استراحت در cleats : بازی روز eulogy

از همه تون ممنونم که اومدين ما امروز اينجا جمع شديم تا زندگي يکي از دوستاي عزيزمون رو جشن بگيريم روزهای بازی س

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

از همه تون ممنونم که اومدين ما امروز اينجا جمع شديم تا زندگي يکي از دوستاي عزيزمون رو جشن بگيريم روزهای بازی سقوط، ما از دست شما در حال حاضر.

Pac-12 میراث طولانی و زیبا خود را به پایان برنامه ریزی نشده به ارمغان آورد. ببخشيد، به يه مداخله.

ما از طریق باران تماشا، دعا برای تبر به بازگشت و ستایش بازی بزرگ به عنوان یک زیارت برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان به طور یکسان. از همان ابتدا روزهای بازی حواس پرتی بسیار مورد نیاز از کاری بود که تمایل داریم خودمان را در آن دفن کنیم.

در حال حاضر ، به عنوان یک ترم بدون ورزش بافندگی ، بیایید قدم زدن به پایین خط حافظه.

هنوز ميتونم اولين بازيم رو به ياد بيارم شب قبل زمزمه های بالا و پایین سالن من در مورد بلیط بود نه آزمایش. آن هیجان باعث شد هرج و مرج پردیس برای یک لحظه مکث کند، مثل نسیمی که از میدان جنگ می وزد.

ساعت 8 صبح - خماری را از خواب بیدار کنید

این که آیا آن را از یک شب اواخر در پشته و یا یک mojitos بیش از حد بسیاری است، صبح شنبه تمایل به شروع با سردرد تقسیم. بیایید فقط امیدواریم که آن را اولین طعم خود را از sobriety از پنجشنبه نیست. هر چه مورد, تکان دادن مه و scrounge تا چیزی کافئین دار - شما به آن نیاز دارید.

9:30 صبح -- نشان می دهد تا پیش از بازی خارج از تم

پس از خوردن نیمی از نوار طبیعت دره، شما رول از رختخواب با پوشیدن قرض گرفته شده "کال پدر بزرگ" پیراهن و کفش است که هنوز در شکسته نشده است. هیچ شما را از هر چیزی که شما می توانید به بالا محصول پیدا کنید تم اطلاع داد، بنابراین شما باید وانمود کنید که شما را فراموش کرده است. شما می توانید هیجان شروع به ساخت احساس.

10:30 صبح -- تظاهر به دانستن کسی در سیگما آلفا اپسیلون

"پس، پیشنهاد شما کجاست؟" شما ممکن است در مراحل ناخوشایند یک انجمن برادری از کسی که دیوانه است که آنها در حال گرفتن استراحت از آبجو می میرند بشنوید. البته دزدکی وارد یک پیش بازی زندگی یونانی تقریباً مراسم عبور است. فقط يادت باشه که از آب جنگل پاک بشي و سعي کن بفهمي کي داريم بازي ميکنيم

ظهر -- تصادفا به سمت ورزشگاه

هنگامی که kickoff اتفاق می افتد و شما متوجه شما از دست رفته سه ماهه اول، گروه خود را شروع به زدن به سمت خیابان دورانت. بالا رفتن از آن تپه با برش کنگر فرنگی خود را در دست، شما در نهایت با سیزیف همدلی. شما درک می کنید که چرا یک فن خرس واقعی تنها می تواند توسط عضلات گوساله خود را شناسایی.

اگر شما هوشمند -- یعنی ، محافظه کار با مصرف الکل خود را -- شما نمی خواهد مشکل بیش از حد وارد شدن به بازی داشته باشد. سپس، شما می توانید رسوایی واقعی شما در تور یاد بگیرند کشف: فلکس دلار کار در ایستاده میان وعده. "اوه، پسر! دلار برکلی ما نرخ ارز هات داگ دارد!»

12:45 بعد از ظهر — سعی کنید تا پایان بازی باقی بماند

به آن یکی از دوستانی که سعی می کند چند دقیقه قبل از پایان بازی ترک کند تا «ترافیک را کتک بزند»: بهترین قسمت را از دست داده ای.

چیزی جادویی زمانی اتفاق می افتد که کل پردیس توجه جمعی خود را مانند اشعه خورشید از طریق یک ذره بین بر روی میدان متمرکز می کند. در سراسر ورزشگاه، نابغه های منتظر فریاد می زنند که ریه هایشان در تیمی درشت می شود که بیشتر از نه، قرار است باخت.

چه مراسم زيبايي .

سوالاتی در مورد ثبات مالی کال بدون فصل فوتبال در حال چرخش است و این ترم بدون یکی از جدایی ناپذیرترین فعالیت های جامعه سازی ما متفاوت به نظر خواهد رسید.

با این حال، روحیه ای که ما را به دورانت سوق داد، که ما را در غرفه ها نگه داشت، که ما را به تخته امتیاز چسبانید که در هر دانش آموزی زندگی می کند. ما ممکن است بازی ها را برای اثبات آن داشته باشد، اما جامعه ای که به ایجاد آن کمک می کنند زنده و خوب است.

روزهای بازی، ما منتظر بازگشت پیروزمندانه شما خواهیم بود.

لوک استایلز برای بیر بایت، وبلاگ ورزشی دیلی کالیفرنیایی می نویسد. تماس با او در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب