واقعی متحدان نیست فقط انجام

حال یک دانشجو در UC سیستم من برای راه رفتن را از طریق دانشگاه در اولین روز کلاس و ملاقات با دو افسر پلیس خودنم

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

حال یک دانشجو در UC سیستم من برای راه رفتن را از طریق دانشگاه در اولین روز کلاس و ملاقات با دو افسر پلیس خودنمایی در جهت من همانطور که من راه می رفت در سراسر Sproul پلازا. من به سرعت نگاه راه دیگر به عنوان من سعی کردم نه به طرز محسوسی انتخاب کنید تا سرعت من عجله گذشته ردیف از ماشین پلیس نشسته در اقیانوس منجمد شمالی خط آن را به ایمنی از Dwinelle سالن. که تجربه کپسوله واقعیت سیاه و سفید آمریکایی ها در همه جا.

پس از تأمل در چند روز گذشته در مورد همه چیز است که اتفاق می افتد من می خواهم اگر من دروغ گفت آن نشده است ، من شده است با تعویض عقب و جلو بین رسانه های اجتماعی و خبری از تظاهرات دو روز گذشته و به می گویند که من خوب خواهد بود یک دروغ است.

من هرگز تایر از صحبت کردن در مورد من سیاهی, چگونه آن را درک در ایالات متحده و بی عدالتی سیاه آمریکایی, تحمل,, اما من نمی خواهد در اینجا و تظاهر آن شده است آسان به ساختار افکار من بیشتر cohesively به تازگی. من نمی توانم در یک صفحه بدون دیدن یک جسم سیاه نایلون بدون سخنگو کاهش اعتراض به "خشونت های غیر ضروری" یا بدون خواندن شعارهای که تلاش برای از بین بردن این جنبش است.

پس از روزهای هولناک تصاویر در اخبار و رسانه های اجتماعی من, سلامت روانی به طور مداوم به چالش کشیده و فلج است در مجموعه. این است واقعیت در زندگی من تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید و آن را بی امان و طاقت فرسا است.

بسیار زیاد پشتیبانی از جنبش های آنلاین, است, اما, شده, طراوت است. زندگی در عصر رسانه های اجتماعی, هنر در اعتراض به اشکال مختلف: شما می توانید با استفاده از این پلت فرم به شما داده می شود به گسترش آگاهی به خانواده و دوستان خود و حتی هزاران نفر از مردم در یک زمان. بسیاری گرفته اند به سایت های محبوب مانند Instagram و توییتر به ارسال اطلاعات مختلف در مورد که در آن شما می توانید کمک مالی چه سیاه و سفید زندگی می کند ماده حرکت می ایستد و آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به.

رسانه های اجتماعی دارای قدرت باور نکردنی و بسیاری از آنها به رسمیت شناخته شده و آن را به عنوان یک ابزار استراتژیک در مبارزه برای انقلاب است. با این حال برای بدنام راه اطلاعات می آید در امواج و می میرد به عنوان به زودی به عنوان آن را وارد. مبارزه برای زندگی باید نه تنها مد روز وقتی که همه پست ها در مورد آن در Instagram; باید آن را چیزی است که ما به یاد داشته باشید پس از ممتاز توده های خسته از دیدن آن در جدول زمانی خود را.

در کلمات برجسته فرگوسن فعال "مبارزه برای عدالت است نه یک هوس است نه مد. آن است که یک راه زندگی است و شما باید تا زمان مرگ وفادار. این است که هیچ چیز را به بازی با است."

عدالت است که بیش از یک روز روند Instagram post. بدون سازمان مناسب حرکات مرگ به عنوان به طور ناگهانی به عنوان آنها به دنیا آمد. هیچ سوالی وجود دارد که زندگی را هرگز راه قبل از آن بود و ما نیاز به مطمئن شوید که ما نمی یا.

ما به عنوان مردم سیاه و سفید و متحدان ما نیاز به مطمئن شوید که چه اتفاقی می افتد, سیاه زندگی مهم جنبش نمی ماند در هشتگ بخش از توییتر اما که آن را فراتر از آنچه که امروز رسانه ها بداند "مد روز است." سیاه و سفید وجود دارد عامیانه در زمین هر روز در حال حاضر در تظاهرات سازماندهی و مبارزه برای برابری که نیاز به پشتیبانی آنلاین که در آن واقعا می شمارد. این واقعیت است که اغلب می شود جاروب تحت facile نفس اماره کاذب allyship.

اجتماعی و رسانه های خبری اغلب تسهیل عملکرد allyship: سفید برتری اغلب پنهان خود را به عنوان یک دوست به جنبش. و بیش از حد اغلب کسانی که با امتیاز علنی و با صدای بلند اظهار حمایت خود را از جنبش و ادعا می کنند به اقدام — اما هرگز فراموش. به جای آنها تداوم یک سیستم آنها ادعا می کنند به مخالفت.

نمایشی allyship بیشتر و مضر تر از بسیاری از درک و نیز انجام شده توسط بسیاری از غیر مردم سیاه و سفید رنگ. برای این لحظه برای ساخت شتاب و ساختاری تغییر جهان ما زندگی می کنند در همه — از جمله غیر مردم سیاه و سفید از رنگ نیاز به بررسی آنچه که امتیازات آنها و اداره کردن آنها را سازنده. این حرف از preformative allyship زندگی در نمایی درون دیجیتال و به طور فزاینده ای ویژوال عصر مدرن است و برای درست متحدان وجود دارد به بیش از عمل صرف ارسال یک سیاه کردن مربع است.

به عنوان یک متحد به معنی نشان دادن زمانی که آن را می شمارد. به این معنی نشاط بخشی, سیاه, صدای, به جای تلاش برای غرق کردن آنها را به خاطر ظاهر می شود "بیدار شد." این به معنی خرید از سیاه و سفید, کسب و کار, اهدای, به, سیاه, علل و رای دادن به قوانین اطمینان حاصل شود که حقوق مردم سیاه و سفید. متحدان ایجاد فضا برای جوامع به حاشیه رانده شده که در آن آنها بوده است در طول تاریخ را رد کرد.

و به من و همکار مردم سیاه و سفید و یا صدمه زدن به هر کسی از گرافیک ویدئوها, تصاویر و کلمات نوشته شده در همه جا, لطفا توجه داشته باشید که موثر فعالیت نیاز به مراقبت از خود. لطفا مطمئن شوید که به یک استراحت از رسانه های اجتماعی زمانی که آن را طاقت فرسا می شود.

Ahmaud Arbery, Breonna تیلور جورج فلوید و دیگران بی شماری بودند مردم واقعی با real عزیزان که لایق بیشتر از انیمیشن نقاشی های دیواری که در 24 ساعت گذشته در تصادفی timeline — آنها نیاز به ساختاری نهادی تغییر یک فرصت در عدالت است. نه تنها برای خود بلکه برای آینده از زندگی در همه جا.

Savon Bardell می نویسد: دوشنبه ستون در تجربه بودن یک دانشجو در دانشگاه برکلی است. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن