تأمل در #MeToo: چرا ما نباید جدا کردن هنر از هنرمند

آن شروع می شود با یک قربانی صحبت کردن. سپس یک تیتر سطوح. انصراف از هشتگهای روند در توییتر. سرفصل های بیشتر. هف

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

آن شروع می شود با یک قربانی صحبت کردن. سپس یک تیتر سطوح. انصراف از هشتگهای روند در توییتر. سرفصل های بیشتر. هفته منتقل می کند. و پس از آن فرد است که بازیگران در یک فیلم. و یا آنها تولید یک آلبوم جدید. و یا انجام آنها در یک رویداد منحصر به فرد. و یا آنها برنده جایزه شده است. و یا تبدیل شدن آنها به رسمی انتخاب می شوند.

اخیرا "Baby Driver" بازیگر Ansel Elgort شد متهم به تجاوز جنسی توسط یک زن به نام گبی در توییتر. Gabby ادعا که Elgort sexually assaulted او در زمانی 17, منجر به توسعه PTSD و تجربه حملات هراس. Elgort است پس از صدور بیانیه انکار او ادعا می کند. او یک بار دیگر خواهد بود در چشم های عمومی در ماه دسامبر — این بار به عنوان یک ستاره از استیون اسپیلبرگ بازسازی "داستان وست ساید."

فعال ماهور برک #MeToo جنبش مسلما تعریف شده در دهه گذشته توسط جرقه بین المللی گفت و گو در مورد خشونت های جنسی آشکار سال از سوء استفاده در هالیوود و صنعت موسیقی. Harvey Weinstein, Kevin Spacey, R. Kelly و دیگر مشخصات بالا در مردان مواجه اتهام تجاوز جنسی و بهره برداری از موقعیت های قدرتمند. اگر چه بسیاری از مردان برجسته را ملاقات دعاوی و واکنش های پس از #MeToo گسترده تر شد برخی از چهره های موفق باقی می ماند و حتی محبوب است.

در 2015, جیغ رپ Tekashi 6ix9ine التماس کرد گناه را به استفاده از یک جزئی در عملکرد جنسی. ماه گذشته او فرود در نقطه بالا در بیلبورد نمودار با همکاری با Nicki Minaj. در سال 2017, کمدین Louis C. K. متهم شده بود و بعد از بستری در مقابل زن به همکاران. پس از آن او به فروش می رسد تئاتر در واشنگتن بوستون و نیویورک رومانی و اوکراین است. در سال 2019 خواننده Chris Brown دستگیر شد پس از اتهام تجاوز به عنف تشدید. یک سال بعد همکاری خود را با دریک شد 100 خود را از ورود در بیلبورد هات 100.

این الگو نشان می دهد نگران کننده حقیقت در حال حاضر در صنعت سرگرمی: حتی زمانی که مردان در قدرت هستند متهم درنده رفتار حرفه خود را همیشه به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار توسط این اتهامات است. بدون توجه به اتهامات آنها چهره افراد مشهور را به طور کلی حفظ حامیان وفادار خود را با توجه به استعدادهای خود را در زمینه های فردی.

در سال 2014 ستاره پاپ Kesha شکایت او تهیه کننده اجرایی موسیقی Lukasz Gottwald — بیشتر معمولا شناخته شده به عنوان Dr. Luke — برای تجاوز جنسی و سوء استفاده عاطفی, درخواست که او منتشر می شود از قرارداد ضبط با دکتر لوقا Kemosabe سوابق. مدت کوتاهی پس از Kesha ظ او طرح دعوی در دادگاه, Dr. Luke countersued او برای نقض قرارداد و افترا. دو سال بعد با وجود حمایت #FreeKesha از طرفداران و افراد به طور یکسان نیویورک قاضی را تکذیب کرد Kesha نسخه از قرارداد.

با وجود استرس از او در جریان نبرد قانونی Kesha کانال غم و اندوه خود را به تولید رنگین کماناو 2017 جایزه گرمی نامزد دریافت آلبوم با تمرکز بر آسیب پذیری و حرکت واقعه گذشته. که در همان سال, Sony Music Entertainment اعلام کرد که دکتر لوقا بود دیگر مدیر عامل Kemosabe سوابق در آنچه به نظر می رسید مانند تلاش برای فاصله شرکت از پرونده های حقوقی. دکتر لوک اما بی سر و صدا ادامه داد: حرفه موسیقی خود را تحت نام مستعار ساخته شده در چین و تایسون Trax. او اخیرا کمک به تولید رپ دوجا گربه آمار "بگو خب" که به سرعت در نمودار پس از رسیدن به شهرت محبوب به اشتراک گذاری ویدئو برنامه Infinite.

دکتر لوک یکی از بسیاری از آمار و ارقام در صنعت سرگرمی که حتی پس از حمله به اتهامات ادامه حرفه خود را با موفقیت. این افزایش یک سوال سخت: ممکن است برای جدا کردن هنر از هنرمند ؟ آن است که قابل قبول برای لذت بردن از درخشان هنر از کسی که متهم به سوء استفاده و یا شناخته شده به سوء استفاده? برای برخی از مصرف کنندگان جواب کوتاه بله است; هنر در نهایت می تواند فراتر از هنرمند و مردم باید قادر به درک هنر از هر کس بدون احساس گناه.

اما در به طور فزاینده ای در عصر دیجیتال قدردانی از سو استفاده کننده هنر بدون پیامدهای امکان پذیر نیست. این که آیا آن را پخش آلبوم خود را در Spotify bingeing خود را تلویزیون نشان می دهد در Netflix بکشد و یا به تماشای فیلم جدید در دیزنی+ این تعامل با کار خود را افزایش پلت فرم خود را به طور مستقیم و مزایای آنها. هنگامی که ما جدا کردن هنر از هنرمند ما به طور جدی انتخاب به چشم پوشی از این هنرمند گذشته و تروما که قربانیان خود را از طریق رنج می برد — به منظور سرگرم شود و یا راضی هنر خود را. ما همدست.

این #MeToo جنبش مشخص تاریخی تغییر در هنر و صنعت سرگرمی با ارائه پشتیبانی به قربانیان و سلب بسیاری از معتادان خود را با مشخصات بالا وضعیت. این جنبش به مراتب بیش از. امروز حتی اگر یک هنرمند چیزی در نظر گرفته شده توسط جامعه به عنوان شنیع وجود دارد به نظر می رسد هیچ چیز مانند تبلیغ بد. برچسب رکورد عوامل و خلاق شرکت های مشاوره به ندرت مشتاق به قطع روابط با یک هنرمند بسیار محبوب. به عنوان یک مصرف کننده از هنر شما باید در نظر بگیرید از بین بردن این آهنگ از خود را تکرار لیست پخش. قرض که فیلم از کتابخانه خود را به جای جریان است. لغو, لغو عضویت. حتی بیشتر به ظاهر ناچیز اقدامات باید عواقب آن را به ما آگاهانه انتخاب در مورد آنها حمایت می کنیم.

تماس با Taila لی در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن