تشکر. Klunk نباید دفاع از وضع موجود

نظرآدری Farley انتشار: 10:10 AM EDT Jun 4, 2020روز دوشنبه در کنگره کیت Klunk (R-169) پیوست رهبران جامعه در هان

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

نظر

روز دوشنبه در کنگره کیت Klunk (R-169) پیوست رهبران جامعه در هانوفر YWCA به افتخار جورج فلوید بود که به طرز وحشیانه ای به قتل یک افسر پلیس در ایالت مینه سوتا در هفته گذشته. انعکاس به رئیس جمهور تهمت که bemoaned افسر را توهین به صادق پلیس در همه جا او را محکوم کرد "rogue افسران پلیس که besmirched نام خوب از اکثریت کسانی که از پوشیدن لباس." او سپس به نام برای سیستم قضایی برای برگزاری این مسئول افسران پاسخگو و مهربانی و عشق به پیروزی در قلب ما و خانه است.

در حالی که Klunk باید تحسین برای پرداختن به نژادی و بی عدالتی اظهارات او را کمی بیشتر از دفاع از وضع موجود است. آنها وانمود مشکل این است که چند "بد سیب" و در نتیجه, که راه حل این است که به تغییر نگرش ما. واقعیت این است که مدرن پلیس در امریکا رشد بردهداری با بیان هدف از ردیابی و کنترل آمریکایی های آفریقایی تبار. با وجود گذشت زمان و دستاوردهای دوران حقوق مدنی موسسه است متزلزل این ریشه است. در بسیاری از راه های نظارت از جمعیت اقلیت تنها شدت یافته است. این مشکل هرگز حل و فصل شود با نشستن در اطراف آواز kumbaya.

در antebellum, جنوب, اولین پلیس جسد برده گشت که کار به تعقیب فراری و جلوگیری از شورش. در طول جنگ نظامی در زمان بیش از این توابع. سپس هنگامی که به بردگی گرفته شده افراد بودند آزاد محلی کلانترها اجرا تبعیض نژادی است. این مقامات مجازات نیست سفیده که بدون محاکمه اعدام آمریکایی های آفریقایی تبار و یا قتل آنها توسط اراذل و اوباش. درست عدالت کیفری بود و هرگز خود را حق.

د-تفکیک مجبور اجرای قانون به تغییر تاکتیک یک بار دیگر اما هدف اصلی—surveilling سیاه بدن—هرگز رها شده است. هر چند پلیس بخش های متنوع تر امروز دهها منجر به نرخ های بالاتر از غلط دستگیری و نادرست محکومیت سیاه پوستان. سیاه پوستان نیز نامتناسب هدفمند و زندانی به همین جنایات و آنها 2.5 برابر بیشتر احتمال کشته شدن توسط پلیس. در برخی از شهرستانها آنها 14 بار به عنوان به احتمال زیاد به بار نسبت به سفید پوستان است. آنها باید کمی مراجعه کنند. اتحادیه های کارگری تا حد زیادی محافظت از افسران مانند درک چوین که کشته جورج فلوید از شکایت از سوء رفتار و دادستان صورت بسیاری از موانع شارژ ،

در حالی که Klunk خواهد شد که ما بر این باورند که چوین و افسران nonchalantly به دنبال او را به عنوان فشرد زندگی از یک انسان بودند پرت آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته بود چوین اولین بازار مال فروشان. او تا به حال سابقه استفاده بیش از حد و حتی منجر به مرگ نیروی یک بار متلاشیکننده به یک حمام به ساقه یک 21 ساله مرد سیاه و سفید و سپس ادعا می کنند که این فرد نقل مکان کرد و برای او (Chauvin) در تفنگ. او در طول زندگی حرفه ای ظاهرا خوب سیب اطراف او را بارها و بارها نگاه راه دیگر.

بی عدالتی مدرن پلیس نباید تعجب یک مسیحی مانند Klunk. انجیل اعلام کرد که دانه های بازیگران بر بد خاک و یا سنگ را رشد نمی کنند—آنها را پژمرده و بی خار. درک این, Black Lives Matter جنبش به نام پال خواستار قطع بودجه دولت نیروهای پلیس و ساخت جایگزین جامعه برنامه های ایمنی که ریشه در باورهای اساسی است که همه انسانها دارای کرامت است و وزارت امور خارجه-تحریم خشونت باید پایان یابد. برخی از فعالان به نام به از بین بردن پلیس کارگری که کمک به نگه داشتن شکایت از نیروی بیش از حد و سوء دیگر در کابینت های قفل شده. دیگران خواستار بیشتری برای حمایت از خبرچین که گزارش سوء استفاده. هنوز هم دیگران را به نام آموزش و پرورش در تاریخ آمریکا پلیس در آموزش دانشکده بنابراین افسران باید یک درک عمیق تر از ستمگران شیوه های جاسازی شده در حرفه خود.

ما می توانید مطمئن شوید که از یک چیز: منحصرا معنوی اقدامات که Klunk است proffering مطمئنا منجر به بیشتر جورج Floyds. در حالی که نماز و تغییرات از قلب مورد نیاز آنها هرگز جبران یک سیستم ساخته شده بر این باور اساسی که تنها افراد خاصی فرزندان خدا هستند.

آدری Farley زندگی در هانوفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب