به موقع اطلاعات است. نیویورک شهرستان, اقتصادی, داد, کار در کنار شهرستان از نیویورک و دیگر شرکای تاسیس www.PreparedYork.com به عنوان یک خانه پاکسازی اطلاعات برای هر کسی نهفته COVID آیا یک صاحب کسب و کار, کارمند, یا ساکن ، ما عمدا ساخته شده در این سایت بر روی یک پلت فرم است که می تواند به طور خودکار ترجمه به زبان های متعدد و ما جمعیت آن با دو زبانه وثیقه بر سلامت مالی و اشتغال منابع است. این سایت تبدیل به یک مدل برای شهرستانهای اطراف و منجر به راه اندازی PreparedCentralPA.com. به تاریخ 20,000 بازدید کنندگان را مشاهده مطالب این سایت و 7000 مشترکین خواندن روزانه e-عضویت در خبرنامه خلاصه به تازگی اضافه شده آماده نیویورک محتوا. این نوع از یک فروشگاه توقف برای اطلاعات می تواند و باید فعال شود در آینده به ارائه قابل اعتماد و به موقع اطلاعات به جامعه است. و ما نیاز به جمعی متعهد به ساخت هر تکرار بهتر از گذشته با اطمینان از آن می رسد و بیشتر و بیشتر ساکنان شهرستان.

یکی دیگر از مدل پتانسيل است نیروی کار خود را. ما معتقدیم این شهرستان باید ایجاد دائم فاجعه وظیفه نیروی است که می تواند فعال شود برای اطمینان از یک رویکرد جامع به هر دو پاسخ به بحران و بهبود در آینده است. نیروی کار باید شامل نمایندگانی از انواع بخش ها و عمدا منعکس کننده تنوع از ما ساکنان. کمیسیون اضطراری مدیریت حرفه ای و مقامات بهداشت عمومی می تواند یک رابطه متقابل با نیروی کار است که می تواند ورودی و اطلاعات در بخش پاسخ و بازیابی در حالی که خدمت به عنوان یک مجرا برای به اشتراک گذاری اطلاعات رسمی به جامعه.

بیشتر: چگونه ما می توانیم این شکاف به دست آوردن سهام و اطمینان از نیویورک حرکت رو به جلو

3. چه 2-3 ترین مشکل و یا دلهره آور بهداشت عمومی و یا چالش های اقتصادی که جامعه با آن مواجه است در زمان بیماری همه گیر است که باید به آنها رسیدگی شود ؟

جامعه لاتین در نیویورک دچار نامتناسب بهداشتی و اقتصادی اثرات از COVID است که تشدید این بی عدالتی است که در حال حاضر در حال حاضر در شهرستان ما. ما جامعه لاتین است که کمتر احتمال دارد به دسترسی به مراقبت های بهداشتی و سلامت اطلاعات عمومی. به عنوان صاحبان کسب و کار آنها کمتر به احتمال زیاد برای دسترسی به فدرال و دولت اضطراری وام و یا به خوبی تثبیت روابط سنتی با موسسات مالی برای کمک به زنده ماندن به طور موقت بسته شدن. گرفته ایم برخی از مراحل رسیدگی به این نیاز با توصیه عمدی سرمایه گذاری در تولید دو زبانه ارتباطات و ارتکاب بخش قابل توجهی از محلی بودجه برای حمایت از اقلیت متعلق به کسب و کار. اما تنها چیزی که به تغییر معنی دار است که پرداختن به سیستمیک بی عدالتی وجود داشته است که قبل از COVID و ادامه خواهد داشت پس COVID اگر هیچ چیز تغییر.

یکی از خسته کننده تر همه چیز در مورد دولت فدرال در پاسخ به COVID شد این تصمیم به طور مستقیم اختصاص مراقبت در قانون بودجه به استان ها از 500 ، 000 یا بیشتر ساکنان اما نیروی کوچکتر شهرستانهای منتظر دولت به تخصیص آن گلدان از بودجه فدرال. نتیجه این است که Lancaster County دریافت $95 میلیون دلار از دولت فدرال و نیویورک شهرستان با جمعیت 80 درصد اندازه لنکستر را دریافت کمتر از نصف این مبلغ: $41 میلیون. من نا امیدی نیست فقط انگور ترش. این اختلاف به این معنی است که لنکستر خواهد شد که بیش از دو برابر منابع برای حمایت از خود را بازیابی, خرید PPE برای غیر سود و کسب و کار و ارائه کمک های مالی به طور مستقیم به کسب و کار. در حالی که ما متعهد به اعمال نفوذ مراقبت در عمل منابع ما را دریافت خواهد کرد به کمال ما نیز نیاز به آن را حذف به کنگره است که این توزیع نابرابر منابع مالی غیر قابل قبول است باید اصلاح شود و نمی تواند تکرار شود در آینده.

بیشتر: به محلی نیویورک موفقیت در همه گیر می تواند رتبه در میان لحظات محوری در نیویورک تاریخچه

4. چگونه از نیروی کار را گزارش/توصیه های تبدیل شدن به یک زندگی برنامه ریزی v. قدیمی دیدم که اکثر برنامه های نشستن در قفسه جمع آوری گرد و غبار ؟ چه موقعیت یا سازمان را در واقع اجرای این توصیه ها?

نادرست است که در نگاه به نیروی کار را توصیه به عنوان یک برنامه است که می تواند به سادگی با حرکت از گزارش به پیاده سازی. ما نیروی کار این دستور این بود که یک مجموعه گسترده ای از توصیه به کمیسیون اطلاع رسانی شهرستان پاسخ. ما انتظار نداریم که در این شهرستان قادر خواهد بود به عمل همه آنها با توجه به واقعیت های بودجه و ظرفیت.

این گزارش شامل هشت اولویت توصیه هایی است که به اعتقاد ما می تواند و باید حرکت به طور مستقیم به عمل با استفاده از فدرال مراقبت در قانون بودجه یا منابع دیگر شهرستان. برای مثال من معتقدم که ما سریع اقدام به ایجاد محلی بودجه استخر برای حمایت از کوچک و اقلیت متعلق به کسب و کار در این بازیابی. من همچنین فرصت های جدید در دولت فدرال و برنامه بودجه به گسترش زیرساخت های پهنای باند افزایش نیروی کار طرح های توسعه و شکاف دیجیتال در شهرستان نیویورک. وظیفه ما اعضای نیروی آماده به کمک این کمیسیون با اجرای این توصیه ها.

5. می تواند شما را به خلاصه ای از نیروی کار توصیه های مربوط به نامتناسب بهداشتی و اقتصادی تاثیر این بیماری همه گیر در چه گزارش تماس "آسیب پذیر" جمعیت ؟ در چه حوزه هایی را در این countywide گزارش و توصیه های با هم تداخل دارند و یا آدرس محلی نژادپرستی نهادی به عنوان برجسته اعتراضات پس از جورج فلوید را به مرگ ؟

این طرح با تمرکز بر نابرابری تشدید COVID-19 که اکثر آنها دیرینه با توجه به ساختاری نژاد پرستی در جامعه ما و در سراسر کشور. نابرابری شناسایی بارها و بارها در توصیه های متمرکز در سه حوزه: دسترسی به اطلاعات, دسترسی به پهنای باند و دسترسی به سرمایه است. اول ما نیاز به ارائه اطلاعات در بهداشت عمومی مسکن, فرصت های شغلی و برنامه های کمک های مالی به آسیب پذیر جوامع در زبان های متعدد و توانمند سازی رهبران جامعه—و نه از غیر انتفاعی و یا دولت—برای تبدیل شدن به منابع قابل اعتماد برای اطلاعات است. دوم و نزدیک ما باید شکاف دیجیتال است که مانع از برخی از ساکنان در شهر نیویورک و بخش ترین مناطق روستایی از عادلانه و مقرون به صرفه دسترسی به اینترنت برای کار آموزش و پرورش و مهم بهداشت عمومی اطلاعات است. ما نیاز به حذف موانع دسترسی به سرمایه و بودجه برای اقلیت متعلق به کسب و کار. ما قبل از COVID داده های اقتصادی نشان می دهد York County نشدم بقیه دولت و ملت در مالکیت نرخ به صورت سیاه و لاتین متعلق به کسب و کار. دولت و برنامه های فدرال باید خطاب نیست که اختلاف بنابراین ما نیاز به اطمینان حاصل شود ما تخصیص منابع مالی باعث می شود آن را به کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر.

من را تشویق هر کسی که علاقه مند در خواندن کامل تخته سنگ از توصیه های از هر کمیته از جمله کسانی که از جمعیت های آسیب پذیر کمیته برای بازدید PreparedYork.com/reopen و یا درخواست یک کپی از شهرستان York.

6. آن را آسان به آمده تا با توصیه هایی است که رسیدگی به بهداشت عمومی و اقتصادی نیازهای متنوع و پرجمعیت 900-مایل مربع شهرستان است. آیا وظیفه نیروی آدرس که ؟

من ساده به اندازه کافی به این باور ما نیروی کار در نظر گرفته نیازهای هر ساکن در شهرستان اما ما قطعا سعی کردم به نماینده. ما عمدا انتخاب نیروی کار از اعضای سازمان که در خدمت گسترده swathes از جامعه—به نوبه خود—اعضای درگیر با صدها نفر از دیگر ذینفعان از طریق کار کمیته ها و مطالعات هدفمند. ما بینش نیز بهره مند از countywide اقتصادی داده های جمع آوری شده از طریق مداوم اقتصادی اقدام برنامه ریزی فرایند مصرف کننده در نظرسنجی به میدان فرستاد مرکز شهر وارز Appell مرکز و نیویورک رکورد روزانه و اطلاعات در بخش غیر انتفاعی قبلا تکمیل شده توسط رز سفید به رهبری موسسه. تمام است که می گویند ما وظیفه نیروی عملیاتی قابل توجهی تحت محدودیت های زمانی اما هنوز موفق به تعامل با هزاران نفر از شرکت کنندگان از طریق تاچ پونت های مختلف در سراسر شهرستان.

7. آیا شما آگاه باشید از یک countywide برنامه ریزی طرح مثل این حین یا بلافاصله بعد از گذشته لحظات بحران در شهرستان نیویورک? آیا ما شاهد یک دوره جدید از عمدی countywide رهبری توسط شهرستان و کمیسیون?

من نمی توانم به خوبی صحبت می کنند به گذشته رویکردهای اما من قطعا این را به عنوان یک لحظه از رهبری برای شهرستان ما در کمیسیون. من آنها را تحسین برای رشد این "میز" از صدای ارائه ورودی به روند بهبود و در حال حاضر به شنیدن پرده انتقادات و تصدیق و توصیه هایی است که ممکن است مرزهای آنچه county دولت در گذشته انجام داده است. من همچنین فکر می کنم آن است که شایان ذکر است که در طول این فرایند کمیسیون تأکید کرد که سهام باید یک اصل هدایت است و این از عهده در توصیه هایی که در نظر گرفته شده به نفع همه York Countians و آدرس نابرابری در اطراف دسترسی به سرمایه پهنای باند اینترنت و اطلاعات شده اند که دیرینه در شهرستان ما. در حال حاضر می آید یک دوم لحظه ای از رهبری حرکت این توصیه ها به عمل است.

8. وجود دارد دیگر ایده های مربوط به بهداشت عمومی و یا چالش های اقتصادی در حال ظهور از این نیروی کار را از مراحل است که شما می خواهید به تاکید?

این بود یک نتیجه مستقیم از نیروی کار اما این یک نقطه بسیار مهم است که دریافت نکرده به اندازه کافی توجه است. در طول همه گیر نیویورک Countians به ما فضاهای باز پارک های ما و ما مسیرهای پیاده روی در تعداد رکورد. نیویورک میراث راه آهن نوین به تنهایی دیدم 242 درصد افزایش در استفاده از فرم همان زمان در سال گذشته است. در حالی که بحث ما در مورد پهنای باند دسترسی به سرمایه و دیگر موانع پیچیده ای برای بازیابی ما نمی توانیم چشم پوشی از سرمایه گذاری ما در ساده و واضح و کم هزینه دارایی که درست در مقابل از ما. دسترسی به فضای باز و مسیرهای شده است هرگز بیشتر ضروری است. بخش های بزرگی از شهرستان ما نه دسترسی به مسیرهای پیاده روی. تکمیل یک شبکه از چند استفاده از مسیرهای پیاده روی در سراسر نیویورک شهرستان از جمله هانوفر چرخ دنباله از هانوفر به, بهار, بیشه ها و نقاط شمال غرب بخش مهمی از ما بهبود توانایی ما برای آب و آینده بیماری های همه گیر و کیفیت زندگی ما.

یک روش ساده و موثر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای اطمینان از دارایی های آن وجود دارد در آینده ارائه دائمی شهرستان بودجه برای اجرایی مدیر York County راه آهن نوین قدرت. این شهرستان به صورت پراکنده بودجه این سازمان در سال های اخیر است اما در غیر این صورت با اتکا به شدت در کاوش نیویورک, هتل, درآمد مالیاتی به ارائه بودجه عملیاتی. کشف York تدریجی است آن حمایت مالی از این سال است. این بدان معناست که در زمانی که تقاضا برای مسیرهای پیاده روی است که بالاتر از ما هستند defunding سازمان است که ساخته شده است ما county محبوب ترین دنباله و آماده ساختن دیگران است. برای یک سرمایه گذاری کوچک در هر سال ما می تواند اطمینان حاصل شود در طول بعدی ما همه گیر تر جوامع دسترسی به مسیرهای پیاده روی و فضای باز آنها سزاوار است.

آینده ارائه

جیم مک کلور در حال حاضر خواهد شد COVID-19-مربوط به برنامه از طریق زوم بر روی "تاریخچه و سختی" نگاهی به نیویورک شهرستان مقاومتی در گذشته لحظات به چالش کشیدن. این یک OLLI برنامه مجموعه ساعت 11 تا 12:30 p. m. 25 ژوئن. هزینه: $8 برای هر دو عضو و غیر عضو. اطلاعات در مورد نحوه عضویت: https://olli.york.psu.edu/files/2020/05/olli-summer-2020-catalog.pdf



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن