بازگشت به سانتا باربارا رستوران

آخرین پنج شنبه بعد از ظهر — زمانی که بسیاری از کشور بود و هنوز هم در درجه اول با تمرکز بر جهانی همه گیر به جای

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

آخرین پنج شنبه بعد از ظهر — زمانی که بسیاری از کشور بود و هنوز هم در درجه اول با تمرکز بر جهانی همه گیر به جای اعتراضات گسترده و شورش به آمده — آن را احساس مثل زمان مناسب برای ضربه خیابان دولت برای اولین سفر من در 11 هفته و ببینید که چگونه این رستوران بودند و در آغوش این شهر بسته شدن اصلی کشیدن به ماشین.

من شنیده ام که قبلی آخر هفته روز یادبود جمعیت بود کمی بیش از حد بزرگ و آشکار برای راحتی شاید بیش از حد jubilantly جشن ترک خوردگی باز دولت را پناهگاه در محل سفارشات. اما من همچنین می خواهم قدردانی یک نفس از هوای تازه تجارت باد به سانتا باربارا فروش راکد دانستن چگونه به شدت در بسیاری از موسسات و بسیاری از کارکنان چسبیده بودند به بقا.

عکس: Daniel Dreifussمشتریان در موسسه آل لذت بردن از آبجو و غذا در امتداد خیابان دولت.

این حال من اولین بار در شهر در بیش از دو ماه من سرعت ضربه با چند سوال غیر منتظره: آنچه من حتی پوشیدن زمانی که من به مرکز شهر? من باید ماسک مطابقت با ساز و برگ من? و من باید اصلاح من قرنطینه سبیل ؟ پاسخ: منظور شد: who cares?, who cares?, و البته که نه. چهارمین سوال که در آن به پارک بلافاصله آشکار: در این شهرستان تعداد زیادی در حال باز و رایگان در حال حاضر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


من پارک شده در چپلا-ویکتوریا زیادی گفت: مختصری سلام به میچل Sjerven و خدمه در bouchon — که در T-پیراهن و شورت به جای معمول کت و شلوار و کراوات و شروع به راه رفتن پایین خیابان دولت. آن را تنها 4 p. m. و آن را تقریبا به طور کامل خالی ذخیره برای برخی از نقاب کارکنان در خارج از انتظار خوب شیر و دوچرخه سواران زیپ پایین خالی آسفالت. من شروع به تعجب که آیا من تجربی تفرج بود و حتی رفتن به حس در همه اما قدم زدن پایین بلوک.

من ماسک در اطراف گردن من اما حتی در عرض 15 فوت تقریبا هر کسی پس از آن به نظر نمی رسد شایسته پوشیدن. دیگران بودند سخت کوش تر در پوشش و برخی از آنها را ندارد در همه. وجود دارد چند مردمی با بهره گیری از Draughtsmen پیمانه نیم لیتری و بونا اوندا empanadas خارج از موزاییک محلی و سالم و شاد-ساعت جمعیت خارج از تعقیب Bar & Grill, گسترش بالا و پایین پیاده رو.

عکس: Daniel Dreifussیک زن و شوهر لذت می برد شام در هولدرن جایی که گوه سالاد و دیگر steakhouse تخصص در حال حاضر در حال خدمت در پیاده رو از خیابان دولت.

زمان من ساخته شده آن را در گذشته Carrillo ما کاغذ عکاس به من گفت که او تا خیابان کمی پس من پشت و ملاقات ما در ماهواره S. B., که در آن یک deejay چرخید در سالن انتظار برای پیاده رو و جداول. قوانین ساده: منظور یک نفر در یک زمان با ماسک در صندوق و پس از آن خود را مواد غذایی و نوشیدنی که در آمد برو جعبه و فنجان را به جدول خود را که در آن شما می توانید خلاص شدن از شما و فرو رفتن در. من امیدوار برای یک تماس راه حل پرداخت اما من سنتی کار دست-به-کارت-بیش و ثبت نام-این-بررسی روال به دنبال کمک به خودم به ضد عفونی کننده بر روی میز است.

پس از crudite زیتون و spritzes ما منتقل پایین خیابان دولت, دوباره, که در برداشتن برخی از بخار 5:15 بعد از ظهر هنگامی که ما ضربه 500 بلوک بیشتر خوشحال پرنیان پدید آمده است. قرمز و سفید شطرنجی سفره خارج از جو کافه بسته بندی شده بودند و به خوبی فاصله در حالی که دوستداران آبجو در موسسه آل گرفته بود بیش از هر موجود جدول دوباره همه دوری فاصله و ریختن به خیابان دولت, blacktop, که در آن یک لیست خشکشویی قوانین جدید در یک ساندویچ هیئت مدیره در ورودی.

هولدرن را به نظر می رسید بیشتر دعوت با یک میز و درست در مقابل. ما را در بررسی با صاحب رس هولدرن بود که کار منشی تریبون خود را با ماسک, عینک ما ماسک به صندلی ما در خیابان و نشستم. خاک رس ارائه یک ورق چند لایه با کدهای QR که ما اسکن با ما اپل و دریافت مواد غذایی و نوشیدنی منوها. آسان و به طور کامل بدون تماس.

عکس: Daniel Dreifussگوه از کاهو در هولدرن در خیابان دولت.

بیش از margaritas کالاماری تن tartare و عظیم گوه سالاد — آورده با یک سرور در دستکش — من لذت می بردند در داشتن نیست به خود من شام برای اولین بار در ماه به عنوان یک گیتاریست ماجرا classic rock بازدید فقط در خارج از حصار. زمانی که من تا به حال ضربه به سر, سرور دیگری زد به پشت, گذشته همه بسته بندی شده و خالی داخل جداول برای دیدن اگر حمام باز شد. آن بود که در غیر این صورت طبیعی است.

با وجود تماس با ما سفارش پرداخت شد سنتی: در لایحه کتاب, کارت, گرفته, مشترک, قلم ارائه شده اگر چه من تا به حال خود من قلم من استفاده می شود که. آن را یک معامله بزرگ است اما اگر این می رود بسیار طولانی من انتظار می رود برای دیدن تکامل یافته روش پرداخت که از بین می برد, ترین, تماس, اینکه که اپل پرداخت و یا مربع و یا چیزی کاملا جدید.
من دروغ نمی گم همه چیز به هیچ به معنی "طبیعی" و مانند هر کس دیگری من ترجیح می دهم یک جهان که در آن ماسک و ضد عفونی کننده و سوء ظن در مورد که در آن هر کس در اطراف شما شده است به تازگی بود که وضع موجود. اما به عنوان 6 بعد از ظهر نور خورشید و جریان بر روی میز ما در لبه خیابان دولت, صندلی های ما در بالای خطوط سفید سابق دوچرخه سواری lane, این بازیگران طلایی گرما که برش خوش به نور نسیم اقیانوس.

عکس: Daniel Dreifussتند آهی تن ماهی تارتار در هولدرن در خیابان دولت.

این سال از من درنگ در آن بلوک خیلی بیشتر از سریع آبجو و یا سریع راه رفتن در جاهای دیگر و چیزی وجود دارد بسیار سانتا باربارا در مورد آن است. احاطه شده توسط خندان بودند تا مردم را به انجام آنچه آنها می تواند به زنده ماندن در این گران قیمت و در عین حال فوق العاده ای شهر من یادآوری شد تا کنون به طور خلاصه از دلیل من در اینجا حل و فصل یک ربع قرن پیش. من حتی سفارش استیک, اما من می خواهم احساس راضی به با من تفرج است که به نظر می رسید امن و اطمینان بخش به من راه می رفت تا خیابان به من کامیون به رشد جمعیت در معیار سما Sama و Trattoria Mollie است.

زمانی که من گذشت Arigato یک زن و شوهر بود چیدن سفارش خود را, و من آنها را شنیده مختصر ارز. "خوب به شما گفت:" مسئول پذیرش که مشتری پاسخ داد: "ما در حال انجام بهترین ما می توانیم حدس می زنم." من نمی تواند کمک کند اما با سر اشاره کردن.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن