نقد و بررسی | 'چهار بچه و آن را نتواند به تولید و سحر و جادو

پس در سنت بسیاری از دوران کودکی ماجراهای چهار بچه و این مراکز در حوصله بچه با روشن تخیل. مانند قهرمانان قلاب,

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

پس در سنت بسیاری از دوران کودکی ماجراهای چهار بچه و این مراکز در حوصله بچه با روشن تخیل. مانند قهرمانان قلاب, Jumanjiو Goonies قبل از Ros (Teddie-افزایش Malleson-آلن) است که یک bookworm که می خواند از Wonderlands و Neverlands سپس در می یابد او در زمین خود از جادوها آرزوها و موجودات است. متاسفانه خانواده های کمدی در اطراف او نتواند به تولید و سحر و جادو.

Ros تخیل آشکار بر روی get-to-know-شما تعطیلات ساحل در Cornwall. او با پدر دوست دختر جدید و دخترش (سر و صدا و Maudie) که تمام روز را صرف بازی های ویدئویی. در حالی که وجود دارد بچه ها تلو تلو خوردن بر tubby موجودی به نام Psammead که به نظر می رسد مانند یک ترکیب بین Grinch و Oscar the Grouch. ابراز شده توسط Michael Caine موجود کمک کودکان آرزوها از جمله هلیکوپتر سواری و پاپ استار شهرت. در ضمن راسل برند در نقش یک تبه کار/stalker/احتمال منحرف که آهنگ بچه ها به Psammead مخفی یارو.

چهار بچه و آن را به سرعت تکامل می یابد به یک تعقیب و گریز فیلم با ساختار اپیزودیک از نویسنده E. Nesbit منبع مواد (اصلی 1902 رمان با عنوان Five Children and It). اما با وجود این رمان طرح مدیر Andy De Emmony ساخته شده است که بصری و مفهومی فیلم تخت. این گفت و گو cringey با overemphasis در بیش از بازیگری و طولانی بیش از حد طولانی بر پایه کلیشه. شما نمی توانید سرزنش Ros برای رشد خسته از خواهر و برادر خود را. پس از 20 دقیقه De Emmony را "به روز" گفت و گو می شود بچه ها را به هر پدر و مادر بدترین کابوس — همه آنها در مورد بحث در مورد اپل و wi-fi. این همه بسیار گنگ است.

شما به خوبی ممکن است درخواست احمقانه مزخرف ماجراجویی به نگه داشتن خانواده های اشغالی برای چند ساعت. اما همانطور که گفت می رود, شما باید مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب