نتایج جستجو دوباره از جرم عمومی تست

تا کنون 2,500 ساکنان شهرستان باید صف تا که از COVID-19 آزمون که هفته گذشته آغاز شد. حدود 1600 نتایج آمده اند

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

تا کنون 2,500 ساکنان شهرستان باید صف تا که از COVID-19 آزمون که هفته گذشته آغاز شد. حدود 1600 نتایج آمده اند با کمتر از یک درصد رای مثبت گزارش County Health سخنگوی جکی رویز یا نه افراد.

از 10,393 مردم آزمایش در شهرستان سانتا باربارا در مجموع 1,387 مثبت بوده است برای COVID-19. از این تعداد 1,146 شد و مرد 229 نفر زن بودند به دلایلی که هنوز ناشناخته است. شصت و شش مراقبت های بهداشتی کارگران قراردادی این بیماری یک سیگنال است که تا به حال بهداشت عمومی به دنبال اضافه کردن پرستاران به منظور آمادگی برای هر گونه افزایش در موارد بهداشت گفت: مدیر ون فراموش-Reynoso.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به عنوان یک کل شهرستان تا به حال 14 به تازگی مورد تأیید امروز نسبت به شش روز گذشته است. در اطراف شهرستان 26 شد و در بیمارستان امروز و دیروز — از 39 تا دو روز پیش. یازده شد در بخش های مراقبت ويژه در شهرستان سه بیمارستان سیستم: ماریان لامپوک دره و کلبه. جدید مرگ گزارش شد که تعداد ایستاده در 11. تا کنون 401 افراد بهبود یافته اند در حالی که 50 نفر با موارد خفیف تر هستند قرنطینه در خانه.

کلبه سلامت خود منتشر شد COVID بیمار و ونتیلاتور استفاده در هر روز هفته و سیستم بیمارستان تا به حال بیماران در تک رقمی در هفته های گذشته است. امروز شش بيمار در انزوا با COVID علائم و سه در بخش های مراقبت و سه بر یک. پنج تن از آنها تا به حال آزمایش مثبت است.

بنا به گزارش ها تنها یکی از موارد جدید در لامپوک ، تعداد COVID موارد در زندان رسیده یک چشم آبیاری زمانی که سطح گسترده آزمایش در 3000-اهل بیت تسهیلات هفته گذشته آغاز شد. آن افتاده به سمت بالا توسط صدها نفر برای سه روز.

جدید موارد ممکن است رام به ده ها تن در روزهای اخیر اما در مجموع در ادامه به تفاوت بین County بهداشت عمومی و اداره زندانها. تنها نیمی از این تسهیلات شده است تا کنون.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن