رمی گرگ است سوخت توسط, تازه, هیجان انگیز, انرژی, در, روح, تزریق single', دیسکو, مرد'

درجه: 3.5/5.0 رمی گرگ جنوبی خلیج بومی در حال حاضر ساکن لس آنجلس استثنایی هنرمند جوان به حداقل می گویند. فقط 17

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

رمی گرگ جنوبی خلیج بومی در حال حاضر ساکن لس آنجلس استثنایی هنرمند جوان به حداقل می گویند. فقط 17 سال, گرگ امتحان برای فصل 13 از محبوب آواز رقابت نشان می دهد "بت آمریکایی" — و در حالی که او ساخته شده آن را در گذشته دور اول گرگ حذف شد در هالیوود به زودی پس از. واضح است, اما این او را متوقف کند. این خواننده جوان منتقل لا به زودی پس از انتشار اولین تک "مرد" تنها در سال گذشته است.

از آنجا برای یک تازه-on-the-scene هنرمند در LA آن بوده است هیچ چیز اما ، گرگ از او منتشر شد اولین EP شما یک سگ!, همراه با پیگیری تک آهنگ "خواستگاری!," "عکس" و اکنون "دیسکو مرد." خواننده سبک تأثیرات غیر قابل انکار در R&B و در عین حال باقی مانده جلا خاص "PC پاپ" صدا. این نوع شده است محبوب در میان LA-بر اساس هنرمندان به ویژه Charli XCX و Slayyyter اما گرگ طول می کشد تا کاملا یک رویکرد متفاوت در استفاده از PC پاپ صدا. در "دیسکو مرد" او خم به شدت بد بو, R&B مشتق bassline که حامل او ملودی را از طریق بسیاری از آهنگ.

رکورد احساس می کند مانند یک قصیده به یک نوع خاص از پسر گرگ توصیف در مسیر — کسی که با توجه به گرگ است, همه چیز نمیفهمد. "گفت که او یک دیسکو مرد/ و او بسیاری از برنامه های مالی." او نمی حنایی, اما به جای حفظ یک رمز و راز است که مکمل ریشه های زنان در R&B و soul ژانرهای. آن خواستار بازگشت به پیشگامان مانند Patti LaBelle و Aretha Franklin جلو دونده از خود نوع و ظاهر تأثیرات به گرگ. در حالی که اینها ظاهری آهنگ هنوز احساس منحصر به فرد گرگ خود را انجام شده توسط خود را قوی کند صدای که رقص را از طریق یک جاذب پاپ ملودی.

آهنگ احساس خوب در هر معنی واقعی کلمه شبیه دیسکو در آن funk-شاد ریتم و بازیگوش محتوا. آن را به سرعت آشکار می شود زمانی که گوش دادن به گرگ گذشتن از جمله مجتمع تولید با سهولت که با وجود سن و سال او را به خوبی versed در ویژگی های صنایع دستی ایجاد جلا رکورد. هرگز او احساس از عنصر; Wolf دستورات آهنگ poignantly در سراسر.

در حالی که گرگ به نظر می رسد راحت در نشاط زبان-در-گونه در طبیعت "دیسکو مرد" آن است که همیشه جالب است برای دیدن یک هنرمند مرحله خارج از هنجار. وجود دارد هیچ انکار گرگ استعداد در ایجاد این رکورد در عین حال به نظر می رسد بیش از حد به راحتی اقامت و مخلوط با کار قبلی. مسیر فاقد اختراع و ارائه می دهد هیچ گام رو به جلو برای Wolf با وجود آن جذاب و هوشمندانه ترکیب.

چه "دیسکو انسان" فاقد چالش, اما باعث می شود تا با قلب. این یک مسیر است که احساس می کند مانند یک سرد نفس تازه هوا بسیار آلوده صوتی اکوسیستم. گرگ صدای سنگین است و بی تردید تعریف سبک خود را به عنوان یکی از منحصر به فرد تر از آنهایی که در بازار امروز است. گرگ است به عنوان بسیاری از هنرمندان جوان انجام, قدرت تعریف و هموار کردن یک سبک موسیقی منحصر به فرد خود را فقط به عنوان پیشینیان خود داشته باشد. به عنوان یک شنونده این یکی از هیجان انگیز ترین چیزهایی که گرگ را ارائه کرده است و امیدوارم "دیسکو مرد" فقط آغاز است.

تماس با رایان Garay در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب