محققان ایجاد 'فیلم' به تصرف خود گام مهم در فتوسنتز

یک تیم بین المللی از دانشمندان از جمله محققان از لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی استفاده از کریستالوگرافی و طیف سن

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

یک تیم بین المللی از دانشمندان از جمله محققان از لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی استفاده از کریستالوگرافی و طیف سنجی تکنولوژی را به تصرف خود گام مهمی در فتوسنتز است.

منتشر شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در مارس 20, مطالعه نگاه به طور خاص در یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که در طول فتوسنتز که در آن دو مولکول های آب تقسیم به شکل یک مولکول اکسیژن. این یافته ها می تواند کمک به محققان در توسعه فن آوری مانند فتوسنتز مصنوعی با دستگاه های که تقلید از طبیعت است.

محققان شناخته شده اند ساختار photosystem دوم پروتئین است که تسهیل واکنش به مدت 20 سال با توجه به Berkeley Lab, دانشمند ارشد نیکلاس متوسط ساتر. دانشمندان با این حال هنوز در تلاش برای درک بیشتر جزئیات خاص از واکنش.

"طبیعت نمیفهمد چگونه به انجام این تبدیل بسیار کارآمد" گفت: Ruchira Chatterjee یک از نویسندگان این مطالعه و برکلی کارکنان آزمایشگاه تحقیقاتی مرتبط. "ما می خواهیم به درک آنچه در طبیعت می کند و چه اصول آن استفاده می کند به طوری که مردم می توانند کار بر روی آن و توسعه آن است."

در طول فرایند که توسط نور خورشید انشعابات آب و اکسیژن آب می رود از طریق چهار متحده است.

این تیم به طور کلی هدف این است که برای درک بهتر جزئیات خاص از تحولات که مولکول های تحت بین هر دولت از این روند با توجه به همکاری نویسنده و برکلی و آزمایشگاه دانشمند ارشد Junko یانو. این مقاله در یک نگاه واسطه بخشی از این فرایند است.

یانو اضافه شده است که فن آوری های جدید به تازگی اجازه این زمینه برای تبدیل شدن به پیشرفته تر.

این تیم کار کرده است با X-ray free-electron lasers واقع در همکاری آزمایشگاه برای 10 سال گذشته است. این دستگاه را قادر می سازد محققان به تجزیه و تحلیل پروتئین است که در آن واکنش می گیرد و دیدن نقاط خاص در طول واکنش.

"این یک امکانات جدید روش جدید است. ما نیاز به توسعه تکنیک های مختلف را قادر می سازد که ما آزمایش" یانو گفت. "همین دلیل است که مصرف آن را به مدت طولانی, اما ما به آرامی در حال پیشرفت است."

اساسا این فناوری کمک کرد تا این تیم ایجاد یک "فیلم" برای یک بخش از واکنش. با انجام این محققان قادر به دیدن است که بین این دو کشور از واکنش شیمیایی یکی از دو مولکول های آب وارد برای شروع آب-تقسیم واکنش.

این مطالعه نشان می دهد تنها بخشی از واکنش اما این گروه امیدوار است در نهایت ادامه "فیلم" کل واکنش با استفاده از این تکنولوژی هنگامی که تمام امکانات درگیر بازگشت به عملیات عادی.

"از آن گرفته شده ما در یک زمان بسیار طولانی برای رسیدن به جایی که هستیم و این به دلیل آن بوده است بسیار سخت به زوم در در اتمی جزئیات" متوسط ساتر گفت. "گام بعدی این است که همچنان در زمان برای دیدن چگونه بعدی مولکول آب می آید را به واکنش و سپس چگونه آنها با یکدیگر پیوند می خورند."

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن