به یاد داشته باشید مردم محلی اولین

حتی اگر در آینده بسیاری از سانتا باربارا کسب و کار آویزان در تعادل با توجه به همه گیر ما یک فرصت بیشتری برای

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

حتی اگر در آینده بسیاری از سانتا باربارا کسب و کار آویزان در تعادل با توجه به همه گیر ما یک فرصت بیشتری برای بازیابی از بسیاری از شهرستانها در سراسر امریکا است.

ما موقعیت جغرافیایی و خفیف طول سال آب و هوا به طور خودکار فراهم می کند پس زمینه برای کسب و کار ما و ساکنان برای گرفتن توپ نورد. این مهم هنگامی که ما باز که ما درک می کنیم چقدر مهم حمایت از مغازه های محلی و رستوران ها خواهد بود نسبت به ما به طور کلی بازیابی.

من پیشنهاد می کنم که سانتا باربارا جدید توسعه اقتصادی, مدیر, Jason Harris مهندس "بازگشت به کار سانتا باربارا" تم و کمپین برای کمک jumpstart ما اقتصاد محلی.

ما در حال حاضر می دانیم که کسب و کارهای محلی محدود خواهد شد در چگونه آنها عمل می کنند و ما را می دانم که خیلی زود چگونه این مرحله اولیه را تحت تاثیر امیدوار است برای هر اقتصادی پایداری — به خصوص برای ما mom-and-pop رسانه که همواره هویت واقعی اقتصاد محلی ما. من قویا معتقدم که اگر ما نمی ایجاد یک طرح جامع و استراتژی برای کسب و کارهای کوچک محلی که بخشی از میراث ما و جذابیت دور محو خواهد شد برای همیشه لطفا برای.

خیابان دولت بود پایدار mom-and-pop مغازه ها برای چند دهه و قبل از بانک ها و توسعه دهندگان املاک و مستغلات و دولت شروع به پریدن کرد و در رختخواب هم برای آبکاری "بهشت" در اواسط 1980s. خوب در حال حاضر جداول تبدیل شده است و همه ما می تواند اعتراف کند که قبل از همه گیر غاز در خیابان دولت بود و در حال حاضر پخته شده.

بازگشایی اقتصاد محلی ما ارائه یک فرصت عالی برای کسب و کارهای محلی. ما می دانیم آن را آسان نخواهد بود و این تلفات هستند قریب الوقوع است. اما اگر ما استخدام یک محلی-اولین ذهنیت و جامعه کسب و کار ما بالا و در حال اجرا به اعتقاد من ما کلی مهمان نوازی و گردشگری صنایع خواهد شد و در نهایت کره نان ما یک بار دیگر.

هر تایمر مانند خودم به شما بگویم که ما کسب و کارهای محلی ساخته شده از پارچه های ما رنگ و بوی محلی و هویت است که دلیل اصلی که چرا ما جذب بازدید کننده از سراسر جهان است. ما اسم به تنهایی بازی می کند به نفع ما است. اجازه دهید آن را سوء استفاده و یا زباله فرصتی برای بازگرداندن شهر ما اقتصاد با فراموش کردن در مورد کسب و کار و افرادی که آن را ساخته شده است در وهله اول. بیایید بازگشت به کار, Santa Barbara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن