را افزایش می دهد برای مدیریت کارکنان در Goleta اتحادیه مدرسه منطقه

این Goleta اتحادیه مدرسه منطقه مدیره رای گیری شنبه شب به تصویب 1.7 درصد افزایش حقوق برای مدیریت و همچنین به صو

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

این Goleta اتحادیه مدرسه منطقه مدیره رای گیری شنبه شب به تصویب 1.7 درصد افزایش حقوق برای مدیریت و همچنین به صورت طبقه بندی شده و محرمانه کارکنان. این پرداخت افزایش عطف به ماسبق ژوئیه 1 2019 هستند در نتیجه از نزدیک به یک سال از مذاکرات با دولت کالیفرنیا کارکنان انجمن اتحادیه به نمایندگی از طبقه بندی کارکنان مدرسه.

در مجموع افزایش می دهد اضافه کردن به مورد $303,000 که خواهد آمد از ترکیبی از ذخیره عمومی و بودجه, با توجه به گزارش مالی.

پس فوریه GUSD مدیره منتشر کرده است 18 موقت یا مشروط و گواهینامه کارکنان. این GUSD هیئت مدیره همچنین قصد دارد برای کاهش کارکنان آموزش شش سال آینده با توجه به گزارش مالی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن