نژادی و بی عدالتی در وستمنت کالج

در سال گذشته بیش از 1000 دانش آموزان هیات علمی و کارکنان و فارغ التحصیلان امضا نامه به وستمنت کالج دولت خواستا

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

در سال گذشته بیش از 1000 دانش آموزان هیات علمی و کارکنان و فارغ التحصیلان امضا نامه به وستمنت کالج دولت خواستار عمل به آدرس نژاد پرستی. در نور سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات گسترده در این کشور سه, سیاه, فارغ التحصیلان (بریتنی مطلوب-Boyd, '18; Alesha باند '20 و بریتنی Bancroft, '19) و سه نفر از دانشجویان (Miah ویلیامز '21; Skylar پترسون '23 و Ebun Kalejaiye, '23) صحبت کردن در مورد خود را در وستمنت تجارب مربوط به نژاد پرستی و سفید برتری که warred با انتظارات خود را از یک کالج مسیحی.

آنچه که تجربه خود را در وستمنت به عنوان یک زن سیاه و سفید?

عکس: حسن نیت ارائه میدهدبریتنی مطلوب-بوید

بریتنی مطلوب-بوید: در حال رشد در شرق خلیج آن بسیار متنوع محیط زیست است. آمدن به وستمنت کامل بود شوک فرهنگی. من اغلب تنها شخص سیاه و سفید در کلاس های من, و من می خواهم هیجان زده در هر زمان من تو را دیدم یک استاد!

یکی از متنوع ترین کلاس بود و نژادی عدالت اما من شد یک دانشنامه برای همه چیز مربوط به مسابقه. من می خواهم به بحث های داغ, تلاش برای آموزش مردم بر پایه وجود و حقوق من باید.

زمانی که مسابقه های مربوط به جنایات رخ می دهد در اطراف کشور ما اما وستمنت دانش آموزان را در مورد آن را دوست دارم بود یک روز دیگر. من نمی توانستم تعداد در دولت برای رسیدگی به این بی عدالتی و یا خود را نژاد-مسائل مربوط. یک دلیل وجود دارد که چرا پس از چند دانش آموزان سیاه پوست هستند که در دانشگاه و چرا حفظ نرخ بسیار پایین است و به همین دلیل است که نژاد پرستی.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


عکس: حسن نیت ارائه میدهدMiah ویلیامز

Miah ویلیامز: تنها 2 درصد از کل بدن دانش آموز به نظر می رسد مثل من اما وستمنت هرگز نشان دهنده که در های تبلیغاتی در مجلات و یا وب سایت. من ساکن دستیار هرگز نگاه مثل من استادان من هرگز مانند نگاه به من و یک نفر در دولت شبیه من است. وستمنت شده است یادآور چقدر تنهایی آن را واقعا می تواند احساس می کنید در یک دانشگاه که دوست دارد به استفاده از کلمه "تنوع" اما هرگز پیاده سازی آن است.

Skylar پترسون: زمانی که من به حوادث آن احساس می کند مانند آنها هدف قرار دادن دانش آموزان اقلیت برای عکس ops. آن را بدست به یک نقطه که در آن من و دوستانم تلاش برای اردک از تصاویر به طوری که آنها قادر به tokenize ما به فشار خود تصویر از تنوع است.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدSkylar پترسون

زمانی که من سفر وستمنت قبل از من متعهد آنها به طور مستمر موعظه چگونه متنوع خود دانشگاه بود اما من به یاد داشته باشید احساس به طور کامل از دست من اول هفته در محوطه دانشگاه. من در ساحل شرقی که در آن وجود دارد تنوع بیشتر. با دیگر مردم سیاه و سفید شما بلافاصله باید یک تجربه مشترک است. آن ترسناک به دیدن هیچ یک هفته اول که شبیه من است.

من در وستمنت رویداد زمانی که n-word زبان آمده بود بارها و بارها توسط یک نجیب زاده از جامعه است. نه یک عضو هیات علمی گفت: هر چیزی; آنها عمل مانند آن را تا به حال گفته شده است. تنها سیاه و سفید استاد در اتاق در نهایت صحبت کرد تا به محکوم کردن آن استفاده کنید. آن را به من رسید واقعا سخت است که اساتید که قرار است به مربی و آموزش دانش آموزان می تواند عمدا چشم پوشی از یک کلمه ریشه در نفرت. آنها به وضوح هیچ نگرانی برای ایمنی از دانش آموزان اقلیت.

این نژادپرستی microaggressions و اعمال تبعیض آمده نه تنها همسالان اما همچنین از دولت و اعضای هیئت علمی. چگونه می توانم احساس بی خطر است ؟ ذهن من در جنگ است بین وعده آموزش و پرورش خوب و مایل به اولویت بندی من سلامت روانی و جسمی خوبی بودن. به نظر من که در وستمنت شما نمی باید هر دو.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدبریتنی Bancroft

بریتنی Bancroft: پس از من فارغ التحصیل, من co-چراغ مطالعه خارج از برنامه در قاهره جایی که من تجربه فاحش قانون نژادپرستی توسط یک ملی مصر. وضعیتی وخیم از شوک من تبدیل به همکاران من: دو نفر از استادان و دیگری اخیر وستمنت فارغ التحصیل. آنها خوار من و گفت: من اشتباه وضعیت — به عبارت دیگر من gaslighted. پس از بسیاری دشوار مکالمات آنها عذرخواهی کرد اما من احساس خوب بودن محروم شد دور. آنها سپس مرا درمان زیرکی مطالعه حذف من از بسیاری از تصمیم گیری و تمسخر در نهایی بررسی عملکرد.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدAlesha باند

Alesha باند: هنگامی که دانش آموزان سیاه پوست و وستمنت سه, سیاه, اساتید افزایش نگرانی از رفتار غیر قابل قبول و یا نژادپرستی یا تبعیض در دانشگاه هیچ چیز انجام شده است. که سکوت ما. تنها در این برنامه فرهنگی جامعه و در میان دیگر دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی از رنگ من احساس احترام.

به عنوان یک رهبر دانشجویی رفتم بالا و فراتر از آن برای اثبات من شایسته احترام — من می دانستم که این مورد برای دانش آموزان است. آنچه که من آموخته در وستمنت است که یک زن سیاه و سفید نمی خواهد به عنوان احترام به او سفید همسالان.

چه پاسخ زمانی که شما مدافع نژادی عدالت ؟

مطلوب-بوید: دولت علاقه کمی نشان می دهد و به جای آن مکان کار عقب فرهنگی برنامه رهبری است. از آنها خواسته دانش آموزان از رنگ به آموزش سفید ارومیه و دولت در آمریکا تاریخچه سفید برتری.

وستمنت نیاز به در آغوش ضد نژاد پرستی به دلیل آن چیزی است که عیسی انجام داده اند. عیسی خرابکارانه و او برچیده سیستم فریسیان به اجرا گذاشته است. وستمنت دیگر نمی تواند فقط به بحث در مورد چگونه بد نژادپرستی است اما باید از بین بردن آن را از درون.

ویلیامز: یک بار نه من دیده می شود دولت در وستمنت عنوان یک متحد برای دانش آموزان است. هر زمان که یک نژادی حادثه رخ داده در دانشگاه, دولت هرگز پاسخ و یا پاسخ بیش از حد دیر است. هر زمان که من یا همکاران من آورده نژادی مسائل به خط مقدم ما در ملاقات با بیشتر خشم در مورد شیوه ای که در آن ما صحبت در مورد این موضوع به جای مسئله واقعی خود را.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدEbun Kalejaiye

Ebun Kalejaiye: من نوشته شده است مقالات در مورد نژادی عدالت برای روزنامه مدرسه و شرکت در دادخواست برای تغییر. دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی به یک پاسخ مثبت به مقالات من اما دولت به سادگی نادیده می گیرد و هر چیزی را که نمی جلال مدرسه. آنها تنها تبدیل به علاقه ای که مردم در خارج از وستمنت جامعه درگیر هستند.

به هر چیزی تغییر کرده است ؟

باند: دولت معتقد است آن است که باز به تغییر — سطح-سطح تغییرات رخ می دهد مانند تنوع چپل سخنرانان, سخنرانی ها و حوادث در پردیس — اما وقتی که می آید به تغییرات ساختاری آنها پای خود را بکشید. وستمنت به نظر می رسد ارزش ما خوب بودن اما ما را نگه می دارد به عنوان نشانه. برخی از کارکنان و اعضای هیات علمی مراقبت عمیقا و فرهنگی برنامه نشانی از یک کار فوق العاده, دادن سیاه به دانش آموزان فرصتی برای شنیده می شود.

Kalejaiye: وستمنت نیست ارزش محافظت و یا اولویت بندی رفاه دانش آموزان خود را از رنگ. آنها ادعا می کنند برای محافظت از ما را از آسیب, که در حقیقت ما نیاز به حفاظت از آنها.

این مدرسه برگزار شد اولین پاسخ دهندگان صبحانه یک روز صبح و نمی اطلاع دانش آموزان است. همانطور که من راه می رفت پایین برای ناهار خوری عوام دیدم افسران پلیس و آتش نشانان. حتی اگر من تا به حال بدیهی است که هیچ کار اشتباهی انجام داده من برای اولین بار تمایل به جست و خیز صبحانه. جامعه چهره تبعیض نژادی از نیروی انتظامی و ما مطرح شده برای جلوگیری از هر گونه تماس با پلیس.

وستمنت یک موسسه آموزشی. آن را باید آگاه باشند از این چیزها. من خیلی ترسیده بودم برای ورود به خود من سالن ناهار خوری. چگونه است که قرار دادن من خوب بودن ، Bancroft: بسیار کمی تغییر کرده در حالی که من یک دانش آموز یا یک کارمند است اما پتانسیل بزرگ است اگر سیاه دانشجويان نگرانی خطاب هستند. من دوست داشتم بسیاری از جنبه های وستمنت و من همیشه سپاسگزار برای روابط و منابع و فرصت ها من برکت. بزرگترین امید است که وستمنت می شود بیشتر متفکر و دلسوز و هم راستا خود را بیشتر از نزدیک با آن مسیح محور ماموریت بنابراین بیشتر دانش آموزان سیاه پوست رشد می تواند بدون موانع موجود از نژاد پرستی و تعصب است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب