خواهان فشار برای کاهش بیکاری به 200 دلار در هر هفته

"توهین" چیزی است که سناتور کامالا هریس به نام GOP همکاران که 600 دلار در هفته بود بیش از حد به "افرادی که از

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

"توهین" چیزی است که سناتور کامالا هریس به نام GOP همکاران که 600 دلار در هفته بود بیش از حد به "افرادی که از طریق هیچ گسل از خود را دارند." اقتصادی تقسیم اتحاد جمهوری خواهان مجلس سنا فشار برای کاهش به $200 فدرال بیکاری پرداخت به منظور کمک به حفظ کارگرانی که شغل خود را از دست با توجه به COVID-19 — 24,000 در شهرستان سانتا باربارا به تنهایی — در حالی که رئیس جمهور تهمت می خواهد برای اضافه کردن $1.75 میلیارد دلار برای حفظ FBI ساختمان زن سبک و جلف-گوشه ای به یکی از هتل ها. اگر مقر به واشنگتن نقل مکان کرد را در حومه شهر به عنوان پیشنهاد شده است یک رقیب hotel توسعه دهنده گزارش eyeing نقطه.

اضافی بیکاری خاتمه این جمعه. بیش از 19 میلیارد دلار ریخت و به اقتصاد هفتگی از محرک های اضافی پول پرداخت می شود به حدود 32 میلیون آمریکایی در بیکاری در سراسر کشور. سی و نه میلیون نفر از کسانی که دلار صرف شد و در شهرستان سانتا باربارا. "مزایای نه تنها کمک به دریافت کنندگان; آنها همچنین حمایت از کسب و کار محلی که در آن پول صرف" کالیفرنیا سناتور دایان فاینستاین گفت. "موسسه سیاست اقتصادی تخمین می زند که بیش از پنج میلیون شغل شد پشتیبانی شده توسط این درآمد اضافی از جمله 800,000 شغل در کالیفرنیا است. این برنامه نگه داشته است اقتصاد از درد و رنج و حتی بیشتر آسیب برساند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بیکاری بابا Barbarans که تماس Assemblymember Monique لیمون خود را ابراز ترس و نگرانی بیش از سود بالقوه از دست دادن: "ما در حال شنیدن داستان های بسیاری از ترکیبات که در حال مبارزه حتی با اضافی $600 به تعهدات مالی خود را," لیمون گفت. "آنها از ترس از دست دادن خانه خود و دسترسی نداشتن به مراقبت های بهداشتی. اضافی دلار تبدیل شده اند بسیار مورد نیاز تاسیسات برای برخی از خانواده ها که می خواهند به بازگشت به کار, اما نمی تواند برای تعدادی از دلایل است." دفتر او شده است شنوایی اغلب از مردم در آخرین ردیف از کسب و کار کالیفرنیا مجاز به باز کردن از جمله مدل مو, آرایشگران, هنرمندان و صنعتگران در سرگرمی و مترجمان آزاد است.

استاد راهنما گرگ هارت مربوط هفتگی COVID گزارش روز سه شنبه با بیان این که دولت بیکاری پرداخت می شود به طور متوسط $1,350 هر ماه با بسیاری از گرفتن کمتر از آن. "آن را یک اقتصاددان به درک چقدر دشوار است به پرداخت اجاره و زنده ماندن در شهرستان سانتا باربارا در $1,350 یک ماه است که ما هزینه های مسکن برخی از بالاترین در دولت" هارت گفت. او پیش بینی کرد که از دست دادن خواهد موج دار شدن از طریق کل اقتصاد که نزدیک بود افسردگی-سطح سختی.

ایالات متحده آمریکا دارای موقعیت unenviable در بالای لیست مرگ برای کشورهای با داشتن فقط گذشت 150,000 افرادی که فوت کرده اند از COVID-19. تعداد موارد منجر به برتری 4.4 میلیون نفر است. کالیفرنیا اشغال نقطه بالا برای کل موارد در کشور: 471,310 در جولای 28. بیش از 8,600 که مردم در دولت است.

این بیماری که قرار است در 24,000 مردم از کار در شهرستان سانتا باربارا به رهبری بود رو به بالا به طوری که به سرعت کلبه بیمارستان لغو برخی از اعمال جراحی الکتیو به نگه داشتن آن تخت های موجود در این شهرستان به حالت تعلیق در مراقبت های شخصی کسب و کار دوباره و داخل سالن ناهار خوری بود دستور داد به جای خارج از منزل تنها است. 10 روز تاخیر در نتایج آزمون باعث می شود آن را دشوار است به تفسیر در روند روزانه مثبت, موارد, اما گذشته, هفت روز, مجموع 850 موارد جدید در مقایسه با 993 برای هفت روز قبل از آن. آن 559 قبلی برای هفت روز شروع ماه جولای 7. برخی بیشتر آمار ممکن است بستری شدن در بیمارستان است که آمار بالایی از 86 بيمار در جولای 23 و به تدریج کاهش یافته و به 79 به عنوان ژوئیه 27.

دموکرات ها در تپه گذشت قهرمانان در عمل ممکن است برای دوباره پر کردن صندوق بیکاری و همچنین ارائه مواد غذایی و مسکن, کمک, مزرعه, پرداخت, گسترش COVID تست $1,200 به افراد و $1 تریلیون دلار در بودجه به استانها. خواهان شروع به گرفتن این موضوع تنها در هفته گذشته. پول می رود به دولت های جمهوری خواه لایحه اگر چه تنگی در حال سست تا حدودی برای $150 میلیارد دلار به کشورهای در مراقبت عمل از مارس.

و همچنین به عنوان تنظیم بیکاری محرک در $200 جمهوریخواه لایحه ای که هنوز در مذاکرات با دموکرات ها بودجه یکی دیگر از 1200 دلار در پرداخت به خانوارها و 500 دلار به وابستگان. آن را نیز حفاظت از کسب و کار و مدارس و بیمارستان ها از COVID ادعای مسئولیت به برخی از درجه است. آموزش و پرورش متمرکز بر بخش شامل 70 میلیارد دلار به مدارس و 30 میلیارد دلار به کالج ها و 5 میلیارد دلار به دولت فرمانداران به صرف در مدارس. دموکرات ها اختصاص 100 میلیارد دلار قبل از سقوط تعطیلی مدارس اعلام شد به دلیل فزاینده همه گیر و خانه رهبر نانسی پلوسی اعلام کرد او را از فشار برای افزایش مقدار.

Assemblymember لیمون به نام قانون گذاران برای پیدا کردن یک مصالحه به عنوان همه گیر بدتر: "این مهم است که نمایندگان با هم کار کنند برای پیدا کردن بهترین تسکین موقت برای کمک به آسیب دیده ترین در طول این بحران است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب