نژادی و عدالت در شهرستان سانتا باربارا اجرای قانون: آن چه می کشد ؟

هر چند برخی از زمینه سانتا باربارا شهرستان به عنوان استقبال و فراگیر جایی برای زندگی نزدیک به 100 ساکنان بازیگ

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

هر چند برخی از زمینه سانتا باربارا شهرستان به عنوان استقبال و فراگیر جایی برای زندگی نزدیک به 100 ساکنان بازیگران ویژه در یکی از شهرستان زشت ترین حقایق پنج شنبه.

"بسیاری از مردم بر این باورند که نژاد پرستی وجود ندارد در سانتا باربارا — آن است که یک محل امن برای همه است. من اینجا هستم تا به شما بگویم آن را گفت:" ماریا جونز یک سخنران در هیئت ناظران جلسه در نژادی سهام و سیستم عدالت کیفری.

"از چندین بار من شده است به نام n-word, به, سفید, زنان کلاچ کیف پول خود را در صرف نزد من به دنبال در اطراف فروشگاه در حالی که تلاش برای فروشگاه و به یک مرد سفید پوست به نام من, همسرم, یک, کثیف, مکزیکی' چرا که او به سادگی راه رفتن توسط. هر وقت من ترک خانه من تعجب می کنم اگر این زمان خواهد بود که چیزی وحشتناک اتفاق می افتد به من یا خانواده من برای رنگ پوست ما."

شش ساعت جلسه تعدیل توسط وندی سیمز-Moten مدیر اجرایی اولین 5 سانتا باربارا شهرستان و عضو سانتا باربارا Unified School District school board و هارون جونز مدیر فرصت های آموزشی برنامه در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا.

"تا زمانی که ما شروع به اذعان کرد که اجرای قانون است و بر اساس برده گشت که وجود دارد هیچ چیز مانند اجرای قانون در این کشور صرفه جویی برای این سازمان عمدتا مردان سفید پوست بود که از قدرت قانونی به شکار و کشتن سیاه بدن به عنوان سرمایه تا زمانی که ما می توانید ببینید اتصال به آن ادامه خواهیم داد تا به اینجا" جونز گفت.

در این جلسه در می آید در پی قتل جورج فلوید یک غیر مسلح سیاه مرد سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است که برگزار می شود زانو خود را به Floyd گردن برای تقریبا ده دقیقه در حالی که سه نفر دیگر از ماموران ایستاده بود و موفق به مداخله. فلوید قتل یکی از یک رشته از قتل و اعمال خشونت بر مردم سیاه و سفید و دیگر افراد از رنگ های اجرای قانون است.

"من شده است توسط پلیس متوقف شد در حالی که دوچرخه سواری در شب بدون هیچ دلیل روشنی و سوال در مورد قانونی بودن وضعیت در این کشور گفت:" Pratik Raghu یک دانشجوی دکترا در UCSB. "من شده است برفلد توسط سانتا باربارا افسران پلیس به نقطه من خسته از در حال اجرا در شب."

Raghu پیوست و بسیاری دیگر از افراد از رنگ که به اشتراک گذاشته تجربیات شخصی خود را با نژادپرستی و نظام عدالت کیفری در شهرستان سانتا باربارا و خواستار برخی از سطح از پلیس اصلاحات. از جمله ده ها تن از سفید متحدان تصریح کرد: خواسته های سیاه زندگی توجه ویژه سه که مربوط به اجرای قانون است.

علاوه بر این شش خواسته های سیاه زندگی ماده سانتا باربارا دیگر نقاط غالب در سراسر شنوایی, بیش از حد. بسیاری از نام جشن از فرهنگ و هنر با نمایش نقاشی های دیواری و بلند کردن کسب و کار متعلق به مردم رنگ; لغو کلانتر, استفاده از چوک نگه می دارد; در حال حرکت به سمت یک جامعه مبتنی بر پلیس مدل; و defunding کلانتر و دوباره اختصاص بودجه به سمت روان-سلامت و توانبخشی برنامه ها به جای.

ناظران هر چند آنها نمی توان به اعطای تمام Black Lives Matter خواسته تا حد زیادی آنها را پشتیبانی می کند و رای 4-0 به درخواست یک گزارش از شهرستان عدالت کیفری همکاران در تلاش خود را برای کاهش حبس. این گزارش باید شامل اطلاعات و نشان دادن هر گونه پیشرفت نگه داشتن زندانی با نرخ کم است. منطقه 4 استاد راهنما پیتر آدم غایب بود.

"وقتی که می آید به عبارت" پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس,' من فکر می کنم مردم چه معنی است reenvision چگونه امنیت عمومی با این نسخهها کار از 911 تماس در خیابان" 3rd District سرپرست جوآن هارتمن گفت. "شفافیت کلیدی در اینجا است."

هارتمن توافق با بسیاری از پیشنهادات سخنرانان بود مثل ارسال سوگند افسران به خشونت پرهیزی در حوادث مانند بهداشت روانی و یا بی خانمان می نامد. او گفت: هدف از قانون اجرای سیستم باید که در زندان است در آخرین رفت و آمد مکرر و در هر خیابان دیگر پرداخته شده است ،

کلانتر لایحه قهوه ای صحبت کرد که پس از اظهار نظر عمومی دوره در برابر استدلال خود را در بخش جابجایی هر یک از آن وجوه و گفت: "ما نباید اجازه دهید چه اتفاقی در مینیاپولیس بی اعتبار و یا تعریف کار سخت این زنان و مردان از کلانتر ،

بسیاری عمومی نظر برخی از ناظران گفت که صفر وثیقه طرح که به تصویب رسید به سرعت گسترش COVID-19 در زندان اثبات شده است که پلیس می تواند defunded. آن را اجازه داده است بسیاری از افراد به اتهام جنحه و سطح پایین جنایات بر صفر به قید وثیقه و به جای دریافت خدمات و یا نظارت در جامعه است. زندان جمعیت در حال حاضر در یک تاریخی کم است.

قهوه ای موافقت نکرد و گفت که هنوز زود است که بگویم اگر صفر وثیقه ابتکار با موفقیت انجام شد یا نه. او همچنین گفت که کلانتر, در حال حاضر برنامه های توانبخشی و مشارکت با رفتاری سلامتی.

هنگامی که آن را به خواست برای لغو chokehold و به روز رسانی این بخش را استفاده از زور در سیاست مرکز در سراسر deescalation او به طور مشابه متمرکز نظرات خود را در مورد آنچه کلانتر را در حال حاضر انجام می دهند اما نه به طور مستقیم موافق یا مخالف با خواسته.

براون گفت که سیاست خدمات این بخش استفاده Lexipol به طور مستمر به روز رسانی معاون دستی و یک تیم حقوقی است که بررسی آن به طور منظم. او همچنین گفت: 12-صفحه: استفاده از زور در سیاست "به طور خاص آدرس حرمت زندگی انسان" است و شامل ده سال است که معاون باید دخالت و گزارش دیگر معاون با استفاده از نیروی بیش از حد بی ارزش.

"راه حلی برای مسئله ملی است و نه به دل و روده و یا پال خواستار قطع بودجه دولت خوب کار پلیس محلی" براون گفت. "من هیچ شکی نیست که تغییر در راه است اما این تغییر نیاز به استدلال با ورودی از دیگران گرفته شده را به حساب."

دادستان منطقه جویس دادلی مدافع تریسی Macuga و رئیس افسر عفو مشروط Tanja Heitman نیز صحبت کرد و بسیاری از نظرات خود را در مورد تقاضا برای امنیت عمومی و عدالت کیفری اصلاحات در مقایسه با قهوه ای است.

"من می دانم که از بودن در خط مقدم مدافع 28 سال چه جامعه گفت: امروز آنچه باید اتفاق می افتد," Macuga گفت. "وجود دارد به سرمایه گذاری مجدد دلار است که ما همچنان به پرتاب در امنیت عمومی و سرمایه گذاری آن در جامعه ما است. "

او به رسمیت شناخته شده است که "کشتی میره کرده است" تا آنجا که برخی از خواسته های به توقف ساخت و ساز در شمال زندان شهرستان, بنابراین او پیشنهاد مصرف 24 میلیون دلار در بودجه که اختصاص داده شده به rehabbing قدیمی جنوبی از زندان شهرستان و قرار دادن آن نسبت به جامعه عوض شود.

Heitman همچنین مخالفت با قهوه ای بیانیه که آن را خیلی زود به بگویید اگر صفر وثیقه ابتکار موفق است بدون خطر آسیب به مردم است.

"در حالی که صفر وثیقه رفت و فراتر از آنچه که برخی از ما راحت با" Heitman گفت: "آن را نیز برجسته این واقعیت است که بسیاری از مردم زندانی که نمی باید."

2nd District سرپرست گرگ هارت در نامه ای به رئیس دادگستری و به سانتا باربارا دادگاه عالی درخواست برای صفر وثیقه ابتکار بود که به معنای موقت باقی می ماند. او گفت که آن اعطا شد و ادامه خواهد داد.

شهرستان سانتا باربارا کالج امانت و ایسلا ویستا جامعه خدمات مدیر Jonathan Abboud همچنین گفت در نظر عمومی. او با ارائه نمونه های بیشتر از چگونگی این شهرستان می تواند به قطع بودجه از کلانتر و توزیع مجدد آنها را به برنامه های اجتماعی مانند reining اضافه کاری در سیاست است که هزینه های این بخش میلیون ها دلار در یک سال به تنهایی و نه اجازه می دهد سوگند افسران برای پاسخ دادن به خشونت تماس های مربوط به بیماری های روانی و بی خانمانی و به جای ارسال یک روانی-مراقبت از سلامت کارگر.

Abboud گفت: او بیشتر می خواستم به اکو احساسات Lawanda لیون-Pruitt رئیس سانتا ماریا-لامپوک NAACP که صحبت پیش از آن در جلسه. او گفت: NAACP آرزوها برای دیدن سوابق که می تواند از نظر پلیس سوء سوابق و انضباطی تاریخ ممنوعیت پلیس استفاده از زانو نگه می دارد و خفه کردن, دارای, شهروند, نقد و بررسی تخته برای سازمان های اجرای قانون را به عنوان به خوبی به عنوان یک ایالت یکی پس از اخراج افسر نمی تواند rehired در جایی دیگر و ضد تعصب آموزش برای هر کارمند شهرستان.

"عدالت نخواهد بود خدمت کرده است تا کسانی که بی ریا فقط به عنوان خشم به عنوان کسانی که" لیون-Pruitt گفت.

هارت به مدیران جونز و سیمز-Moten "آخرین کلمه" از شنیدن.

"سیاه و سفید زندگی می کند ماده" سیمز-Moten گفت: "تمام 365 روز و هر روز. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب