نقد و بررسی | HBO 'من می دانم که این بسیار درست است'

در حافظهی سینما (و در حال حاضر smartened تا جهان معاصر تلویزیونی), داستان های دوقلو — با نقش توسط یک بازیگر با

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

در حافظهی سینما (و در حال حاضر smartened تا جهان معاصر تلویزیونی), داستان های دوقلو — با نقش توسط یک بازیگر باعث می شود برای یک جذب می کند, اگر شطرنجی کناری. مسائل لغزنده و تغییر هویت و سستی ابعاد تفاوت ها و شباهت میان خواهر و برادرها با همان تولد را می توان برای خوش طعم, درام, نه به ذکر هنرپیشه چالش است. قابل توجه نمونه: Hayley Mills در جذاب دو شات نور افکن در مرجع دامجرمی آیرونز به عنوان Doppleganger مانند پیچ خورده زایمان در دیوید کراننبرگ را Dead Ringersو ایوان مک گرگور دو-فرو بردن کودتا به عنوان برادران با مربوطه طرف تاریک در فصل دوم تلویزیون فارگو.

اضافه کردن به لیست HBO شبکه تلویزیونی من می دانم که این بسیار درست استکه تا به حال آن چشمگیر برتر در قسمت اخیر یکشنبه و در ادامه به پنج قسمت بارگیری در این هفته. در این مورد دوقلوها — با بازی مارک رافالو اضافه کار و استادانه بنابراین اساسا متفاوت است: Dominick است اصلاح-ish اما tousled (رافالو تخصصی در tousled ظاهر و شخصیت) نقاش است که طول می کشد مراقبت از خود پارانوئید اسکیزوفرنی برادر توماس.

ما زود به توماس می یابد و او را از گام گذاشتن در یک مکان از خود گذشتگی های وحشی مقایسه با فداکاری خود را خیرخواه برادر باعث می شود به نمایندگی از خود مشکل است. این مجموعه به کارگردانی Derek Cianfrance که فوق العاده و تیره-ish فیلم Blue Valentine و محل فراتر از سنبه به طور مشابه به سختی اما حیله گر رفتن. HBO سریال یک فرمت که اجازه می دهد تا برای دیگر شکل دراماتیک تفکر اقتباس از رمان های خوب بره (که او را می خام نیز با اقتباس از یک فیلم) و جدید miniseries می رسد با لایه های ادبی پیچیدگی و استنتاج همیشه دیده می شود بر روی صفحه نمایش. داستان پشت خورده ماهرانه به قسمت آشکار پس از سانحه جوانان صرف با استرن ناپدری و منفعل مادر (ملیسا لئو) که حاضر به فاش کردن که پسران' پدر واقعی است — یکی از بیش از چند تحریک آمیز آویزان جزئیات در روایت است.

قابل توجه است که دو نمایشی کار گرفته شده در توسط Ruffalo شامل به تصویر کشیدن نه تنها اساسا شخصیت های مختلف اما شدید انواع متنوع; Thomas اضافه وزن است با کمرنگ مو دومینیک است و ناب. ترفند مورد نیاز رافالو به شلیک برادران صحنه در زمان های مختلف به دست آوردن وزن برای توماس نقش و با برخی از تولید stitchwork زمانی که نگاه ما به خواهر و برادر در همان قاب است. که رمان شاهکار تولید و بازیگری نمی تواند کمک کند اما تبدیل به یک منبع بیننده فتنه را در خود دارد تا زمانی که ما آرامش را به این پروژه آلی مفهوم و داستان سرایی قدرت.

اضافه کردن به پیچیده عاطفی محیط از این قطعه است که موسیقی آن نمره توسط مشهور موسیقی جدید آهنگساز (و قبلا Brian Eno همکار) Harold Budd. Budd, محیط, موسیقی احساسات و غیر طبیعی راه coaxing عمق از آکورد ساده و نقوش مناسب به نظر می رسد به منظور برای یک داستان است که می تواند veer از احساساتی به غم انگیز و عقب درون یک صحنه. یک چنین صحنه آخر قسمت والاتر به عنوان ما به معنای واقعی کلمه رانده شده از یکی به دیگری از نسبی محراب از یک مرکز سلامت روان به شدیدتر شرایط زندان در حالی که ما دو برادر قهرمانان خودمو بیش نامشخص سرنوشت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن