خرده فروشی آرماگدون

سانتا باربارا سیاستمداران نشسته در دست خود را — در حال حاضر کسب و کار پرداخت قیمت نهایی. برای 10 سال گذشته من

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا سیاستمداران نشسته در دست خود را — در حال حاضر کسب و کار پرداخت قیمت نهایی.

برای 10 سال گذشته من بسیار آوازی با نا امیدی من در این شهر ناتوانی در به نرم افزار-کسب و کار محلی. بی پایان مطالعات درب گردان در مرکز شهر سازمان با نام تجاری آمازون مجنون فرایند اجازه فقط ناتوانی در انجام هر عمل و یا سعی کنید هر ایده. جلسه بعد از جلسه هیچ حرکت رو به جلو و یا انجام می شود.

در حال حاضر به طور مستقیم از آنجا که این شهرستان دارای مجموعه ای از کسب و کار محلی برای موفقیت ما تلاش بیشتر است که ما باید در طول این بحران است. بسیاری از ما هستند — اما بیایید روشن — وقتی PPP (حقوق و دستمزد Protection Program) و وام SBA اجرا در چند هفته آن را به خرده فروشی در روز قیامت.

ما نمی توانیم زنده ماندن با منظقه. ما نمی توانیم زنده ماندن 50 درصد ظرفیت است. ما ممکن است قادر به شکستن حتی در بهترین حالت و با استفاده از ما رو به کاهش پس انداز برای پرداخت صورتحساب در خانه. اگر سیاستمداران ما شده اند و فعال و طرفدار کسب و کار ما بهتر خواهد بود قرار است برای دریافت از طریق این. اما آنها نیست.

من به تماشای شورای شهر در جلسه هفته گذشته است. بزرگترین خبر ؟ آنها نمی دانند که چه باید بکنید. توافق بر هیچ چیز نیست. و از همه مهمتر اگر هر چیزی می رود به چپ چپ "ما هیچ طرح ب" که دقیق نقل قول.

از آن زمان به بیرون آمدن از دفاتر خود را و می دانم آنچه اتفاق می افتد به مردم واقعی در مشکل واقعی.

و سپس شروع به کار. انجام کاری برای کمک به. که شغل خود را. شروع به انجام آن است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب