'عجیب و غریب چشم' Fab 5 به عنوان نوع افراد در قرنطینه

Netflix بکشد انتشار فصل پنجم "عجیب و غریب چشم" است که به سرعت نزدیک شدن است. همانطور که ما در مسدود شروع به هی

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

Netflix بکشد انتشار فصل پنجم "عجیب و غریب چشم" است که به سرعت نزدیک شدن است. همانطور که ما در مسدود شروع به هیجان زده در مورد تماشای فوق العاده makeovers the Fab Five را به خوبی مستحق افراد ما شروع به درک که Fab Five شخصیت کاملا شبیه به انواع مختلفی از مردم ما دیده می شود در حال ظهور در قرنطینه. خوانده شده در برای پیدا کردن که یکی از شما بیشتر از نزدیک شبیه!

بابی ادم بی کله: خانه قبل اکسترا

در نشان دادن بابی است وظیفه تعمیر گیرنده را به خانه و یا فضای کاری. او با این نسخهها کار شگفتی خود را با طراحی داخلی نابغه به حداکثر رساندن فضا در حتی کوچکترین خانه ها و ایجاد یک محیط شخصی. بنابراین بابی کسی است که گرفته شده زمان خود را در قرنطینه به تعمیر خانه خود را. شما می توانید پیدا کردن در فروشگاه سخت افزار محلی و یا خانه انبار هر روز دیگر به دلیل هنگامی که او پس از اتمام یک پروژه او نمی تواند کمک کند شروع کنید ، هنگامی که او را مجاز به میزبان مهمانان در خانه اش دوباره آنها را شوکه تحول عمده ای از آن قرار گرفته اند.

Karamo قهوه ای: این خود انعکاسی

Karamo تاکید بر این نشان می دهد همه چیز در مورد پرورش خود رشد و انعکاس برای قسمت موضوع. او کمک می کند تا آنها را در برخورد با موقعیت هایی که ممکن است به جلوگیری از آنها را از رسیدن به پتانسیل کامل خود را و یا که آنها نمی خواهد در غیر این صورت چهره. هر روز صبح از قرنطینه شما می توانید پیدا کردن Karamo جریان یوگا یا مدیتیشن کلاس در باغ خود را. او تمایل دارد به بسیاری از پیاده روی های انفرادی به پاک کردن سر خود را در طول روز. هنگامی که او در تماس با خود درونی او مطمئن شوید که به همه خانواده و دوستان خود را برای بررسی در آنها شده است.

قهوهای مایل به زرد فرانسه: کمد لباس repurposer

قهوهای مایل به زرد تمرکز در این نمایش همه چیز را در کمد لباس-مرتبط است. او کمک می کند تا افراد لباس در راه است که منعکس کننده شخصیت واقعی خود و چاپلوس را به بدن خود انواع. قهوهای مایل به زرد بود و بدیهی است که مانع از ناتوانی در فروشگاه آجر و ملات فروشگاه ها اما او را گرفته به repurposing لباس های قدیمی او را یافت در اطراف خانه خود را به را تشکیل می دهند برای این است. او خواهید بود در حال ظهور از قرنطینه در یک کمد لباس کاملا جدید که در واقع نه در همه!

آنتونی Porowski: نان بیکر

در نشان دادن آنتونی کمک می کند تا افراد یا یادگیری به طبخ وعده های غذایی سالم برای خود و یا گسترش افق های آشپزی خود را. او را صرف بیشتر وقت خود را در طول قرنطینه در آشپزخانه. او قطعا خود را کامل در خانه خمیر ترش نان در حال حاضر و در حال حرکت بر روی انواع دیگر نان. او پزد و آشپز به طوری که او می سازد مکرر تحویل به دوستان و همسایگان خود را از تمام مواد غذایی که او می تواند غذا خوردن خود را.

جاناتان ون نس: کسی که خود را کاهش مو

با بسته شدن سالن مو و تضمین می کنند که شما نمی تواند دیده می شود در حالی که خوب بسیاری از مردم شروع به آزمایش با برش موی خود را در قرنطینه. این آبشار حق را به جاناتان کوچه به عنوان کسی که با تمرکز بر نظافت. هنگامی که او را به آزمایش با مدل مو جدید, شما می توانید او را پیدا کنید تمرین خود قدم زنی با تبختر در دوم او اجازه بیرون رفتن دوباره و یا خود را خود را روز اسپا.

آیا شما شده است به کاوش در آشپزخانه و یا پیدا کردن راه های جدید برای پوشیدن لباس های خود را, شما احتمالا می تواند پیدا کردن یک کمی از الهام از فاب پنج در با این حال شما انتخاب کرده اید به صرف وقت خود را. ما نمی توانیم صبر کنید برای حتی بیشتر الهام به اعتصاب زمانی که فصل پنج منتشر شد!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب