نژادی و نابرابری در برکلی با پلیس متوقف کردن داده ها ممکن است نشان دهد تعصب نژادی

بررسی برکلی اداره پلیس را توقف داده ها نشان می دهد مهم تفاوت بین متوقف می شود که شامل سفید و سیاه و سفید افراد

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

بررسی برکلی اداره پلیس را توقف داده ها نشان می دهد مهم تفاوت بین متوقف می شود که شامل سفید و سیاه و سفید افراد است.

به نژادپرستی در پلیس است به سوال نامیده می شود, در سراسر کشور, بشکه نیز به چالش کشیده شده است به صورت نژادی و نابرابری در آن توقف داده است. کارشناسان و گروه, اما احتیاط در برابر بودن بیش از حد سریع به ویژگی تقسیم به تعصب نژادی در بخشی از افسران.

پس BPD شروع به انتشار متوقف کردن داده ها در ژانویه 2015 بیش از 58,000 توقف ثبت شده است که از فشار زمان.

سفید و سیاه و سفید از مردم به اشتراک گذاری تقریبا یکسان نسبت از این توقف در 35% و 34% بود. سیاه, افراد, اما, حساب تنها در حدود 8 درصد از کل برکلی جمعیت در حالی که مردم سفید را تشکیل می دهند حدود 59 درصد — 51 درصد اختلاف وجود تنها 1 درصد تفاوت در متوقف کردن سهام.

نابرابری نیز پیگیری زمانی که متوقف می شود در حال شکسته نوع تماس است. برای مثال مردم سیاه و سفید حساب برای 50 ٪ از همه مشکوک و خودرو را متوقف می کند در حالی که مردم سفید را تشکیل می دهند تنها در حدود 22 درصد.

یک 2018 مطالعه بشکه توقف داده های منتشر شده توسط مرکز پلیس سهام و یا CPE یافت مشابه تفاوت اما هشدار داد که برآورد تعصب با مقایسه یک گروه جمعیت به اشتراک گذاری در شهرستان خود را با به اشتراک گذاری از پلیس متوقف می شود نتواند به حساب بخشی از این تعاملات است که با افرادی که ساکنان شهر است.

"این نقاط به دهها اما شواهد قطعی از آن گفت:" UC برکلی سیاست عمومی استاد و CPE محقق جک Glaser یک ایمیل به در.

بین سال 2016 و 2019 حدود 66 درصد از تمام BPD نقض ترافیک و 44 درصد دستگیریها در حوادث که در آن موضوع بود نه یک برکلی ساکن با توجه به سروان. ریکو Rolleri از BPD را با استانداردهای حرفه ای را بدست آورد.

با توجه به Glaser نرخ که در آن مواد غیر قانونی و یا سلاح های کشف شده در طول توقف در یک دور شاخص بهتر از اینکه تعصب موجود است. اگر یک جمعیتی است که غالبا جستجو کرد اما بازداشت این ممکن است نشان می دهد که این گروه اغلب متوقف و بدون علت خوب است.

در حالی که نقاط داده های ردیابی شده توسط BPD را شامل جزئیات در مورد اینکه آیا یک نفر پیدا شد به کالای قاچاق و یا یک سلاح آنها را نشان می دهد که در ترافیک متوقف می شود, مردم سیاه و سفید بودند بیشتر احتمال دارد به جستجو از هر جمعیتی که تقریبا 19 درصد از مردم متوقف شد جستجو کرد. مردم سفید از سوی دیگر جستجو شدند در طول تنها حدود 5 درصد از ترافیک متوقف می شود.

از آن متوقف شد, مردم سیاه و سفید بودند ذکر شده و یا دستگیر و به نقض حدود 30% از زمان در حالی که سفید نفر ذکر شده و یا بازداشت و بیش از نیمی از زمان. بقیه از این ترافیک متوقف می شود منجر به یک هشدار است.

"این است که به شدت مطرح و از تعصب" Glaser " در ایمیل. "یکی به در نظر بگیرید که اگر POC در حال جستجو بیشتر که آنها می تواند ارائه مدرک معتبر از شاخص های سوء ظن در یک نرخ بالاتر است; اما اگر جستجوهای خود را کمتر احتمال دارد به عملکرد قاچاق و یا سلاح آن جستجوهای کمتر توجیه می شود."

با توجه به Glaser زمانی که اقلیت رانندگان هشدار در اغلب موارد آن را نشان می دهد که این توقف ممکن است "pretextual" به این معنی است که آنها ممکن است مورد استفاده توسط افسران در درجه اول برای توجیه یک جستجو.

Glaser اضافه شده که بالاتر این هشدار نرخ نیز ممکن است منعکس کننده تلاش ماموران برای کاهش بار اقتصادی در جوامع به حاشیه رانده شده توسط فروش بلیط و یا دستگیری آنها.

Rolleri نسبت به بسیاری از اختلافات نشان داده به عدم نیاز به زمینه در گزارش فعلی سیستم است که تنها نیاز به افسران برای ورود به شش امتیاز داده پس از اتمام متوقف شود.

"این فقط شش شخصیت است که یک افسر انواع در و پس از یک توقف" Rolleri گفت. "آن را به حساب چیزهایی مانند زمان از روز و یا اینکه آیا آن را تاریک بود ،

با توجه به Rolleri این عدم زمینه موجب بشکه به کار به پیاده سازی استانداردهای جدید ایجاد شده توسط AB 953 یک 2015 قانون مربوط به پلیس تعصب زودتر از مورد نیاز است. قانون ایجاد یک سیستم با 10 اطلاعات اضافی امتیاز برای افسران برای پر کردن پس از یک توقف که Rolleri معتقد است که بهتر بافت هر حادثه است.

Rolleri همچنین گفت بشکه است که نسبت به کاهش اختلافات با مسئول آموزش.

برکلی افسران پلیس ملزم به حضور در جلسات آموزشی از جمله "عادلانه و بی طرف پلیس" و "اصولی پلیس" برنامه های که آدرس ضمنی و تعصب.

"من می خواهم هر کس برای پیدا کردن یک اداره پلیس است که مردم به رفتار نسبتا بیشتری از برکلی اداره پلیس" Rolleri گفت. "ما یک فرهنگ در اینجا از درمان مردم با عزت و احترام است."

با توجه به Rolleri, BPD میزبانی ساعت 12-"عادلانه و بی طرف پلیس" آموزش شش بار از سال 2010 با تازه ترین جلسه در سال 2016. آخرین بار گروه برگزار اصولی "Policing" آموزش بود و در سال 2018 است.

با توجه به نرخ گردش مالی تنها 67 افسران که به پایان این جلسات آموزشی باقی می ماند در فهرست و 103 افسران حاضر نیست آنها را گرفته است. با توجه به Rolleri اما همه افسران آموزش دیده در ضمنی و تعصب و همچنین عادلانه و بی طرفانه پلیس در آکادمی.

بخش اغلب نگاه به آموزش برای کاهش تعصب اما با توجه به Glaser شواهد نشان می دهد که آن کار نمی کند به این دلیل که روانشناسی درگیر دشوار است به طور دائم تغییر دهید.

او می کند, اما, پشتیبانی, آموزش سرپرستان در تعصب به عنوان آنها می تواند مشوق شیوه های مکرر متوقف می شود و جستجو که گاهی اوقات منجر به گرایش به انجام ندادی.

"ما در افسران برای مقابله با و خوب اجرای متوقف می شود بر اساس سوء ظن معقول و محتمل علت" Rolleri گفت. "افسران پلیس هم انسان هستند و انسان ها می توانند اشتباه کنند. این بدان معنا نیست که هر اشتباه مخرب است یا تعصب بر اساس."

تماس با یعقوب سوزا در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن