نقد و بررسی | Chicano بتمن "نامرئی مردم'

Chicano بتمن جدید, آلبوم, نامرئی,مردم, است, مش در حال تحول ریتم و برروی مربا. در حالی که بسیاری از هنرمندان با

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

Chicano بتمن جدید, آلبوم, نامرئی,مردم, است, مش در حال تحول ریتم و برروی مربا. در حالی که بسیاری از هنرمندان با تاخیر تاریخ انتشار با توجه به COVID-19 روانگردان چهار قطعه تحویل باور نکردنی پروژه ای است که نباید نادیده گرفته است. گروه صعود به ویژه با توانایی خود را به فهرست راک ملودی و قالب آنها را با توجه به تاریکی سالن یا حیاط خلوت quinceañera جشن. صدای خود را از محدوده حداقل drumbeats به فصل basslines.

نامرئی مردم کپسوله Chicano بتمن توانایی ذاتی برای گسترش و انطباق. از آن آسان است برای دیدن چگونه یک آلبوم مثل این می گرفتن die hard Chicano طرفداران بتمن خاموش نگهبان آن را نباید غیر منتظره. این صدا مجسمه توسط هر یک از اعضای فرد حس موسیقی است. "رنگ زندگی" شبیه سازی دیسکو-rock fusion تلاش از ملکه خود را در سال 1982 آلبوم داغ فضا.

سوار را از طریق چرخ فلک از آهنگ یک سفر دیجیتالی funk همسان با شکوه synths و زرنگ و دانا آهنگسازی. اواسط سرعت "مانوئل داستان" کانال های اینده رقص صدا در حالی که "لحظه شادی" تن آن را فراهم می کند و یک mellowed شده-از سنگ. این Chicano صدا insinuates نوستالژی با یک اشاره از اکتشاف است که استقبال هنگامی که انجام می شود به زحمت آن را به عنوان نامرئی مردم.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب