ساکنان برکلی ساختمان در صورت افزایش قبوض آب و برق

افراد ساکن در Allston و ورزشگاه محل آپارتمان را تجربه کرده اند افزایش قابل توجهی در صورتحساب ابزار خود را در س

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

افراد ساکن در Allston و ورزشگاه محل آپارتمان را تجربه کرده اند افزایش قابل توجهی در صورتحساب ابزار خود را در سال گذشته.

افزایش پردیس ارشد ریچارد چن ساکن Allston محل واقع در 2312 Fulton سنت و عضو سابق روزانه کالیفرنیا در اصل مشخص شده شکایت در مورد افزایش قبوض آب و برق با وجود آپارتمان خود را در حال خالی در ق, پست, مارس 27.

"من از نوع شروع به توجه به این که حساب بانکی من واریز شد overdrawn چون من قرار داده دقیقا مقدار پولی که من برای اجاره در آن وجود دارد و پس از آن من قرار بود 100 دلار برای آب و برق فقط در مورد گفت:" اریک هرمان ورزشگاه محل اقامت و دانشگاه فارغ التحصیل. "وقتی که شروع به گرفتن overdrawn بودم: 'صبر کنید, چگونه می تواند باشد ؟ من با قرار دادن مقدار زیادی از پول اضافی در اینجا برای آب و برق.' "

Shashank Dholakia یک Allston محل اقامت و افزایش دانشگاه ارشد, ادعایی است که در اجاره نامه ساکنان شارژ چند برابر از 1.9 به صورت یک سه گانه اشغال آپارتمان, اما پس از بررسی این لایحه ابزار بیانیه گفته پیدا است که آنها به اتهام ضرب در سه.

Allston و ورزشگاه محل مدیریت تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

در علاوه بر این به افزایش قبوض آب و برق, هرمان, ادعایی است که او و هم اتاقی خود متهم شدند $1,900 هر یک در اوایل فسخ اجاره نامه حتی اگر آنها نمی, درخواست یک و 250 $برای سه ماه گذشته برای لغو نقطه پارکینگ.

هرمان اشاره کرد که هر دو آنها دریافت بازپرداخت برای این اتهامات.

چن افزود که او با تجربه 30 درصد افزایش در صورتحساب ابزار خود را پس از سقوط 2019 شد که متهم همان مقدار در آب و برق بعد از او و هم اتاقی خود را منتقل 15 مارس.

با توجه به چن مدیریت املاک گفت: قیمت های باقی مانده مطابق زیرا هر یک از مستاجر قبض آب و برق تعیین می شود این لایحه برای کل ساختمان و نیست که در حال حاضر زندگی می کنند وجود دارد.

کری شانون, بازدید از دانشگاه برکلی تاریخچه مدرس دانشگاه و ورزشگاه محل اقامت به مدت پنج سال وجود دارد گفت: تغییر در مدیریت اموال در اواخر سال 2019 که به معنای ساکنان شد نه شارژ آب و برق برای سه ماه و پس از آن بودند به اتهام.

هرمان و Suchir Joshi یک Allston محل اقامت و افزایش پردیس ارشد نیز اشاره کرد که صورتحساب ابزار خود را شروع به افزایش در سقوط 2019.

"یک روز به شما ایمیل خود را باز کنید و می بینید یک لایحه برای چه چیزی تقریبا نزدیک به دو برابر خود را ماهانه قرارداد اجاره و پس از آن وجود دارد یک دسته از بار اتهامات ابزار; شما خیلی به عقب گرفته شده," شانون ادعا. "وجود دارد هیچ سر تا به نمایندگی از شرکت مدیریت املاک در وهله اول است."

PG&E سخنگوی آریانا Vanrenen گفت: انواع چیزها می تواند تاثیر هزینه ابزار از جمله استفاده از آب و ایالتی سیاست های عمومی و برنامه و اعتبارات قانونی تصمیم گیری مشتری و رای دادن به گزینه های.

علاوه بر این Vanrenen گفت: اگر PG&E نیاز به مهم تغییرات نرخ آن تسلیم پیشنهاد به California Public Utilities Commission. این پیشنهاد پس از بررسی در یک جلسه عمومی روند و این کمیسیون تصمیم می گیرد چه چیزی بهترین تصمیم است.

"PG&E باعث می شود پول در هزینه های ایجاد زیرساخت برای ارائه انرژی و همچنین چگونه کارآمد ما اجرای کسب و کار ما و چگونه به طور موثر به ما کمک به کاهش مشتریان ما استفاده از انرژی." Vanrenen گفت: در یک ایمیل. "کمک به مشتریان خود استفاده کمتر از برق و گاز است که در هر کس بهترین بهره است."

Matthew Brown اقدام مدیر اجرایی برکلی اجاره تثبیت هیئت گفت: هیئت مدیره دریافت کرده است و نه هر گونه شکایت از افزایش قبوض آب و برق. قهوه ای اشاره کرد که اگر افزایش قبوض آب و برق است که در بخشی با توجه به صاحبخانه و واحد اجاره-کنترل و سپس اجاره هیئت مدیره خواهد بود قادر به شنیدن آن صورت.

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب