واکنش نشان می دهند به صورت محلی برای مدارس

در پاسخ به "سانتا باربارا معلمان تمنایی برای کنترل از راه دور-تنها کلاس اما پدر و مادر می خواهید مدارس بازگشای

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

در پاسخ به "سانتا باربارا معلمان تمنایی برای کنترل از راه دور-تنها کلاس اما پدر و مادر می خواهید مدارس بازگشایی شد" مقاله به نظر من که ما اقتدار بهداشت محلی باید علنا آن را بیان کرد توصیه برای اینکه مدرسه شروع می شود در یک کنترل از راه دور یا ترکیبی فرمت.

من دیدم که یک پنل حرفه ای در جلسه هیئت مدیره, اما من فکر می کنم که سلامت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg ممکن است مناسب ترین فرد برای ایجاد یک توصیه و پیشنهاد معیارهای خاص که فرمت مدرسه صورت می گیرد ،

به عنوان یک پدر و مادر از کودکان در سن مدرسه, من علاقه مند به می دانم که چگونه پدر و مادر دیگر احساس و من قطعا می خواهید معلمان به احساس امن است. اما زمانی که ما در حال بررسی که در مورد قالب ما ترجیح می دهند من احتمالا رفتن به پایه انتخاب من در چه محلی ما اقتدار بهداشت توصیه می کند با توجه فعلی ما COVID-19 شرایط.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن