مستثنیات یادگیری از راه دور

مدارس شهرستان سانتا باربارا قصد دارند برای ادامه یادگیری از راه دور برای پاییز 2020 ترم. سانتا باربارا سیتی ک

توسط NEWSWORLDS در 26 مرداد 1399

مدارس شهرستان سانتا باربارا قصد دارند برای ادامه یادگیری از راه دور برای پاییز 2020 ترم. سانتا باربارا سیتی کالج همچنین برنامه های آموزشی آنلاین را برنامه ریزی می کند اما با توجه به برخی از کلاس های آزمایشگاهی و فعالیت ی پردیس برای برنامه هایی که نمی توانند به طور کامل آنلاین تحویل داده شوند، یا رشته هایی که در آن دوره ها می توانند با استفاده از پروتکل های ایمنی توصیه شده برای کاهش خطر و کاهش انتقال COVID-19 ارائه شوند. من به شدت تایید پردیس مبتنی بر کلاس های فعالیت در PE - بهداشت و درمان - دو و میدانی برنامه و اجرای گروه های هنری در SBCC.

در ۷ اوت، کالیفرنیا "COVID-19 صنعت راهنمایی: موسسات آموزش عالی" را منتشر کرد. این دستورالعمل های دولتی شامل استانداردها و پروتکل هایی هستند که موسسات آموزش عالی باید با آن ها همنظر باشند تا دوره های آموزشی مبتنی بر پردیس ارائه شود. طرح جامع "بازگشت به کلاس های فعالیت بدنی رو در رو فعالیت های در فضای باز" را که توسط گروه های آموزشی تربیت بدنی/بهداشت/ دو و میدانی SBCC توسعه یافته است، بررسی کردم. طرح SBCC به خوبی مدنظر است، کامل، و پاسخگو به دستورالعمل های ایالتی و فدرال صادر شده برای آموزش عمومی است. •طرح جامع SBCC، دستورالعمل های کلی برای قرار گرفتن در محوطه دانشگاه و همچنین پروتکل های خاصی برای دانشجویان در کلاس های فعالیت و امکانات مختلف شامل برنامه های سلامت و تناسب اندام را تشکیل می دهد.

بهداشت، تربیت بدنی، رقص و دو و میدانی ریاست دپارتمان، کتی اوکانر، اعلام کرده است که تمام کلاس ها نیز آماده آنلاین شدن هستند، از جمله در صورت آب و هوای شدید. آنها یک طرح کلی از ورزشگاه لا پلیا را در خود جای داده اند که نشان می دهد کلاس ها چگونه می توانند با خیال راحت با دور شدن اجتماعی عمل کنند. کالج در حال خرید برنامه ای به نام فهرست های سالم است، که هر روز صبح قبل از آمدن به دانشگاه، دانشجویان و کارمندان را به نمایش می دارد، و چک درجه حرارت برای هر دانشجو و عضو هیئت علمی وجود خواهد داشت.

به عنوان یک روانشناس تحقیقاتی، مربی و درمانگر دارای مجوز در کالیفرنیا، من نگران مشکلات بالقوه کودکان، جوانان و بزرگسالان هستم که ممکن است با بسته شدن گسترده آموزش چهره به چهره و جایگزینی آن توسط یادگیری از راه دور که در آن زمان صفحه نمایش گسترده فعالیت اصلی برای دوره های طولانی تجربه. باید رانش یادگیری آنلاین را به ترم بهار 2021 یا فراتر از آن ، این آزمایش مشکوک آموزشی خطر ابتلا به نسل دانش آموزان با یادگیری بازداشت شده ، اختلالات جسمی و روانی که ممکن است طولانی مدت. آموزش از راه دور باید با احتیاط اتخاذ شود تنها به عنوان آخرین گزینه با توجه به ملاحظات متعدد دیگر.

کلاس های فعالیت (تربیت بدنی، ورزش و غیره) و برنامه های مبتنی بر عملکرد (مانند، هنر تئاتر و موسیقی) مزایای بسیاری از سلامت جسمی و روانی برای دانش آموزان به طور کامل توسط تحقیقات طراحی شده مستند. در نامه ای طولانی به سرپرست SBCC/رئیس جمهور و هیئت امنا، هیئت رئیسه شهرستان از سرپرستان و مدیر بهداشت عمومی، و قانونگذاران در سطوح ایالتی و فدرال، من مناطقی را مشخص کردم که در آن ها حمایت تجربی روشنی وجود دارد که نشان دهنده مزایای مثبت فعالیت بدنی و برنامه های مبتنی بر عملکرد و خطرات بهداشتی از عدم آن است. مناطق گسترده عبارتند از:

• چاقی، دیابت و خطر مرگ و میر

• اضطراب، افسردگی، سلامت روان و مرگ و میر

• سوء استفاده و غفلت، شناسایی و پیشگیری

• وعده های غذایی و تغذیه ارائه شده توسط مدارس

• تحقیقات حمایتی در بازگشایی مدرسه و هشدارها در مورد یادگیری از راه دور

• آموزش آنلاین پیشرفت دانش آموز را به خطر می بیند

ناهمنوازی یادگیری و نیازهای دانشجویی

اگر چه تجهیزات برای تسهیل یادگیری از راه دور به برخی از دانش آموزان ارائه شد، باقی مانده است نسبت قابل ملاحظه ای از دانش آموزان که آموزش آنها به شدت قطع شد، به خصوص دانش آموزان از رنگ و کسانی که از زمینه های پایین درآمد.

برای نشان دادن این موضوع، حدود ۱۳ درصد دانش آموزان در منطقه مدرسه متحد ال.ا.ا به طور کامل غایب بودند یا هر روز به دنبال خاموش شدن در اواسط ماه مارس وارد کلاس ها نشدند. در SBCC، نرخ رها کردن نیز به طور مشخص در طول بهار افزایش یافت با وجود تلاش های هرکلی برای حمایت از نیازهای دیجیتال دانش آموزان، و 11 درصد کاهش در ثبت نام برای ترم پاییز وجود دارد. که مسئله عدالت را بالا می برد.

Lederman (2020) استدلال می کند شکاف سهام هستند ، با توجه به شکست نسبی از تلاش های اضطراری یادگیری از راه دور در بهار ، ادامه به پاییز ، شکلی از "دیجیتالی کردن تبعیض" است. ما نباید فرض کنیم که دانش آموزان از زمینه های اجتماعی و اقتصادی بسیار متفاوت دسترسی به تجهیزات کامپیوتری کافی، ارتباطات اینترنت پایدار، فضاهای خصوصی مناسب برای یادگیری و تمرکز، حمایت از والدین، و یا منابع دیگر حیاتی برای رشد آموزشی است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن