R&B duo dvsn فراهم می کند احساسات عاشقانه در یک الهه شعر و موسیقی در او احساسات'

درجه: 5.0/5.0 کانادا R&B duo dvsn متشکل از خواننده دانیل دیلی و تولید کننده Nineteen85 به تازگی منتشر شده

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

درجه: 5.0/5.0

کانادا R&B duo dvsn متشکل از خواننده دانیل دیلی و تولید کننده Nineteen85 به تازگی منتشر شده است سوم آن آلبوم الهه شعر و موسیقی در احساسات اوبسیار به لذت از طرفداران هیجان زده. گروه موسیقی شناخته شده برای تولید و تحریک توفانی اتاق خواب بازدید مانند "خلق" و "بیش از حد عمیق," inflects آن موسیقی کلاسیک R&B crooning جوی سینتی سایزر-بر اساس ملودی و یک اشاره از '80s, نوستالژی. دو هنرمند تمرکز بر روی تم از دل شکستگی و آشتی در آخرین آلبوم خود را که ویژگی های انواع استعداد همکاران مانند آینده جسی Reyez و PARTYNEXTDOOR.

"خوب" شروع می شود این آلبوم قوی و در عین حال آسیب پذیر توجه داشته باشید. Harplike اثرات و برق زده, پیانو, حلقه شروع آهنگ و ساخت یک رویایی مودی جو است. به عنوان مقدمه محو از instrumentals کم نور پایین اجازه می دهد دیلی خبر جانسوز خواننده به درخشش را از طریق. شعر جزئیات مشکل و در عین حال دوست داشتنی رابطه ای است که تیره و تار به دلیل عدم ارتباط است. دیلی خام است و معتبر به عنوان او اعتراف خود نادرست در ارتباط است. به عنوان او آواز می خواند "فکر می کنم من نیاز به فضا در حال حاضر, اما من می خواهم به شما حق در اینجا با من" شنونده می شود یک حس چگونه تضاد و پیچیده وضعیت واقعا است. در سراسر آهنگ های ظریف, از instrumentals, تکمیل دیلی خواننده را استادانه و قرض دادن احساس '90s عاشقانه نشان می دهد باز. به عنوان مشخصه در بسیاری از dvsn ها پایان ویژگی های صوتی-سبک ضبط یک زن اعتراف افکار خود را بر عشق و تعهد ایجاد چندبعدی و روایت.

"دوستان" طول می کشد قطعا صاف و اعتماد به نفس بیشتری می بخشد. PARTYNEXTDOOR آیه مخلوط یکپارچه با دیلی را خواننده تراوش self-assurance به عنوان او اذعان می کند " من می دانم که زمانی که شما با من/ من با همه که می بینید." حمایت hip-hop-inflected باس با عناصر دام در حلقه های مصنوعی, دیلی عمدتا به میله های پایین تر ثبت نام از صدای خود را تا پایان از این آهنگ زیبا کننده معروف کر در یک falsetto و برگردان های ترسناک کردن گذشته توجه به محو شدن از مسیر.

الهه شعر و موسیقی در احساسات خود می رسد پتانسیل کامل خود را نسبت به پایان این آلبوم با "بین ما" نسخه به روز شده از dvsn قبلی تک "در بین" است که می افزاید: توجه داشته باشید پالایش با آن لایه instrumentals و یک آیه جدید از Snoh Aalegra. آهنگ شروع می شود با انرژی بالا سخت تن به تن, الکترونیکی, یادداشت یادآور از '80s در بازی های ویدئویی. سنگین, هیپ هاپ ضرب و شتم و سپس وارد این آهنگ و تقویت عمق آن است. شعر صمیمی و عمیقی حق کردن خفاش با دیلی crooning "اجازه دهید من شروع sayin' با عرض پوزش/ چند روز به من وقت خود را برای اعطا شده است." Snoh Aalegra آیه افزایش مییابد آهنگ بیشتر با اضافه کردن یک زاویه دیگر به درام است که پخش کردن و ظریف و در عین حال رزونانس خواننده کنتراست زیبایی با دیلی را غنی تر تن.

"میوز" یک نفسانی شاهکار تابش گرم و صمیمی انرژی از طریق استفاده از مواد خام پیانو آکورد و ریتم ضربان دار. نور '80s synth یادداشت begin آهنگ قبل از ملودیک, پیانو, آکورد وارد soundscape در حالی که باس می افزاید: لذت لبه برای این آهنگ زحمت فریبنده شنونده. دیلی صدای soars به فوق العاده ظریف falsetto, انعکاس کلاسیک خود را R&B را تحت تاثیر قرار. آهنگ مظهر اتاق خواب موسیقی با innuendos جنسی رنگ و لعاب در سراسر شعر و احشایی تنش در ملودی.

Dvsn به پایان می رسد از آلبوم در یک hauntingly عاطفی توجه داشته باشید با "... دوباره." آهنگ میشکافد با یک ملموس '80s, نوستالژی های مصنوعی دام درام و پرشور گیتار منقول ، تصنیف بسیار سینمایی, شامل همه تنش که در این آلبوم جمع شده و هدایت آن را به یک قطعه نهایی. دیلی ویترین خود را کامل صوتی محدوده طول آهنگ هواپیمای بی موتوری پرواز از خود را عمیق تر ثبت نام برای صاف falsetto. اکو reverb پوشش صدای خود را به ایجاد یک حس از راه دور و بدون ایجاد اختلال از آن شور و شوق. Shantel ممکن است مسابقات دیلی فوق العاده ای انرژی توجه داشته باشید برای توجه داشته باشید صعودی به ارتفاعات و با استفاده از vibrato soulfully را به این آهنگ به اوج خود.

الهه شعر و موسیقی در احساسات خود را فراهم می کند و تند و تلخ قلبی, پرتره از دو عاشق رسیدن در فضای بین آنها و تلاش برای دوباره به هم متصل. این شعر به طور موثر وضع لخت داستان سکس با آسیب پذیری و صحت در حالی که dvsn ارائه آن استعداد های متمایز از طریق آن سازگار سبک تولید و استادانه استفاده ابزاری عناصر.

تماس با لونا خلیل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب