نقد و بررسی | کریستوفر Knowlton را 'حباب در خورشید'

در حباب در آفتاب: فلوریدا رونق دهه 1920 و چگونه آن را در آورده رکود بزرگ, Santa Barbara, نویسنده کریستوفر Know

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

در حباب در آفتاب: فلوریدا رونق دهه 1920 و چگونه آن را در آورده رکود بزرگ, Santa Barbara, نویسنده کریستوفر Knowlton طول می کشد که خواننده را در یک تور هیجان از طریق یکی از اقتصادی آمریکا تاریخ رنگارنگ ترین و مهم قسمت ها: بزرگ فلوریدا املاک و مستغلات حباب عصر جاز.

در کمتر از یک دهه فلوریدا شد این سایت از چه باقی می ماند و بزرگترین مهاجرت انسانی در تاریخ آمریکا است. یک شبه ثروت های بزرگ و کوچک ساخته شد و سپس از دست داد — توسط میلیونرهای و طبقه متوسط شهروندان به طور یکسان. این مجموعه اکوسیستم دریایی از باتلاقی بود شتاب گیری روند رشد در این روند به کل جوامع ساخته شد که قبلا وجود نداشته است تنها تالاب و یا در مورد میامی ساحل, اقیانوس, شن و ماسه. الگوهای فشرده خط ساحلی توسعه است که سرچشمه در جنوب فلوریدا پس از آن مسئول برخی از بدترین محیط زیست و بلایای طبیعی از 21stcentury مانند جاری شدن سیل در نیواورلئان پس از توفان کاترینا.

زحمت تحقیق هنرمندانه سازمان یافته و به زیبایی نوشته شده این چند وجهی کار روایت تاریخچه آثار قنات روابط اقتصادی بین غرور و زیست محیطی اختلال در گفتن داستان از افرادی که به شکل فلوریدا است که ما امروز می دانیم. بدون ابتکار و تخیل از جمله چهره های رنگارنگ به عنوان ایندیانا متولد خودرو نجیب زاده کارل فیشر و حومه رویایی جورج مریک خواهد بود وجود دارد بدون ساحل میامی یا Coral Gables.

Knowlton که به تازگی به ریاست هیئت سانتا باربارا موزه تاریخ طبیعی سابق مالی روزنامه نگار و مدیر سرمایه گذاری با علاقه مادام العمر در پرنده نگری و مسائل حفاظت. در کار خود را با موفقیت ازدواج به ظاهر متضاد جهان توسعه کسب و کار و علوم طبیعی نشان می دهد که چگونه آنها در ران. خود را قبل از کتاب 2017 به همان اندازه enthralling گاو پادشاهی: تاریخچه پنهان کابوی های غربانجام خدمات مشابه ارائه تا جذاب تصویر باز-محدوده کابوی و گاو دوره که ویژه خود را وخیم فاجعه زیست محیطی است. به عنوان Knowlton آن قرار می دهد: "در اینجا این دو جهان از کسب و کار و علم — که نمی همان زبان صحبت می کنند. من در تلاش برای نشان دادن ضرورت نیاز برای آنها را به درک بهتر یکدیگر — و ما را به درک آنها. عدم انجام این کار قرار می دهد و بقای ما به عنوان یک گونه در معرض خطر است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب