دلایل چرا شما باید یک قلم رفیق

من به یاد داشته باشید در مدرسه نیاز به نوشتن برای من, قلم بگیرید و یاد دهید در سراسر جهان است. در حال حاضر همه

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

من به یاد داشته باشید در مدرسه نیاز به نوشتن برای من, قلم بگیرید و یاد دهید در سراسر جهان است. در حال حاضر همه دوستان من و من در تماس با یکدیگر از طریق سریع پیام های متنی ارسال می کنیم به عقب و جلو. اما در این عصر دیجیتال نوشتن به قلم رفیق هنوز هم می تواند سرگرم کننده و مفید برای صحبت کردن با دوستان خود در میان دیدن آنها.

آن همچنین می تواند یک راه عالی برای پیدا کردن دوستان در سراسر جهان است. امروز وجود دارد بسیاری از سایت های آنلاین و برنامه های است که اجازه می دهد تا شما را به ثبت نام و لینک با بین المللی pen pal. داشتن یک قلم رفیق دارای مقدار زیادی از قدرت پردازش این که آیا خود را تمبر سفر با یک کامیون ایمیل و یا هواپیما. بنابراین در اینجا چند دلیل که چرا ما در مسدود کردن شما را تشویق به.

شما را وادار به ایجاد یک ارتباط عمیق تر با کسی

این نقطه در زندگی من من می توانید متن با چشمان بسته. دوستان من و من متن را به اندازه کافی می دانیم که چگونه ما احساس و یا به ما بگویید که آخرین شایعات بی اساس است. اما هنگامی که نوشتن نامه به یک دیگر شما ایجاد سطح دیگری از ارتباطات خود را. هنگامی که شما در حال نوشتن به دوست شما, شما ممکن است متوجه است که ارتباط خود را بیشتر هدفمند. پس از آن را به شما طول می کشد تلاش بیشتر و زمان آنچه شما در نوشتن ممکن است به سطح و سطح به عنوان آنچه شما می خواهم متن و emojis که با آن.

بین المللی, قلم بگیرید و یاد دهید اغلب از شما در مورد جهان خارج از خود را

اگر شما پیدا کردن کسی که می آید از یک پس زمینه های مختلف برای برقراری ارتباط با آن اجازه می دهد تا شما را به گسترش در مورد آنچه شما می دانید در مورد جهان و فرهنگ های دیگر. بین المللی, قلم بگیرید و یاد دهید شما را بیشتر کنجکاو در مورد جهان و اتصال شما با کسی که حاضر است برای تدریس به شما چشم انداز خود را. این اجازه می دهد تا ما را به یادگیری در مورد چیزهایی که ما ممکن است گرفته می شود و زمان برای انجام این کار در خود ما است. مهمتر از آن به ما نشان می دهد که کسی از پس زمینه های مختلف نیز می تواند درست مثل شما. های مختلف تمبر شما نیز یک بازی سرگرم کننده به علاوه!

نوشتن نامه های خود را بهبود می بخشد مهارت های

در مقایسه با پیام کوتاه, نوشتن نامه است یک راه عالی برای کار بر روی مهارت خواندن و نوشتن. این راه ارتباطی شما نیاز به قرار دادن به تمرین آنچه که شما می دانید و نه از پیام کوتاه است که برای همیشه لطفا برای تغییر. از اختصارات به تحول زبان عامیانه, پیام, است دیگر تمام قلمرو گویش است که می تواند گاهی اوقات اشتباه واقعی ما مهارت های خود را. اما نوشتن به ارمغان می آورد دوباره ما را به اصول و اجازه می دهد تا ما بازی با زبان انگلیسی است.

آن را تشویق می کند تا صبر و فراهم می کند یک راه برای کم کردن

فوری, ایمیل, پیام های متنی و تماس های تلفنی گاهی اوقات می تواند بیش از حد سریع است. نامه نوشتن روند آهسته تر است که اجازه می دهد تا شما را به باز کردن از پیچ در حالی که نوشتن و اجازه دهید زمانی که شما موسیقی پاپ نامه در صندوق پستی. شما می توانید در زندگی خود را تا نامه بعدی به شما می شود به جای دردناک بیش از اطلاعیه بر روی تلفن خود را. به عنوان کسی که نیاز به کار بر روی خود را به صبر و نامه نوشتن خوب بوده عمل! آن را نیز بدان معنی است که شما و قلم شما pal خواهد بود بخشی از این فرایند طولانی با هم!

گرفتن pen pal است که سرگرم کننده و همچنین به عنوان پاداش. آن است فروتنی به تصور این است چگونه پدربزرگ و مادربزرگ من در ارتباط برقرار کردن با هر یک از دیگر زمانی که آنها جوان بودند! بنابراین گرفتن برخی از دوستان و یا خانواده خود را به قلم بگیرید و یاد دهید. و یا پیدا کردن یک برنامه آنلاین است که اجازه می دهد تا شما را به دیدار با کسی که از هر نقطه در جهان!

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب