خواننده گواهی نامه: هیلاری هاوزر

در یک روز احمق آوریل در جایی در اوایل 1980s بود وجود دارد یک روزنامه در یکی از توزیع جعبه در خیابان دولت که ن

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

در یک روز احمق آوریل در جایی در اوایل 1980s بود وجود دارد یک روزنامه در یکی از توزیع جعبه در خیابان دولت که نگاه مانند سانتا باربارا اخبار-مطبوعاتبنر و تمام. هر کسی که آن را برداشت و بلافاصله می دانست که چیزی خاموش بود. تمام نویسندگان — و من در کارکنان News-Press سپس قبل از نیویورک تایمز آن را خریداری در سال 1984 — تغییر نام داد ما تصاویر caricatured ما نوشتن spoofed بسیار است. این یک پدیداری شوخی خوب و همه ما خنده در مورد آن.

من تا به حال نقل مکان به سانتا باربارا در سال 1977 زمانی که وجود دارد دو روزنامه مستقل در سانتا باربارا و این کلاه برداری بود که در یکی از آنها است. در نهایت این دو مقاله را تبدیل به یک — Santa Barbara Independent — گوهر که می دهد درست شبیه چمچه زنی در داخل در سانتا باربارا و همه چیز می رود که در شهر ما. این چه چیزی را باید انجام دهید با این مسخره کاریکاتور? یک نگاه دقیق تر نشان می دهد بینی کج (من فکر نمی کنم هر کسی متوجه شدم) من چشم squinty این انبار کاه ، بخدا! من اعتراف اولیه خجالت, به دنبال یک خنده خوب است.

حقیقت موجود در هنر است. این است جوهر سانتا باربارا مستقل ما امروز به عنوان خوانده شده. تشکیل در سال 1986 از این دو در اوایل هفته نامه این روزنامه و کارکنان خود را از خبرنگاران می دانم سانتا باربارا در داخل و خارج و با روح شوخ طبعی و هوش می ترسند به گفتن حقیقت. حتی اگر آن را در مورد کج بینی. حتی اگر آن را می سازد شما را به خنده یا گریه. این مستقل است یک جواهر به این شهر و من با افتخار در حال حاضر خودم یک پرداخت مشترک.

هیلاری Hauser,
ایندی+ مشترک


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب