به خاطر سپردن یک نشت نفت در میان همه گیر

در آن پنج سال پیش, مارس 19 2015. من نشسته بود در شهرستان سانتا باربارا هیئت ناظران جلسه داشتن مبارزه با شرکت ه

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

در آن پنج سال پیش, مارس 19 2015. من نشسته بود در شهرستان سانتا باربارا هیئت ناظران جلسه داشتن مبارزه با شرکت های نفتی بیش از تغییر آب و هوا. ما با این استدلال که منابع جدید آلودگی ناشی از تولید نفت قابل توجه بود. آنها سرزنش چین و ادعا می کنند که هیچ چیز به ما می کند مسائل جهانی طرح از چیزهایی است. ما برنده شد.

ناگهان تلفن های ما روشن با خبر شده بود وجود نشت نفت در Gaviota ساحل. این خط لوله به شدت خورده و هیچ خودکار خاموش. آن ریخته 142,000 گالن نفت پایین culvert بر روی Refugio دولت ساحل و به اقیانوس قبل از لوله شد و در نهایت تعطیل شد.

ما در سواحل Goleta بسته شد که از تابستان است. اقتصاد ما در زمان ضربه. سفید-مناسب منطبق کارگران تمیز مایل از سواحل است.

شما نمی توانید به طور کامل تمیز کردن نفت نشت. نفت غرق به محیط زیست دریایی آسیب شکننده اکوسیستم زیر آب, قتل یا آلوده ماهی و کوچکتر موجودات زنده ضروری هستند که لینک ها در زنجیره غذایی از جمله مواد غذایی که ما می خوریم. آسیب های زیست محیطی می تواند برای چند دهه.

بیش از 300 دلفین ها مهر و موم شیر دریایی, پلیکان و دیگر پرندگان و حیوانات شسته تا مرده. بسیاری دیگر زنده پیدا کردند و درد و رنج. روغن کفش های چوبی ضربه سوراخ از نهنگ ها و دلفین موثر بر توانایی خود را به نفس و برقراری ارتباط است. آن کت خز مهر و موم و پرندگان خدشه توانایی خود را به شناور, پرواز و تنظیم درجه حرارت. آنها می میرند از هیپوترمی و یا سمیت یا گرسنگی. آنها نابینا یا دچار نقص و یا تومورها.

دشت همه آمریکایی خط لوله بود و در نهایت محکوم به جنایت خود سهل انگاری باعث نشت اما در حالی که دادستان پیشنهاد جریمه 1 میلیارد دلار این شرکت را جریمه شد تنها $3.3 میلیون نفر است. (Assemblymember Monique Limon معرفی یک لایحه در این جلسه که افزایش آن حداکثر جریمه.)

از آنجا که بعد از پنج سال پیش اکسون را در سکوهای دریایی تعطیل شده اند که باید خود را آلوده خشکی امکانات پردازش شده بزرگترین مرکز منبع گاز گلخانه ای, گازهای گلخانه ای در این شهرستان است. اکسون می خواهد به راه اندازی مجدد آن سکوهای دریایی. با توجه به غیر قابل استفاده خط لوله آنها پیشنهاد حمل و نقل نفت در طول 101 حتی کمتر راه امن برای حمل و نقل نفت. در این میان یک بیماری همه گیر و جهانی پر از نفت است.

در اولین جلسه از این حمل و نقل پیشنهاد در جولای 2018 من احساس عاطفی. من تا به حال خواب به مدت سه روز بعد از خانه من تقریبا سوخته در آتش تعطیلات قبل هفته. محله من بود دودی زمین بایر. یک متخصص گفت: 99 درصد احتمال تغییرات آب و هوایی افزایش شدت heatwave که ایجاد freaky tinderbox که در آن است که آتش فوران یک نیم مایل از خانه من. به عنوان فعالان در مخالفت با اکسون را حمل و نقل پیشنهاد من به آنها یادآوری کرد که در اوایل سال 1977 دانشمندان در اکسون هشدار داد این شرکت که "استفاده از سوخت های فسیلی ... نباید تشویق کرد" به دلیل خطر آنها مطرح شده اما اکسون در ادامه به تضعیف آب و هوا علم تاخیر عمل سیاسی و پست رکورد سود. آنها می دانستند که موج گرما باعث می شود این نوع از آب و هوا بلایای من تا به حال فقط با تجربه و آنها اهمیتی نمی دهند.

ما در جهانی زندگی می commingled بحران است. Coronavirus یک خطر فوری به خصوص برای کسانی که در حال حاضر مبتلا به آلودگی هوا. و ما را در زندگی آهسته تر در حال حرکت است اما بیشتر دائمی بحران آب و هوا که سوخت انقراض جمعی آب و بلایای طبیعی خشکسالی و جنگ و بیماری و پیش بینی شده برای ما هزینه تریلیون. به عنوان یکی دیگر از آتش نزدیک به فصل توربوشارژ با گرم شدن کره زمین, من از ترس داشتن به تخلیه زمانی که قرار است ما را به لحاظ اجتماعی فاصله. من از ترس قدرت و زیان هنگامی که بیماران به آنها نیاز دارید. و من از ترس است که اکسون و دیگر شرکت های نفتی در حال ساخت وضعیت بدتر به دنبال شل مقررات زیست محیطی و چشم پوشیدن-رکورد نگه داشتن و در منطقه ما به دنبال تصویب پروژه های نفتی است که منجر به نشت نفت و بیشتر تغییر آب و هوا.

در این سال اکسون را حمل و نقل پیشنهاد شده است تا برای تصمیم گیری به عنوان فرعی خود را Aera عظیم Cat Canyon پروژه که در تمرین از طریق سانتا ماریا آب شرب آبخوان. تن-ناشنوا زمان در میان همه گیر زمانی که نفت است آخرین چیزی که ما نیاز است و در عین حال یکی دیگر از اعتصاب در برابر آنها – به عنوان اگر ما نیاز به هر دلیل برای نه گفتن به اکسون.

کتی دیویس صندلی Sierra Club Los Padres فصل.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن