محققان امیدوارند به اعمال اصول gecko نقل و انتقال به روبات

Geckos استفاده از انگشتان خود برای مقابله با نیروی جاذبه و سفر خود را بر روی تقریبا هر سطح در هر جهت محققان در

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

Geckos استفاده از انگشتان خود برای مقابله با نیروی جاذبه و سفر خود را بر روی تقریبا هر سطح در هر جهت محققان در یک مطالعه اخیر.

مقاله همكاري توسط محققان در دانشگاه برکلی و دانشگاه نانجینگ هوانوردی و فضانوردی, شد, منتشر شده در مجله مجموعه مقالات انجمن سلطنتی B در روز چهارشنبه. یافته های کمک به روشن gecko نقل و انتقال است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه بهتر bio-inspired robot مدل با توجه به رابرت کامل, co-نویسنده و استاد دانشگاه از یکپارچه زیست شناسی.

"ما در تلاش برای پاسخ به یک سوال ساده از آنچه ارزش داشتن چندین انگشتان پا, و راه ما این است که ما مورد مطالعه قرار geckos که جهان قابل توجه انگشتان پا" کامل گفت. "Geckos می توانید در هر کجا و ما می خواستم به می دانم که چگونه آنها را انجام دهد."

محققان تا به حال geckos اجرا در سطوح افقی به طوری که آنها می تواند مطالعه و بررسی چگونگی geckos با استفاده از انگشتان خود را به تنظیم برای نیروی گرانش.

آنها دریافتند که geckos قادر به سفر در سراسر سطوح با توزیع کنترل و realigning انگشتان خود را. آنها همچنین کشف کردند که geckos منتقل وری فقط به عنوان سریع به عنوان آنها با صعود به سمت بالا.

"این نشان می دهد که داشتن بیش از یک پا خیلی خوب است چرا که اگر کسی نتواند شما را افزونگی و دیگر انگشتان پا می تواند نوع گام در" کامل گفت. "این نوعی بود و ما نمی تواند آنها را شکست مهم نیست — حتی اگر ما تا به حال بزرگ لغزنده تکه های آنها هنوز هم قادر به درک."

کامل بود بخشی از تیم است که برای اولین بار کشف چگونه geckos چوب به سطوح در اوایل 2000s. از آن پس دانشمندان تحقیق ویژگی های بسیاری از gecko پا از جمله موهای پا و پا آرایش.

"این مطالعه ارائه می دهد یک مرتبه بالاتر دیدگاه gecko چسبندگی" گفت: الهام استارک استادیار زیست شناسی در دانشگاه روچستر که همچنین مطالعات چگونه geckos چوب به سطوح. استارک گفت: مطالعات مشابه معمولا تمرکز بر میکروسکوپی موهای مارمولک خانگی, انگشتان پا است که منجر به چسبندگی.

کامل گفت: محققان در حال تلاش برای درک بهتر اصول از نقل و انتقال و دلبستگی به طور کلی نه تنها برای geckos. یکی از پروژه های فعلی خود را که شامل سنجاب در اطراف پردیس نشان داده است که سر پا هستند مهم برای سنجاب نقل و انتقال و همچنین.

محققان بخشی از یک تیم چند رشته ای مشغول به کار برای طراحی جستجو و نجات با روبات. کامل گفت که پا در حال آشکار عوامل را در نظر بگیرید, برای افزایش یک ربات چابکی.

استارک برنامه ای برای استفاده از این یافته ها به کمک کرافت سوال برای تحقیقات خود در gecko چسبندگی.

"این مطالعه یکی از تنها چند که نشان می دهد ما می توانند یاد بگیرند و حتی بیشتر از geckos" استارک گفت: در یک ایمیل. "من فکر می کنم یکی از آینده راههای برای زیستی با الهام از مارمولک محصولات روبات. این مطالعه پایه مناسب برای حرکت آن رو به جلو است."

اما Rooholfada است منجر پژوهش و ایده های خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب