بازگشایی Pa. با خیال راحت و کارآمد

نظرکارول تپه-Evans منتشر شده 12:04 PM EDT مارس 12 سال 2020هر روز ما باقی می ماند تحت اقامت-در-صفحه اصلی سفارش

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

نظر

هر روز ما باقی می ماند تحت اقامت-در-صفحه اصلی سفارش بیشتر از یک روز است که تأثیر عمیقی در هر یک از ما. ما تمام تجربه خود ما شکل تروما و جایگزین سبک زندگی با توجه به کوروناویروس.

ما در پاسخ به شدت به گسترش COVID-19 و در حال حاضر به عنوان یک نتیجه, ما معتقدم که ما باید قادر به مسئولانه شروع بازگشایی مشترک المنافع. به عنوان ما شروع بازگشایی روند ما باید به یاد داشته باشید دستورالعمل ها و شیوه های کاهش آن باید نگه داشته شود این ویروس از خارج از کنترل فزاینده در سراسر دولت است. زندگی تداوم کسب و کار و بسیاری از غیر-زندگی-تداوم کسب و کار خواهد شد مجاز به راه اندازی مجدد خود را در شخص عملیات طریق شل شدن محدودیت تحت اقامت در خانه سفارش و کسب و کار بسته شدن سفارشات.

برای روشن بازگشایی پنسیلوانیا قرار می دهد مسئولیت بیشتری در کسب و کار ما و کارکنان. ما نیاز به مطمئن شوید که حمایت در محل قرار داده برای اطمینان از کارگران با ارائه تجهیزات حفاظت فردی برای جلوگیری از آنها را از قرار گرفتن در معرض به کروناویروس در طول این بیماری همه گیر.

به گفته وزیر بهداشت را شهادت در سنا در جلسه در مارس 4, معیارهای دولت با استفاده از به عنوان معیار برای بازگشایی گرفته شده از طی 14 روز. در طول 2 هفته دوره از زمان وزیر به نظر می رسد به صورت مستمر کاهش می یابد در صورتی که تعداد بیمارستان, ظرفیت, آزمون, و, تماس, ردیابی ظرفیت به عنوان توسعه یافته توسط دانشگاه کارنگی ملون. علاوه بر این وزارت بهداشت و درمان به نظر می رسد در چندین جنبه از مراقبت های بهداشتی سیستم تراکم جمعیت و مرگ داده است. هدف این است که گرفتن زیر متریک جدید 50 مورد در هر 100,000 نفر است.

وزیر لوین همچنین شهادت, دولت مدل نشان می دهد که یکی از بزرگترین تهدیدات به یک انفجار از موارد جدید باز خواهد بود بیش از حد به زودی منجر به افزایش موارد در ماه ژوئن یا جولای. تجهیزات حفاظت فردی است و در حال حاضر در تامین کوتاه مدت و اگر ما به حفظ تعداد کم ما نیاز به مطمئن شوید که وجود دارد نه یک تجدید حیات در تابستان یا پاییز که منابع ممکن است تخلیه شده است.

فراموش نکنیم که در حال حاضر هیچ واکسنی برای این رمان COVID-19 ویروس. بدون واکسن ما نیاز به تمرکز بر پیشگیری و قوی تست اقدامات است. در حال حاضر بهترین راه برای محدود کردن گسترش است, تست, تماس, ردیابی و قرنطینه به عنوان آنجا که ممکن است.

متاسفانه بسیاری از مرگ و میر ما شاهد هستند در دراز مدت مراقبت از امکانات در ساکنان که رنج می برد از شرایط مزمن پزشکی و شکسته قلب من برای خانواده. اذعان همچنین باید با توجه به مراقبت کارگران و کارکنان در معرض خود را به این بیماران است. موارد تا حد زیادی در جمعیت در سن کار. حتی زمانی که آنتی بادی آزمایش می شود به طور گسترده ای در دسترس آن می تواند هفته ها یا حتی ماه ها برای کسی که برای تست منفی پس از بهبودی خود را.

با توجه به مدیر پنسیلوانیا سازمان مدیریت اضطراری را شهادت در همان مجلس سنا شنیدن هر تصمیم گیری های اداری ساخته شده است پس از در نظر گرفتن مدل و تحقیق در مورد آمار از اداره جامعه و توسعه اقتصادی, وزارت بهداشت و دفتر فرماندار, در علاوه بر این به مدل های جدید مثل کسانی که از CMU. این همه مبتنی بر چگونه بسیاری از مردم می تواند آلوده. تا حد زیادی هدف آنها برای رفتن در طرف امن به عنوان آن خواهد بود بهتر است برای جلوگیری از یک مقیاس بزرگتر از مرگ و وحشت از افزایش خطر بزرگتر شیوع.

بنابراین شما ممکن است تعجب چگونه شما می تواند کمک کند. من امیدوار هستم که ما فعالان جامعه سازمان ها و کسب و کار ادامه خواهد داد به شما کمک کنند و برای دریافت در تماس با وزارت بهداشت برای دیدن چگونه آنها می توانند کمک به گسترش تست و آشنایی با تجهیزات حفاظت فردی نیاز دارد.

اجازه دهید همه ما باقی می ماند و سخت کوش تمرکز بر علم و بازگشایی شده است.

دولت Rep. کارول تپه-ایوانز یک دموکرات از نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن