خواننده گواهی نامه: حاشیه Cafarelli

من نقل مکان کرد به سانتا باربارا در اواخر 70s. من می توانم به یاد داشته باشید زمانی که مستقل تاسیس شد در سال 8

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

من نقل مکان کرد به سانتا باربارا در اواخر 70s. من می توانم به یاد داشته باشید زمانی که مستقل تاسیس شد در سال 86 و زمانی که آن را نقل مکان کرد به دفاتر ویکتوریا دادگاه بعدی به یک شرکت معماری من مکرر با کارفرمای من در آن زمان ری کلاین. که مستقل شده است من رفتن به منبع برای همه چیز S. B., و شما همیشه می توانید پیدا کردن یک کپی در خانه ما.

گزارش خود را به طور مداوم به خوبی تحقیق و در عمق و باعث می شود که مستقل از یک منبع خبری مورد اعتماد. جامعه خود را از داستان و حمایت از کسب و کارهای محلی شما را مورد اعتماد شریک کسب و کار از سانتا باربارا بازار عمومی (SBPM) نیز هست.

قبل از COVID-19 بحران کامیون را بکشد تا بازار با چهار بزرگ پشته از کاغذ خود را که در آن مهمانان ما می دانستم که آنها می تواند تکیه بر خود هفتگی مستقل زمانی که آنها در درب راه می رفت. زمانی که من دیدم که ما تا به حال به دوباره پر کردن آن پشته صبح روز بعد, من می دانستم که من می تواند در قدرت خود مقاله تبلیغات برای کسب و کار ما. شما ارائه نتایج. و SBPM شده است هیجان زده به همکاری با شما در رویدادهایی مانند حیاط خلوت صبحانه که درو صدها نفر از مردم را به طعم و مزه بهترین سانتا باربارا سرآشپزها و رستوران ها.

در طول این زمان دشوار است من با تشکر از شما برای همیشه وجود دارد و برای اینکه قابل اعتماد و جذاب منبع برای جامعه ما است. من مطمئن هستم که همه ما مشتاقانه منتظر به روز که آن چهار پشته از مستقل کاهش یافته است در بازار دوباره!


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب