'بسیار مهم': CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom نشانه لایحه به PG&E امن تر

در 30 ژوئن کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom امضا SB 350 لایحه ای که برگزار خواهد شد PG&E به افزا

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

در 30 ژوئن کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom امضا SB 350 لایحه ای که برگزار خواهد شد PG&E به افزایش استانداردهای ایمنی.

این لایحه مجموعه یک گروه از اقدامات قوی که California Public Utilities Commission ممکن است باعث تشخیص خود با توجه به دیوید Wooley, مدیر اجرایی مرکز زیست محیطی در سیاست های عمومی و استاد مدعو در دانشگاه برکلی گلدمن دانشکده سیاست عمومی. در میان چیزهای دیگر, SB 350 اجازه طلایی امور خارجه, انرژی, غیر انتفاعی, عمومی سود شرکت به بیش از و برق و گاز خدمات PG&E مشتریان اگر شرکت نتواند به رعایت برخی از اقدامات کمیسیون با توجه به متن آن.

SB 350 نتیجه سیاستگذاران' سرخوردگی مکرر با "عمده مشکلات ایمنی" در ارتباط با PG&E سیستم با توجه به Wooley. بزرگ حوادث در خطوط گاز و آتش سوزی متصل به این شرکت انتقال و توزیع سیستم های ناشی از هزینه های هنگفتی برای دولت شهروندان خود و دیگر موسسات Wooley اضافه شده است.

آب و برق دیگر در سراسر کشور در شبیه محیط های جغرافیایی داشته اند قابل مقایسه با مشکلات ایمنی به PG&E با توجه به Wooley. او اضافه کرد که این لایحه تلاش شده است تا مطمئن شوید که چنین شرایط اضطراری جلوگیری کرد در آینده.

Wooley اضافه شده است که این لایحه "واقعا مهم است."

"آن را چندین سال به عقب مشکلات ایمنی در ارتباط با این بسیار بزرگ انتقال و توزیع سیستم" Wooley گفت. "نکته اصلی این است که این لایحه می کند این است که آن را می سازد ایمنی وجودی موضوع برای PG&E"

با توجه به Wooley در طول زمان این لایحه باعث خواهد شد شرکت برای کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی که ناشی از سیستم های آن است. PG&E در حال حاضر در حال کار برای بهبود امنیت آن سیستم انتقال Wooley اضافه شده است.

فرهنگ و مدیریت در PG&E نیز شروع به تغییر Wooley گفت. این شرکت منصوب جدید هیئت مدیره ژوئن 10 و قصد دارد به سرمایه گذاری در هر دو ایمنی و آتش سوزی کاهش با توجه به PG&E سخنگوی جیمز Noonan.

این شرکت کار کرده کالیفرنیا با رهبری به اصلاح آن سازماندهی مجدد طرح با توجه به Noonan. Noonan افزود: PG&E کار می کنند به تحقق بخشیدن به کالیفرنیا آب و هوا اهداف و همچنین ارائه عادلانه پرداخت غرامت به قربانیان اخیر آتش سوزی.

"ما قصد داریم برای آشنایی با ایمنی و عملیاتی تعهدات به کالیفرنیا و مشتریان و در نهایت ارائه این قوانین غیر ضروری" نونان گفت: در یک ایمیل.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن