ماموریت نجات دارای 4 جولای کباب شام برای بی خانمان مهمانان

حتی در میان همه گیر سانتا باربارا نجات ماموریت خود را ادامه داد 4th جولای سنت از استقبال بی خانمان مهمان به آن

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

حتی در میان همه گیر سانتا باربارا نجات ماموریت خود را ادامه داد 4th جولای سنت از استقبال بی خانمان مهمان به آن Yanonali خیابان تسهیلات برای کباب کردن شام — آمریکایی تمام همبرگر و هات داگ و مقدار زیادی از طرف. حدود 130 مهمانان از کسانی که در دهه بیست سالگی خود را به کسانی که در دهه هفتاد و از جمله حداقل 10 جانبازان به این رویداد جشن.

مهمانان بودند که به گرمی مورد استقبال کارکنان و مسکونی شرکت کنندگان در برنامه در حیاط بود که تزئین شده با رنگ قرمز سفید و آبی بالن و streamers در حالی که خوش بین موسیقی پخش شده از بلندگو.

COVID نگرانی های ایمنی تغییرات مورد نیاز در این سال رفته بودند سنتی, کارناوال بازی ها, موسیقی زنده و تعداد زیادی از داوطلبان. اما کارکنان خط مقدم و درمان مسکونی شرکت کنندگان در برنامه تضمین مهمان یک وعده غذای گرم, مراقبت, تعامل انسان از یک فاصله امن و بلیط بخت ازمایی برای کوله پشتی و کارت هدیه جایزه. جعبه شام به جای بوفه خط های اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن (به جز در حالی که غذا خوردن) مورد نیاز بود و مهمانان خوردند در فاصله مناسب جداول در نمازخانه.

رئیس جمهور رولف Geyling مشترک چگونه به ماموریت نجات را دوست دارد به انجام کاری خاص در جولای 4th چرا که "در حالی که زندگی به اندازه کافی دشوار است هر روز از سال که شما در حال خانمان در تعطیلات به خصوص شما یادآوری می شود که شما در حال جدا و مبارزه." همچنین به طور معمول سواحل که در آن بسیاری از افرادی که بی خانمان جمع گرفته شده توسط جمعیت در این روز و در این سال نشسته یا دراز کشیدن در ساحل ممنوع شد.

فقط به عنوان با 4 ژوئیه جشن نجات ماموریت انجام عملیات روزانه خود را — هر دو بی خانمان خدمات مهمان فراهم می کند که پناهگاه دوش و وعده های غذایی 365 شب در هر سال و آن مردان و زنان درمان مسکونی برنامه که 12 ماه برنامه های سوء مصرف مواد.

Geyling تاکید کرد که ماموریت نجات شده است هوشیار با حرارت چک ماسک پوشیدن اجتماعی فاصله و پروتکل های دیگر. تنها یک بی خانمان مهمان دارای آزمایش مثبت برای COVID و شده است وجود دارد یک نمونه واحد از گسترش در شش هفته پس از. یک شرکت تمیز کردن می کند تمیز کردن عمیق و گشت در طول شب اطمینان حاصل شود که هر کسی با یک سرفه یا نشانه ای دیگر از هم جدا شده است و تست شده است.

با توجه به Geyling یک چالش بزرگ COVID شمار برای ماموریت نجات است عدم تماس فیزیکی— قادر به نشستن به کسی و گفتگو بیش از یک وعده غذایی. تعطیلات اعیاد وی افزود: به طور معمول زمان به تاخت و تاز در بهبود روند ایجاد روابط.

Geyling ابراز قدردانی از اهدا کنندگان که حمایت قوی باقی مانده در COVID بار و فعال ماموریت نجات برای ادامه کار خود را. اهدا کنندگان "در ادامه به رسمیت شناختن است که نیاز دارد که ماموریت نجات وجود داشته باشد به خدمت اینجا هستید بیشتر از همیشه وجود دارد و احتمالا بسیار کمتر مکان برای افراد در شرایط حاد به نوبه خود به دلیل کاهش و نگرانی در این سازمان در جامعه است." ماموریت نجات باقی مانده است "متعهد به باز ماندن 365 شب در هر سال و در میان COVID آن است که همه مهم تر وجود دارد که می تواند یک محل برای افرادی که از جان گذشته به نوبه خود."

پس از 12 میلیون دلار بازسازی آن از 40 ، 000 فوت مربع امکانات که تکمیل شد در سپتامبر گذشته ماموریت نجات قادر بوده است به جای در یک محیط امن اجتماعی فاصله همه بی خانمان ها که به دنبال سرپناه یک وعده غذای گرم و یک دوش گرم. در ماه ژوئن آنها به طور متوسط 77 مهمان گذراندن شب و 94 برای شام تنها. وجود دارد 151 منحصر به فرد مردان و 50 منحصر به فرد زنان خدمت کرده است.

مردان و زنان مسکونی برنامه های درمان نیز ادامه داد: در طول COVID کامل با آموزش دانشگاهی و آموزش قطعات. ناتوانی در آزمون در روزهای اولیه از COVID ناشی از یک مکث کوتاه در کسانی که جدید اما به عنوان به زودی به عنوان تست در دسترس شد تازه واردان اجازه داده شد دوباره. وجود 30 مرد و 19 زن در برنامه. دمای معمولی چک اجتماعی فاصله و دیگر COVID پروتکل ها با دقت به دنبال در این برنامه به عنوان به خوبی.

در سراسر کشور تنها یک پنجم افرادی که از شروع برنامه درمان کامل آن و تنها یکی از پنج که تکمیل برنامه حفظ بهبودی برای مدت پنج سال. در حال حاضر ماموریت نجات را تکمیل میزان 43 درصد و 54 درصد حفظ بازیابی پنج سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا کمک مالی به sbrm.org.

عکس: دیل وبررئیس جمهور رولف Geyling (راست) با دختر اولیویا Geyling
عکس: دیل وبربخت ازمایی برنده جایزه
عکس: دیل وبربخت ازمایی برنده جایزه
عکس: دیل وبردرمان مسکونی شرکت کننده در برنامه و آشپزخانه سرپرست فردی رشاد گریل همبرگر و سگ.
عکس: دیل وبرمهمان در تعطیلات وعده غذایی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن