شناخت مسئولیت: خرس شنا گذشته NCAAs به ادامه آموزش

به عنوان COVID-19 شیوع بیماری های منتقل شده از موارد ناشناخته کنترل بیماری به جهانی همه گیر ورزشی جهان تحت یک

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان COVID-19 شیوع بیماری های منتقل شده از موارد ناشناخته کنترل بیماری به جهانی همه گیر ورزشی جهان تحت یک سری تغییرات در جانشینی سریع. در میان این تغییرات اعضای کال مردان شنا تیم رو همین واقعیت تلخ مواجه با هزاران نفر از دیگر دانشجو-ورزشکاران سراسر کشور: در یک چشم بر هم زدن خود را فصل به پایان رسید.

خرس تا به حال فقط نمایش عالی شنا در Pac-12 قهرمانی و دفاع از عنوان خود به عنوان قهرمانان برای سومین سال در یک ردیف. با توجه به سر مربی دیوید Durden این تیم بود در یک نقطه بزرگ برای انتقال از کنفرانس به مسابقات قهرمانی NCAA.

"بخشی از ما نا امید شد که" Durden گفت: در مورد پایان ناگهانی به فصل. "بخشی دیگر از آن را بسیار واقعی پاسخی است که ... این است که فقط یک ملاقات شنا در طرح بزرگ از چیزهایی که و هر آنچه در آن است که ما نیاز به انجام این کار, ما در حال رفتن به آن را انجام دهد به انجام بخشی از ما برای انجام این کار ما سهم عادلانه."

به عنوان ارشد ورزشکاران در همه جا و زاری عدم بسته شدن به حرفه خود آنها را مجبور به وزن ناامیدی خود را در کنار انجام چه چیزی بهترین را برای بهداشت عمومی و ایمنی.

"برای سالمندان ما که در حال رفتن به NCAAs و به دنبال که در آن دیدار به عنوان آخرین دیدار خود شغل دوم است که آنها را لمس دیوار در آخرین مسابقه ای که در آن" Durden گفت. "آن لحظه که آنها را لمس دیوار و که دقیقه یا 90-دوم پیاده روی از بلوک به تیم ما منطقه کرده است و در دوره کوتاه از زمان برای پردازش این ایده که که گذشته خود را شنا کردم که دور گرفته شده از آنها را کمی."

در حالی که بسیاری از سالمندان در Durden فهرستی نمی قادر خواهد بود برای به دست آوردن که تجربه خاص به خود را شنا رقابتی حرفه او اشاره کرد که به عنوان کال دانش آموزان آنها را در درک آن است که خود را اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی به دنبال اقدامات بهداشت عمومی.

"آنها کاملا 100% آن را دریافت کنید. آن را هنوز هم نمی به دور از احساسات و عواطف بودن bummed," Durden گفت. "اما در همان زمان آنها متوجه است که وجود دارد بیشتر به آن از آخرین ملاقات شنا."

اگر چه این تیم آیا فرصتی برای جشن و نه فارغ التحصیل از سالمندان قبل از خروج از اعضای طرح در جشن پایان حرفه خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها اجازه ملاقات چهره به چهره است.

علاوه بر بزرگداشت فارغ التحصیل از سالمندان و حفظ اعضای خود را در قبال سلامت و ایمنی این تیم تمرکز اصلی است که در ادامه به آموزش حتی بدون دسترسی به امکانات آن است.

Durden است که کمتر در مورد ورزشکاران خود را برای دسترسی به یک استخر از او در مورد چگونه آنها می تواند در بهبود و بدون. با 2020 المپیک تحت فشار قرار دادند به این تیم مجبور به تنظیم مجدد آن استاندارد دوره ای برنامه. در حالی که ورزشکاران به طور معمول به یک استراحت طولانی پس از بازی های المپیک آبی و طلا منتقل شده خود را شکستن همزمان با زمان پناهگاه در محل سفارشات به طوری که آنها می توانید شیرجه رفتن به آموزش به عنوان به زودی به عنوان آنها مجاز به.

به عنوان انتظار می رود از دیگر سطح بالا ورزش یک استراحت برای خرس معنا نیست که نشستن در اطراف و انجام هیچ چیز نیست. این تیم در حال حاضر تحت یک هفت هفته فاز که در طی آن آنها در حال بهبود در یک مهارت خاص: زیر آب لگد زدن.

به نظر می رسد عجیب و غریب به انجام زیر آب لگد زدن بدون آب, اما به عنوان Durden توضیح می دهد که این تیم تا به حال چند زوم تماس با biomechanist از ایالات متحده آمریکا شنا — که در آن Durden همچنین مربیان تیم ایالات متحده آمریکا است. در طول تماس شناگران آموخته به انجام زیر آب لگد زدن به در و دیوار خانه های خود را به اشتراک گذاشته ویدئوها و بررسی معیارهای از درگیر شدن در این عمل است.

این تیم نیز تا به حال یک زوم تماس با یک عملکرد روانشناس در این ایده از تصاویر و چگونه کاربران می توانند با استفاده از آن در رابطه با ویدئو های خود را تحت شرایط فعلی.

"ما به اندازه کافی در زیر آب فیلم از ما بچه ها در طول دوره فصل که فرصت مناسب به آن نگاه کنید و شروع به استفاده از تخیل خود شروع به استفاده از تصاویر برای کمک به آنها را بهتر و بدون جسمی که در آب" Durden گفت. "همانطور که ما به تغییر فاز دیگری از ما, فصل ما شروع به کار بر روی جنبه های مختلف این ورزش است."

گذشته از بهبود اعضای تیم' تکنیک های Durden همچنین بر اهمیت ایجاد یک سالم معمول و رژیم برای بالا بردن عملکرد خود را به عنوان ورزشکاران است. برای او چه تیم او نشانی از آب بیرون است و فقط به عنوان اگر نه بیشتر مهم تر از آنچه آنها در آن است.

یکی دیگر از چالش Durden چهره در طول این غیر معمول زمان برای ورزشکاران که در حال آموزش بازی های المپیک است که سوئیچ بین دوره کوتاه و بلند مدت-دوره مسابقه.

در دانشگاهی در سطح شناگران رقابت در دوره کوتاه با استخر به طول 25 متری اما المپیک-اندازه استخر مجموعه در 50 متر در دامان یک تفاوت شدید در یک ورزش است که تعیین میلی ثانیه است. یک مشکل و معضل چهره شناگران در حالی که آموزش متعادل قوی کوتاه دوره مسابقات قهرمانی شنا با المپیک اهداف که نیاز به شنا بیش از دو برابر است که دامان ظهر.

به عنوان حاکم NCAA قهرمان کال دارای مناظر خود را در مجموعه بیش از فقط یک قهرمانی ملی — با چند نفر از اعضای تیم خود را به دنبال نمره یک نقطه در آرزو المپیک ایالات متحده, تیم Durden تا به حال برای تجدید نظر خرس' برنامه.

"من فکر نمی کنم آن را عاقلانه برای ما دانشجویان دوره لیسانس به حرکت از طریق تمام دانشگاهی سال و سپس صبر کنید تا آوریل 2021 قبل از ما دریافت برخی دوره مسابقه در" Durden گفت. "آن من مجبور به فکر کردن در مورد برخی از فرصت های مختلف است که ما نیاز به ترکیب آمده سپتامبر سال 2020 به ما بچه ها برنامه از یک دوره چشم انداز برای کمک به آنها را آماده برای رفتن در زمان ما به ماه ژوئن 2021."

به عنوان coronavirus همچنان به تاخت و تاز زندگی به عنوان ما آن را می دانم, خرس, سازگار با شعار خود را از بودن در کلاس جهانی, قطار, در حالی که تغییر رژیم با توجه به آنچه که آنها در دسترس است.

در حالی که سالمندان ممکن است تا به حال نمونه ارسال کردن تجربه, در پایان روز NCAAs فقط یکی دیگر شنا را ملاقات کند. تجربه خود را در کنار برخی از بهترین شناگران در کشور این چیزی است که آنها می توانند حمل با آنها بسیار فراتر از یک لحظه بر روی سکو.

کهربا نیش پوشش مردان شنا & شیرجه رفتن. تماس با او در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن