محققان پیدا کردن داده های جدول زمانی برای پایان پرمین انقراض

یک تیم بین المللی از محققان کشف اطلاعات از طریق مطالعات زمین شناسی نشان می دهد که قبلا برگزار می شود جدول زمان

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

یک تیم بین المللی از محققان کشف اطلاعات از طریق مطالعات زمین شناسی نشان می دهد که قبلا برگزار می شود جدول زمانی برای پایان پرمین انقراض است و نیاز به بازسازی.

پایان پرمین انقراض که اعتقاد بر این است که رخ داده است قبل از دایناسورها وجود داشته کشته شدن بیش از 96 درصد از زندگی دریایی و 70 درصد از زمین های گونه.

"ما قادر به قرار دادن با هم یک تصویر کامل تر از آنچه که در آخرین پرمين در آفریقای جنوبی در زمین" گفت: Robert e ⓐ tps یک استاد زمین شناسی در Colby کالج در ایالت مین است. "این رکورد در حال حاضر قادر به مقایسه با یک رکورد است که تولید در شرق استرالیا است."

این پژوهش در ابتدا تحت تأثیر منتشر شده فرضیه در مورد فروپاشی و از بین رفتن پوشش گیاهی در پایان پرمین انقراض.

این فرضیه ادعا کرد که پس از این انقراض گیاهان و مهره داران پس از تکامل مهره داران به یک گروه متنوع حتی در شرایطی که از گیاهان است. به عنوان بسیاری از مهره داران بودند که گیاه خوار هستند, با این حال دانشمندان متوجه شدم این پاسخ را ندارد بیولوژیکی حس.

در سال 2003 e ⓐ tps شروع به کار بر روی این پروژه در آفریقای جنوبی به عنوان یک تحقیق از شرکت کنندگان. در سال 2005 او تا به حال برای اعمال خود بودجه شد و محقق اصلی. مطالعه شد و در نتیجه از طریق بودجه های مختلف کمک های مالی از سوی بنیاد ملی علوم.

"ما در حال حاضر می دانم که بعد از 18 سال تحقیق ... که هر چه اتفاق افتاده به گیاهان و شاید به حیوانات ... اتفاق رخ نداد و در همان زمان بزرگترین انقراض در تاریخ زمین رخ داده است که در اقیانوس" e ⓐ tps گفت. "هر آنچه اتفاق افتاده بر روی زمین اتفاق افتاده است 300,000 سال و یا شاید کمی بیشتر قبل از فاجعه در اقیانوس است."

این تیم متشکل از محققان از سراسر جهان از جمله دانشگاه برکلی را سینتیا Looy استادیار در یکپارچه گروه زیست شناسی.

اعضای این گروه در شرکت پژوهش و سفر به آفریقای جنوبی در طول سال به مطالعه خاکستر آتشفشانی سپرده در Karoo حوضه.

"این واقعا سرگرم کننده برای دیدن این سربازان از baboons فقط تقاضاهای مصرانه و ساخت انواع نویز در حدود 25 متر دورتر از جایی که من نمونه یک سایت گفت:" جان Geissman, یک استاد علوم در دانشگاه تگزاس در دالاس. "این یک بابون نشسته در بالای یک موریانه تپه مصرف s— و تمام دوستان خود را خنده شد. آن نوع سرد بود."

قبل از این تحقیق گرفت فسیلی موجود تخت شده بود مورخ با شماره های جامد با توجه به یوهان Neveling یک شرکت محقق و دانشمند ارشد در شورای علوم در آفریقای جنوبی.

هنگامی که خاکستر تخت در حوضه کشف شد و مشخص شد که سن مسن تر از آنچه قبلا تصور یافته های led محققان به گمان است که این فسیل تخت در واقع ممکن است بیش از حد پیر مرتبط با پایان پرمین انقراض است.

"وجود خواهد داشت حداقل تا حدی کمی از غم و اندوه که Karoo دیگر نمی تواند مدعی داشتن و حفظ بهترین رکورد زمینی نسخه از پایان پرمین انقراض," Neveling گفت: در یک ایمیل.

Neveling اضافه شده است که دانشمندان در حال "متفاوت از دیگر مردم" و غرور را در حال قادر به ایجاد که ادعا می کنند.

با این اطلاعات جدید Neveling امیدوار است که Karoo سنگ ها ممکن است در حال حاضر کمک به پاسخ به سوالات موجود در مورد انقراض در زمین جستجو برای واقعی پایان پرمین مرز و تماس بین برخی فسیلی جوامع است.

"یک دهه و نیم بعد من خودم را هنوز هم سرهم بند در این زمینه" Neveling گفت: در ایمیل. "من هرگز فکر نمی کردم این امر این تاریخ و زمان آخرین طولانی است."

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن